آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چه کنیم در فصل ‌برگریزان افسرده نشویم؟

نشانه‌های ابتلا به افسردگی فصلی

نشانه‌های افسردگی فصلی معمولا از دوره نوجوانی بروز میکند

 انگار کرکره شهر را پایین کشیده‌اند! دیگر خبری از قرارهای هشت شب به بعد، وقتی تازه به دم‌دم‌های غروب نزدیک می‌شدیم، نیست. خورشید انگار خسیس شده یا سردش شده باشد، زودتر قصد منزل می‌کند و تا سر می‌چرخانیم، خبری از روشنی نیست.

از ایوان خانه که به حیاط نگاه می‌کنیم، برگ‌ها رنگ باخته‌اند و بعضی شاخه‌ها هم لباس سبک کرده‌اند. هر شب باید کمی بیشتر پنجره را پیچ کرد تا سوز پاییز به خانه نخزد و خانه را سرد نکند. 

ادامه مطلب ...

علائم زودهنگام اوتیسم

علائم و نشانه‌های هشدار دهنده زیادی وجود دارد اما به طور معمول اختلال‌ها حول مهارت‌های اجتماعی، مشکل گفتار و زبان، مشکلات ارتباطی غیرکلامی و رفتارهای انعطاف‌ناپذیر می‌چرخد. 

در این مطلب از راهنمای اوتیسم در کودکان به علائم این اختلال اشاره شده است. در حال حاضر محققان به این نتیجه رسیده‌اند که  والدین می‌توانند نشانه‌های اوتیسم را خیلی زود و در کمتر از ۴ ماهگی نوزاد تشخیص دهند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ارزیابی‌هایی را در این زمینه انجام داده است. در اینجا برخی از نشانه‌هایی که ممکن است کودک از خود نشان دهد، با هم مرور میکنیم. 
ادامه مطلب ...

سوالاتی که قبل از پذیرفتن شغل جدید باید از خود بپرسید

هرگزاجازه ندهید که هیجان شما باعث شود تا قبل ارزیابی شرایط کلی و پاسخ دادن به سوالات مهم، به پیشنهاد شغل پاسخ مثبت دهید. 

وب سایت مکتب زندگی: ممکن است در زمان پیشنهاد یک موقعیت شغلی جدید بسیار خوشحال و هیجان زده شده و احساس آرامش کنید. هر چند این احساس آرامش – بعد از جستجوی طولانی برای یافتن شغل جدید – بسیار لذت بخش است، اما فراموش نکنید که ممکن است مشکل ساز هم باشد.
هرگزاجازه ندهید که هیجان شما باعث شود تا قبل ارزیابی شرایط کلی و پاسخ دادن به سوالات مهم، به پیشنهاد شغل پاسخ مثبت دهید. 
ادامه مطلب ...

در حسرت روابط قبل و اوایل ازدواج

روابط زناشویی یکی از ارکان مهم زندگی زناشویی است که هم تاثیرپذیر از عوامل مختلف است و هم می‌تواند ابعاد مختلف زندگی زناشویی را تحت‌تاثیر قرار دهد. مسلم است که در ابتدای ازدواج زوجین تحت تاثیر احساس و عشق هستند. اما به مرور زمان جنبه احساسی کم می‌شود.

کافی است یک بار به مطب روانپزشکان متخصص در زمینه روابط زناشویی مراجعه کنید تا با تعداد زیادی زوج‌های جوان روبه‌رو شوید که همه با نگاهی نگران منتظر وقت مشاوره‌شان هستند. خانمی می‌گوید: «فقط یک سال از ازدواج‌مان می‌گذرد. اوایل همه‌چیز عالی بود اما الان انگار فقط هم‌خانه شده‌ایم!» و مردی دیگر می‌گوید: «از وقتی فرزندم متولد شده دیگر روی خوشی از همسرم ندیده‌ام! انگار فراموش کرده من شوهرش هستم! دیگر از ارتباط با هم لذتی نمی‌بریم.».
  ادامه مطلب ...

چگونه شکست عشقی را از یاد ببریم

چگونه شکست عشقی را از یاد ببریم  - آکا,شکست عشقی را از یاد می برید اگر... عشق,شکست عشقی
فراموش نکنید
اولین چیزی که بعد از جدایی افراد به آن تاکید می‌کنند، «فراموش کردن» است. اما واقعیت این است که در روان ما چیزی به عنوان فراموش کردن وجود ندارد. در واقع ناخودآگاه ما، مسئولیت افکار و خاطراتی که به گمان خودمان فراموش‌شان می‌کنیم را برعهده می‌گیرد و آنها را در خود نگه می‌دارد. پس اگر می‌خواهید دوری از او شما را آزار ندهد، به «فراموش کردن» رو نیاورید. چراکه تلاش برای از بین بردن موضوعات – به‌خصوص موضوعات ناراحت کننده- تنها به انکار و سرکوبی منجر می‌شود و می‌تواند تا پایان عمر ما را آزار دهد. 
ادامه مطلب ...

درمان لکنت زبان در سنین پایین

درمان لکنت زبان در سنین پایین


به گزارش ایران ناز: یکی از روش های متداول و نسبتا جدید در اصلاح و باز پروری لکنت زبان تغییرات و اصلاحات رفتاری سازش نیافته و ناهنجار است.

 

وی ادامه داد: کودکی که دچار لکنت زبان است علاوه بر درمان باید همیشه سعی کند آهسته و آزاد صحبت کند و حروف صدادار را بکشد.

 

این روان شناس تصریح کرد: با توجه به این که کودک دچار لکنت زبان، به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل عصبانیت، پرخاشگری، گوشه گیری و عدم اعتماد به نفس در صحبت کردن و همچنین افت تحصیلی می‌شود بنابراین برای درمان آن ابتدا باید مشکلات رفتاری و روحی حاصل از این عارضه مورد بررسی قرار گیرد.

   ادامه مطلب ...

آدم های خیلی احساساتی چه نشانه هایی دارند؟

آدم های خیلی احساساتی چه نشانه هایی دارند؟


اگر شما هم از کسانی هستید که هرشخصی شما را می شناسد نمی تواند در برخورد با شما درباره مسائل خصوصی خود صحبت نکند این مطلب را به دقت بخوانید

اگر شما هم از کسانی هستید که هرشخصی شما را می شناسد نمی تواند در برخورد با شما درباره مسائل خصوصی خود صحبت نکند. این مطلب را به دقت بخوانید. اطرافیان می دانند که شما همیشه نگران احساسات دیگران هستید و حتی به راحتی می توانید حالات احساسی دیگران را حدس بزنید.

شما آن قدر احساساتی هستید که آرزو می کردید ای کاش در هر بار احساساتی شدن، به شما پاداشی تعلق می گرفت! هیچ مشکلی در احساساتی بودن وجود ندارد. شما هم پستی و بلندی های شخصیتی خود را دارید و البته هرکسی این را متوجه نمی شود. در اینجا ۲۰ خصوصیتی ذکر شده که نشان می دهد احساسی بودن ویژگی بارز شخصیت شما است و شک نکنید که این لزوما خوب یا بد نیست.

با مروری بر 20 نکته زیر می توانید افراد خیلی احساساتی را زود پیدا کنید!  ادامه مطلب ...

رعایت نکات بسیار مهم در یک رابطه زناشویی

رعایت نکات بسیار مهم در یک رابطه زناشویی


دانستن و رعایت نکات بسیار مهم در یک رابطه زناشویی

 

شما! بله شما، خجالت نکشید… لذت جنسی به اندازه بسیاری از مراقبت های پزشکی برای سلامت زن مفید است. برای آگاهی از همه آن چیزهایی که دوست داشتید، بدانید و چیزهایی که نمی دانید، فهرست زیر را مطالعه کنید؛ این ها مجموعه ای از حقایق شگفت انگیز در مورد «لذت جنسی» هستند که ممکن است از آنها بی خبر باشید:

 

√ استفاده از کاندوم، بر کیفیت لذت جنسی تأثیر نمی گذارد
اگر نگران آن هستید که کاندوم بر کیفیت لذت جنسی شما تأثیر بگذارد، باید بگوییم که نگران نباشید. این باور که استفاده از کاندوم مانع از لذت جنسی زن می شود، درست نیست؛ لذت جنسی زن با استفاده یا بدون استفاده از کاندوم، به یک اندازه است. در حقیقت، کاندوم می تواند به زوج کمک کند تا روابط جنسی طولانی تری داشته باشند زیرا دیگر لازم نیست که مرد به دلیل زودانزالی، رابطه را به سرعت قطع کند. اگر مرد به دلیل عدم تحریک کافی، تمایلی به استفاده از کاندوم ندارد، می توان قبل از شروع رابطه، از تحریک دستی استفاده کرد تا مرد نیز بتواند با استفاده از کاندوم، به لذت کافی برسد. 

ادامه مطلب ...

راه های برقراری پیوندهای عاطفی بین کودک و والدین

شکل گیری این پیوندها روندی بسیار ویژه است ؛ تجربه ای است شگفت انگیز که در طی آن ، شما و کودکتان یاد می گیرید که یکدیگر را دوست بدارید . این ارتباط ممکن است به محض آن که چشمان خود را برای نخستین بار به روی کودک می گشایید، شکل بگیرد و یا ممکن است ماهها طول بکشد.

اگر زایمان به خوبی پیش برود و نوزاد بلا فاصله بعد از تولد به نزد شما آورده شود، ممکن است با نگاه کردن و شیر خوردن، عشق شدیدی را در شما ایجاد کند. نوزاد نزدیکی بدن مادر، شنیدن صدای او، نگریستن به چشمهایش وطعم نخستین شیر را تجربه خواهد کرد؛ تمام این چیزها سبب احساس آرامش و امنیت در وی می شود.

لمس کردن 
ادامه مطلب ...

الگوهای دلبستگی بزرگسالان

به طور کلی دو نوع الگوی گروهبندی دلبستگی بزرگسال مطرح شده است: 
1)الگوی سه گروهی دلبستگی بزرگسال هازان و شیور که در بالا توضیح داده شد. 
2)الگوهای چهار گروهی دلبستگی بزرگسال که طبق نظر بالبی براساس الگوهای دلبستگی منعکس کننده الگوهای عملی از خود و چهره دلبستگی بنا گردید. 
از دیدگاه بارتولومو الگوها خود می توانند به عنوان مثبت ( خود را در خور عشق و توجه دیدن ) یا منفی ( خود را نالایق دیدن ) دو نیمه شوند. همچنین, الگوهای موضوع دلبستگی میتوانند مثبت ( دیگران را قابل دسترس و با محبت دیدن) یا منفی ( دیگران را طرد کننده, فاصله گیر یا سرد دیدن ) باشند. باتولومو الگوهای عملی خود ( مثبت , منفی ) را با الگوهای عمل دیگری ترکیب کرده و چهار سبک دلبستگی بزرگسالان را ایجاد و تعریف میکند . از این رو , چهار سبک از دو بعد زیر بنایی : موضوع الگوهای ذهنی ( خود یا دیگر ) احساس غالب در مورد موضوع ( مثبت یا منفی ) برمی خیزد.  
ادامه مطلب ...