آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چه سوالاتی درمراسم خواستگاری بپرسیم؟

در جلسه اول خواستگاری باید سوالهای کلی پرسیده بشه.می پرسید چه جور سوالهایی؟؟

 

خب جونم براتون بگه ...ببخشید شد شبیه قصه ها!!!!!

 

اما شما باید بتونید یه سری سوالهایی رو مطرح کنید که به یه چیزایی کلی برسید.مثلا فکر نکنم کسی از زن یا شوهر سطحی نگر و کم عقل خوشش بیاد.

   ادامه مطلب ...

مدیر توقعات خود باشید

توقع داشتن

مهم است بدانید چطور توقعات اطرافیان علی الخصوص همسر را مدیریت کنید

 

دلیل بسیاری کدورت ها به خاطر توقع هایی است که زوجین برآورده نکرده اند. ما انسان ها با افکار و همچنین روابط خود با دیگران می توانیم نوع زندگی مان را شکل دهیم. وقتی هم که انتظارات برآورده نشوند به مرور رضایت از زندگی در طرفین کم می شوند، پس مهم است بدانید چطور توقعات اطرافیان علی الخصوص همسر را مدیریت کنید؟
  ادامه مطلب ...

افسردگی و دعوا در اتاق خواب، ممنوع!

فضای اتاق خواب

اتاق خواب حتماً باید منظم، دل‌آرام و دارای رنگ‌های آرام‌بخش و شاد باشد‎

 

زنان میل جنسی خود را احساس نمی‌کنند و زمانی که آمادگی‌اش را پیدا کنند و در معرض تحریکات مناسب قرار بگیرند، آن را احساس می‌کنند. برای این‌که آمادگی پیدا کنند و در معرض تحریکات مناسب قرار بگیرند، نیاز به مکانی مناسب دارند؛ اگر محل برقراری رابطه جنسی، مناسب نباشد و پر از نگرانی و اضطراب باشد، زنان هرگز از رابطه جنسی‌شان لذت نمی‌برند.

 

محمد جانبلاغی درمان‌گر اختلالات جنسی گفت: مؤلفه‌های مختلفی منجر به رابطه زناشویی رضایت‌بخش بین زوجین می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها، اتاق خواب است که خود ویژگی‌های مختلفی دارد.

   ادامه مطلب ...

عوارض ناشى از مکیدن انگشت در کودکان

عادت مکیدن شست در کودکانی که با آنان طبیعی و عادی رفتار می شود، زود برطرف می شود

 

مکیدن شست و مشابه آن نظیر مکیدن انگشتان پا در شیر خواری رایج است. شروع عادت مکیدن شست در کودکان از 4 ــ 3 ماهگی است و بلافاصله پس از تولد چنین عادتی در وی شکل نمی گیرد.

 

کودک از 6 ماهگی به بعد استقلال داشتن را احساس می کند و مکیدن انگشت باعث می شود که او احساس امنیت بیشتری کند اگر محبت ها و توجه لازم شما موجب شود که کودک توجه به محیط اطراف خود داشته باشد و با امکانات تازه ای که او را با دنیای جدید پیوند می دهدآشنا شود ، به تدریج کمتر به مکیدن شست روی می آورد و کم کم آن را ترک می کند.  ادامه مطلب ...

راه‌هایی برای کنترل تنش‌های رایج عید میان همسران

نباید به عید اجازه دهید که میان شما و همسرتان جدایی بیندازد‎

 

عید نوروز هم می‌تواند فرصتی برای خوشی و شادی همسران باشد و هم فرصتی برای ترس آنها. استرس عید برای برنامه‌ریزی‌ها و مذاکره کردن‌ها که برای مثال، اول باید به خانه کدام یک از والدین برویم و یا فشار اقتصادی خریدها و هدیه دادن ها می‌تواند این روزها را برایتان ترسناک کند. اما شما نباید به عید اجازه دهید که میان شما و همسرتان جدایی بیندازد.   ادامه مطلب ...

پیشگیری و درمان اسهال کوچولوها در سفر

اسهال نوزاد,اسهال در نوزادان

اسهال یکی از بیماری های شایعی است که نوزادان و کودکان به آن مبتلا می شوند

 

 اطلاعات کاملی در رابطه با بیماری های نوزادان در سفرها، در دسترس نیست اما با توجه به اطلاعات موجود بیماری های شایعی که نوزادان در سفر به آن مبتلا می شوند به شرح زیر است:

* اسهال
* مشکلات پوستی مانند گزیدگی حیوانات و آفتاب سوختگی
* بیماری های همراه با تب مانند مالاریا
*  اختلالات تنفسی
* بیماری حرکت مانند دریاگرفتگی
 

ادامه مطلب ...

مردی با این نشانه ها عاشق شماست

نشانه های یک مرد عاشق


اینکه میگویند کسی که عاشق می شود، باید به عشق خود اعتراف کند اشتباه است‎

 

کسی که عاشق می شود، باید به عشق خود اعتراف کند، غیر از این است؟ مسلما نه! اما این کار برای برخی ها دشوارترین کار ممکن است. اگر شریک زندگی شما هم یکی از این آدمهاست، ناراحت نشوید زیرا که این دسته از آدمها دوست داشتن شان را به گونه دیگری نشان می دهند. اگر می خواهید با نشانه هایی که حاکی از عشق طرف مقابل تان به شماست آشنا شوید، با ما همراه باشید.  ادامه مطلب ...

عوامل استرس زا در محل کار و اثر آن روی جسم و روان

اولین نکته برای موفقیت در کار این است که شما عاشق کارتان باشید

 

هر روز صبح با چه حسی از خواب بیدار می‌شوید؟ چقدر خوشحالید از اینکه یک روز دیگر از راه رسیده و باید سرکار حاضر شوید؟ دوست دارید زنده‌ترین ساعت‌های روز را همراه افرادی غیر از خانواده بگذرانید؟دربین همکاران‌تان کسی هست که بتوانید او را به‌عنوان دوست صمیمی انتخاب کنید و با او راحت صحبت کنید؟ چند بار در روز برای فرار از محل کار لحظه‌شماری می‌کنید؟ آیا دوست دارید ساعت کار طول بکشد و شما در محیط خوب و دوست‌داشتنی‌اش نفس بکشید؟ بعضی عوامل باعث دوست‌داشتنی شدن محیط کار می‌شوند.  ادامه مطلب ...

رازهای برخورد با تنبلی

بعضی ها هستند که اهمال کاری جزیی از شخصیتشان است‎

 

می گویند ما نسل تنبلی هستیم. این را آدم های نسل قبل می گویند و بعدش شرح کوشش های مدامشان را هم ضمیمه حرف هایشان می کنند و «زرنگ» بودنشان را به رخمان می کشند. می گویند ما نسل تنبلی هستیم اما منظورشان دقیقا تنبلی به معنای «انجام ندادن هیچ کاری» نیست. منظورشان بیشتر این است که ما کارهایمان را عقب می اندازیم. دیر تصمیم هایمان را عملی می کنیم و به قول روان شناس ها «اهمال کار» یا «تعلل ورزیم». 

   ادامه مطلب ...