آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زنان از مردان چه چیزی می خواهند

همسر داری

از آنچه در دنیای زنان می‌گذرد باخبر شوید تا بتوانید رابطه بهتری را با همسرتان بسازید

 

مردها می‌گویند دنیای زنان عجیب و غریب است. آنها به راحتی همسران‌شان را به بی‌فکری و غیرمنطقی بودن متهم می‌کنند و گاهی به حال این زن‌های همیشه حساس و همیشه مشکوک افسوس می‌خورند اما واقعیت این است که زنان نه از مردها کم‌هوش‌ترند و نه بی فکرتر.

 

آنها تنها دنیا را از دریچه دیگری می‌بینند و به موضوعات از بعد دیگری نگاه می‌کنند.بهتر است تا دیر نشده از آنچه در دنیای زنان می‌گذرد باخبر شوید تا بتوانید رابطه بهتری را با نامزد و همسر آینده تان بسازید. شاید تمام مشکلات به این دلیل اتفاق می‌افتد که شما هیچ چیز از زنی که قرار است شریک زندگی‌تان باشد نمی دانید. 

 

 

کافی است دوستش داشته باشید

برای یک زن، ارتباطاتش با ارزش ترین دارایی‌های زندگی است. از همان دوستی‌های کودکی گرفته تا روابط خانوادگی و بعد هم ارتباط عاطفی، همه و همه برای زن‌ها از هر داشته دیگری باارزش‌تر است.

 

شاید زن‌ها هم مثل هر آدم دیگری در زمان ازدواج به امکانات مالی، خانوادگی و تحصیلات خواستگارشان توجه کنند اما آنچه برای‌شان ملاک تصمیم گیری است،پاسخ این سوال است:«چقدر دوستم دارد؟»

 

پس اگر دلبسته دختری شده‌اید و دیگران گمان می‌کنند که شما را نمی پذیرد، حرف‌های‌شان را نادیده بگیرید و برای اثبات عشق‌تان به او، تمام توان‌تان را خرج کنید. باور کنید بیشتر خانم‌ها برای خوشبخت‌بودن، به هیچ چیز جز آرامش خاطر نیاز ندارند.

 

در خوشی ها و شرایط سخت نشان دهید که به او اهمیت می دهید

یکی از کلیدهای قفل قلب خانم ها این است که وقتی که به شما نیاز دارند در کنار آنها باشید. روزی یکی از دوستان بسیار نزدیکم می گفت هیچ چیز را بیش از این دوست ندارند که در پایان یک روز سخت از همسر خود با صمیمیت و از ته دل بشنوند که به آنها می گوید: «دوستت دارم» بسیار ساده است این طور نیست؟ اما این حرف واقعاً اثر خوبی دارد فقط امتحان کنید. وقتی همسر شما در شرایط سختی است او را درک کنید. در این شرایط صبر خود را از دست ندهید و شروع به عیب جویی از کارهای غیر متعارف او نکنید چون او اکنون ناراحت است و هر کسی چنین شرایطی را تجربه می کند. فراموش نکنید برای شما هم شرایط بد پیش خواهد آمد و در آن هنگام هیچکس مانند همسر شما غمخوارتان نیست.

 

او را با مهربانی غافلگیر نمایید

هیچ چیز مانند یک لطف و مهربانی بجا قدردانی همسرتان را بر نمی انگیزد. آیا تاکنون شنیده اید زنی به خاطر هدیه ای که همسرش به او می دهد وی را سرزنش کند؟ در حالی که دنیای مادی اطراف ما سعی دارد این را به ما القا کند که طلا، جواهر، الماس و مقدار زیادی پول باید خرج کنید تا دل یک زن را دست آورید ولی حقیقت غیر از این است و این افکاراشتباه را باید دور بیندازید شما می توانید با کارهای ساده ای مانند گردش در اطراف شهر و در طبیعت، یا ماساژ پاهایش وقتی که از کارهای روزانه خسته شده است همسر خود را غافلگیر نمایید. یک گل رز برایش بخرید یا او را برای شام بیرون ببرید.

 

یک خانم تمایل دارد عبارت “چه مرد خوبی!” را دائماً در مورد کسی که با او وارد رابطه شده است، تکرار کند. او دوست دارد که شوهرش هرچند وقت یکبار به او بگوید که تا چه حد برایش مهم است و این امر را در رفتارهایش نیز به او ثابت کند! بی دلیل به او گل، کادو، و کارت هدیه بدهید، به او زنگ بزنید، و یا زمانیکه خانه نیست روی منشی تلفنی پیامی عاشقانه برایش بگذارید!!! به هر حال هر کار کوچکی که فکرش را می کنید انجام دهید تا او متوجه شود که شما برایش اهمیت قائل هستید.

 

همسر داری

هیچ چیز مانند یک لطف و مهربانی بجا قدردانی همسرتان را بر نمی انگیزد

 

گوش فرا دهید!

این کار هم ساده ترین کار نیست. خدا می داند چه تعداد از ازدواج ها فقط به خاطر ارتباط ضعیف به طلاق ختم می شود. زن ها دوست دارند حرف بزنند و مردها از گوش دادن متنفرند. البته من پیشنهاد نمی کنم تمام وقت خود را با همسر خود بگذرانید و تمام وقت به حرف های او گوش دهید.

 

امافقط زمانی که با همسر خود صحبت می کند بد نیست اگر به چیزهای دیگر فکر نکنید و با تمرکز بیشتری به حرف هایش گوش دهید. شاید در انجام کارهای روزانه و خرید خیلی اذیت شده است. در مورد آنها از او بپرسید و فقط گوش دهید ببینید چه می گوید احتیاجی نیست برای او راه حلی تعیین کنید فقط یک همدردی ساده می تواند بسیار کمک کند. و در این زمان دقیقاً نیاز او را برآورده کرده اید و احساس نزدیکی بیشتری به هم خواهید داشت.

 

روزهای خاص را فراموش نکنید

هیچ موقع روز تولد، سال نو، روز مادر و … را فراموش نکنید. همه دوستانش در این روز هدایای کوچک محبت آمیزی را دریافت می کنند. خانم ها همسر خود را در این موارد با دیگران مقایسه می کنند تا ببینند او تا چه حد به آنها اهمیت می دهد. اگر می خواهید همچنان شاهزاده ی رویاهای همسرتان باقی بمانید بهتر است هدیه ی وی‍ژه ای را برای او در نظر بگیرید. به هر حال یک چیز کوچک هم خیلی بهتر از هیچ چیز است.

 

– اخطار:

خانم ها دوست دارند مثل یک خانم با آنها برخورد شود. نمی خواهند که شما احساس کنید آنها را بی چون و چرا برای مابقی عمر خود در اختیار دارید. اگر دوستش دارید به او بگویید، به او نشان دهید، هر روز و هر ساعت او را در آغوش بگیرید. اگر این کار را انجام ندهید مطمئن باشید که او را از دست خواهید داد او در نهایت تعجب و با چشمانی اشکبار از شما دور می شود و می رود تا مردی را پیدا کند که احساس زن بودن را در وجودش آشکار نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد