آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

شاه کلیدی برای جنگ با پوکی استخوان

نمرین منظم جزو کلیدی برنامه جامع درمان یا پیشگیری از پوکی استخوان است

 

اغلب فعالیت های روزمره ای که انجام می دهیم ماهیت مقطعی دارند و مستمر نیستند. ورزش واقعی مستلزم افزایش ضربان قلب به مدت طولانی است. این امر فقط هنگام ورزش مستمر رخ می دهد. هدف برنامه ورزشی برای سلامت قلب جلسه های روزانه تحرک 30 تا 40 دقیقه ای است.

 

شاید گزینه های چندانی همچون ورزش وجود نداشته باشد که احساس سلامت و تندرستی را در شما بهبود دهد. ورزش به شما کمک می کند از نظر جسمی و احساسی حس خوبی به خود داشته باشید. برای بسیاری ورزش به شکل بخشی گران بها و غیر قابل جایگزین در آمده است.  

 

فایده ورزش منظم

 ورزش منظم میزان خطر بیماری قبلی سکته مغزی فشار خون بالا چاقی و پوکی استخوان را  کاهش می دهد.

 

 ورزش منظم به کنترل وزن از راه سوزاندن کالرها ،‌افزایش فشار خون بالا ، چاقی سرکوب اشتها  کمک می کند.

 

 انجام منظر ورزش از الان احتمال این که شما در طول عمر به ورزش بپردازید را افزایش می دهد.

 

 ورزش منظم تنش و اضطراب را کاهش می دهد.

 

 وززش منظم به خواب بهتر کمک می کند.

 

 ورزش منظم به قدرت عضلات و انعطاف مفاصل کمک می کند.

 

 ورزش منظم می تواند سطح انرژی را افزایش دهد.

 

 ورزش منظم احتمال افسردگی را کاهش می دهد.

 

 افرادی که ورزش می کنند حس بهتری به خود دارند.

 

بعضی افراد فکر می کنند چون در طول روز فعال هستند دیگر نیازی به انجام ورزش ندارند. آن ها بر این باورند که باغبانی راه رفتن هنگام کار روزانه یا انجام کارهای خانه معادل ورزش قابل توجه است. ولی ممکن است شما در طول روز خیلی فعال باشید و خیلی هم خسته شوید ولی ورزش چندانی نکرده باشید. اغلب فعالیت های روزمره ای که انجام می دهیم ماهیت مقطعی دارند ومستمر نیستند. ورزش واقعی مستلزم افزایش ضربان قلب به مدت طولانی است. این امر فقط هنگام ورزش مستمر رخ می دهد. هدف برنامه ورزشی برای سلامت قلب جلسه های روزانه تحرک 30 تا 40 دقیقه ای است.

 

چگونه باید ورزش را شروع کرد؟

اگر برای مدت ها غیرفعال بوده اید برای شروع به آرامی ورزش کنید و به تدریج دفعه ها یا مدت هر جلسه ورزش را افزایش دهید. شما می توانید به جاری هر روز در میان ورزش را شروع کنید. کمی درد و کوفتگی عضلات در صورتی که به ورزش عادت نداشته باشید کاملا طبیعی است ولی یک قانون کلی این است که اگر روز بعد ار ورزش درد زیاد سختی یا خستگی حس می کنید زیاد از حد ورزش کرده اید و به طور موقت باید از مقدار کم کنید لازم است به یاد داشته باشید که ورزش در 6 تا 8 هفته اول ممکن است مفرح وجذاب نباشد ولی هنگامی که به سطح مناسبی از آمادگی برسید از ورزشی که انجام می دهید لذت خواهید برد. صبور باشید تلاش کنید و در مراحل اولیه کنار نکشید بنلد مدت فکر کنید.

 

اهداف تان را واقع گرایانه تعیین کنید. به یادداشته باشید هر تحرک ورزشی بهتر از بی تحرکی است. با تعیین اهداف سطح بالا احتمال این که احساس شکست کنید افزایش می دهید فشار زیاد در ابتدای کار باعث افزایش درد وافزایش احتمال کنار گذاشتن ورزش می شود هنگامی که درد ایجاد می شود دیگر فشار وارد نکنید. درد مفید نیست ودرواقع بدن تان سعی دارد به شما پیامی بدهد.

 

ورزش درست را انتخاب کنید. اگر از آن چه انجام می دهید لذت می برید احتمال آن که به مدت طولانی تر آن را انجام دهید بیش تر خواهبد بود. بعضی تغییر روزانه فعالیت را مفیدتر می یابند درحالی که دیگران دوست دارند تنها روی یک نوع فعالیت تمرکز کنند.

 

کسی را پیدا کنید که از هم صحبتی وی لذت ببرید و اهداف مشترکی با هم داشته باشید یک دوست می تواند هم انگیزه ایجاد کند و هم ما را پاسخگو کند.

 

تمرین خود را برنامه ریزی کنید. افرادی که برنامه ریزی ندارند و تنها سعی می کنند هر وقت فرصت پیش آمد به ورزش بپردازند بخت چندانی برای رسیدن به اهداف خود ندارند. یک برنامه ورزشی در روی تقویم کاری خود قرار دهید.

 

یک دفتر یادداشت روزانه تهیه کنید که تمرین های خود را با شرح فاصله و زمان در آن ثبت کنید. شما با دیدن پیشرفت خود در این دفتر انگیزه برای ادامه دادن پیدا می کنید.

 

پیشگیری از پوکی استخوان,تاثیر ورزش بر پوکی استخوان

 ورزش منظم خطر  ابتلا به چاقی و پوکی استخوان را کاهش می دهد 

 

چقدر باید ورزش کرد؟

به آرامی شروع کنید. شروع خیلی پرفشار احتمال کنار گذاشتن ورزش را افزایش می دهد. هدف آن است که روزانه 30 تا 40 دقیقه ورزش کنید. اگر مدت ها غیر فعال بوده اید با تمرین های آسان تر شروع کنید و یک روز در میان ورزش کنید و به تدریج دفعات را افزایش دهید. ورزشکاران موفق برای انجام تمرین ها و برنامه ریزی می کنند.

 

ورزش های هوازی و ضربان قلب هدف

ورزش های هوازی گروه های عضلات بدن (بازوها قفسه سینه، شانه و به خصوص پاها) به تحرک در می آورند . این کار برای سلامت قلب و ریه شما عالی است یکی از ابزارهایی که بعضی افراد به کار می برند تعیین تعداد ضربان قلب هدف است. برای گرفتن تعداد ضربان قلب به مدت 15 ثانیه نبض خود را بشمارید و در 4 ضرب کنید با استفاده از این جدول می توانید بازه تعداد ضربان قلب هدف مناسب برای خود را بیابید. برای تازه کاران هدف خود را در سطح 60 درصد تعیین کنید. با بالا رفتن آمادگی تان 85 درصد از ضربان نهایی را هدف بگیرید . هنگام انجام تمرین نبض خود را نگیرید بلکه ابتدا توقف کوتاهی کنید سپس نبض خود را بگیرید و شدت فعالیت تان را تنظیم کنید.

 

تمرین منظم جزو کلیدی برنامه جامع درمان یا پیشگیری از پوکی استخوان است. برای کسب فواید ورزش در استخوان ها باید به سراغ ورزش ها و تمرین هایی بروید که مستلزم وزن گذاری روی پا باشد. مثال ها عبارتند از : پیاده روی، دو ، اسکیت و اسکی.

 

شنا ورزش فوق العاده ای است. چون آب بخشی از وزن شما را تحمل می کند بنابراین مفاصل همان فشاری را که در دیگر ورزش ها تحمل می کنند تحمل نمی کنند شنا و دیگر ورزش های ابی برای افرادی که التهاب مفاصل یا دیگر مشکلات مفصلی دارند که پیاده روی را برای شان محدود می کند بهترین انتخاب است. دوچرخه سواری (چه با دوچرخه متحرک چه ثابت) می تواند برای افرادی که مفصل ران،‌زانو مچ دردناک دارند انتخاب مناسبی باشد. فعال کردن و منعطف و قدرتمند ساختن مفاصل برای همه افراد دچار آرتریت خوب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد