آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

برای پولدار شدن این ویژگی ها را دور بریزید

پولدار شدن

یکی از موثرترین راه‌های پول درآوردن در طول زمان، سرمایه‌گذاری است

 

اگر این ویژگی‌ها در شما هم هست باید بدانید که شانس زیادی برای پولدار شدن ندارید. این ۹ نشانه عبارتند از:

۱- همه تمرکزتان روی پس انداز است و نه خرج کردن
طبیعی است که پس انداز کردن برای پولدار شدن یک گام ضروری است اما اگر چنان روی پس انداز کردن تمرکز کنید که از خرج کردن غافل شوید، در آن صورت پول درآوردن هم برایتان چندان ضروری نخواهد بود چون کسی به فکر پول درآوردن است که پول هایش را خرج می‌کند. البته که باید استراتژی‌های درستی در زمینه پس انداز داشته باشید اما به جای نگرانی مداوم درباره تمام‌شدن پولتان به فکر درآوردن پول بیشتر باشید.  

۲- اگر هنوز شروع به سرمایه‌گذاری نکرده‌اید
یکی از موثرترین راه‌های پول درآوردن در طول زمان، سرمایه‌گذاری است. هرچه هم زودتر شروعش کنید وضع‌تان بهتر می‌شود. میلیونرها به شکل متوسط ۲۰ درصد درآمد خانوار را صرف سرمایه‌گذاری می‌کنند.

۳- به حقوق ثابت راضی هستید
اگر به حقوق ثابت‌تان راضی هستید و مثل باقی ترجیح می‌دهید بر مبنای زمانی که کار می‌کنید حقوق بگیرید شانس زیادی برای پولدار شدن ندارید. ظاهرا پولدارها ترجیح می‌دهند برمبنای نتایج و نه زمان صرف شده پول بگیرند و عموما هم کسب و کار شخصی خود را راه می‌اندازند.

۴- چیزهایی می‌خرید که از پس مخارجش بر نمی‌آیید
اگر سطح زندگی‌تان بالاتر از سطح درآمدتان باشد نمی‌توانید پولدار شوید. حتی اگر پول بیشتری هم درآوردید نمی‌توانید به این سادگی‌ها تصمیم بگیرید که با آن پول سطح و سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. در واقع تنها کسانی می‌توانند ثروتشان را افزایش دهند که این تغییر سبک زندگی را در صورت وجود درآمدهای با ثبات انجام دهند. صرفا با بوجود آمدن چندین منبع درآمد امن است که می‌توانید اجناس لوکس بخرید. در غیر این صورت هر روز بی پول‌تر خواهید شد.

۵- دنبال رویاهای کس دیگری هستید نه خودتان
اگر می‌خواهید موفق باشید باید کاری را انجام دهید که شیفته‌اش هستید و این یعنی باید رویای خودتان را دنبال کنید.

خیلی‌ها رویای دیگران را دنبال می‌کنند، مثلا رویای پدر و مادرشان را. در این شرایط، وقتی آنچه انجام می‌دهید را واقعا دوست ندارید بلاخره احساس ناکامی سراغتان می‌آید. در این شرایط انگیزه لازم برای به دست آوردن موفقیت را هم ندارید.

6- اگر به ندرت حاضرید از منطقه امن‌تان خارج شوید
اگر دنبال موفقیت و پول درآوردن هستید، باید به ابهام و سختی عادت کنید. حتی باید بتوانید آسودگی را هم در ابهام جستجو کنید. ذهنیت طبقه متوسطی همیشه به دنبال آسودگی فیزیکی، روانی و احساسی است؛ همیشه نوعی منطقه امن برای خود تعریف کرده است. برای ثروتمند شدن لازم است که از این وضعیت خارج شوید. باید یاد بگیرید در شرایطی که ابهام وجود دارد هم عملکرد خوبی داشته باشید.

۷- اگر برای پولتان هدفی ندارید
پول همینطوری به دست نمی‌آید، باید برایش کار کنید. برای کسب ثروت نیاز است که یک هدف مشخص و شفاف داشته باشید. در واقع از مهم‌ترین دلایلی که افراد آنچه را می‌خواهند به دست نمی‌آورند این است که اصلا نمی‌دانند چه می‌خواهند.

۸- اول خرج و بعد از باقی مانده‌اش پس انداز می‌کنید
اگر دنبال پولدار شدن هستید اول از همه بخشی از پول را که می‌خواهید پس انداز کنید کنار بگذارید. به شکل خودکار هر ماه ده درصد از پولتان را پس انداز کنید.

۹- فکر می‌کنید پولدار شدن برایتان ممکن نیست
احتمالا خیلی‌ها فکر می‌کنند پولدار شدن غیرممکن است یا فقط آدمهای خیلی خوش‌شانس ممکن است پولدار شوند. با این ذهنیت پولدار شدن غیرممکن است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد