آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

تدبر در آیات الهی


خداوند در آیه 9 سوره بقره  در مورد منافقان می فرماید:فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم بما


 کانوا یکذبون.


در دل هایشان بیماری است،پس خداوند ایشان را بیماری افزود،وآنان را به سزای اینکه دروغ می گفتند عذابی


 دردناک است.


خدواند در آیه 110 سوره بقره می فرماید:و اقیموا الصلواه واتوا الزکوه وما تقدموا لانفسکم من خیر تجدوه


 عندالله ان الله بما تعملون بصیر.


و نماز را به پا دارید و زکات بدهید ،و هر خیری برای خود پیش فرستید،همان را نزد خدا خواهید یافت،آری به آنچه 


می کنید بیناست.


خداوند در آیه 153 سوره بقره می فرماید:یا ایها الذین ءامنوا استعینوا باالصبر و الصلواه ان الله مع الصابرین.


ای کسانی که ایمان آورده اید ،از صبر و نماز کمک بگیرید که بی تردید خداوند با صابران است.


خداوند در آیه 186 سوره بقره می فرماید:و اذا سالک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوه الداع اذا دعان 


فلیستجیبوا لی و لیومنوا بی لعلهم یرشدون.


و چون بندگان من از تو درباره من بپرسند،همانا من (به آنها) نزدیکم و دعای دعا کننده را وقتی که مرا بخواند پاسخ

 

می دهم،پس آنان نیز دعوت مرا اجابت کنند و به من ایمان بیاورند،باشد که راه یابند.


خداوند در آیه 185 سوره آل عمران می فرماید:کل نفس ذائقه الموت و انما توفون اجورکم یوم القیمه فمن زحزح 


عن النار و ادخل الجنه فقد فاز و ما الحیوه الدنیا الا متاع الغرور.


هر کسی مرگ را می چشد ،جز این نیست که روز قیامت اجرهایتان به تمامی داده می شود و زندگی دنیا


 جز مایه فریب نیست.


خداوند در آیه 79 سوره النساء می فرماید:ما اصابک من حسنه فمن الله و ما اصابک من سیئه فمن نفسک و 


  ارسلناک للناس رسولا و کفی باالله شهیدا.


هر خیری به تو رسد از جانب خداست و هر بدی به تو رسد از خود توست و تو را به عنوان پیامبر برای 


                               فرستادیم،و این  بس که خداوند گواه است.


خداوند در آیه  29 سوره الانسان می فرماید:ان هذه تذکره فمن شاء اتخذا الی ربه سبیلا.


مسلما این (آیات) تذکاری است،پس هر که خواهد راهی بسوی پروردگار خویش گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نورا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 http://greenmoneyy.blogsky.com/

سلام دوست من
طاعات و عبادات قبول حق
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق و پاینده باشی

سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول حق
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد