آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

همسر اینترنتی

همسریابی اینترنتی

ریسک همسرگزینی اینترنتی آنقدر بالاست که به امتحان کردنش نمی‌ارزد‎

 

ازدواجی موفق خواهد بود که دو طرف عاقل، پخته، قدرتمند، باهوش، با تدبیر و زرنگ بوده و با حوصله و حواس جمع و محتاطانه به انتخاب مورد مناسب بپردازند تا خدای ناکرده در دام رابطه نادرست یا حقه‌های افراد سوءاستفاده‌گر نیفتند. حرف آخر اینکه ریسک همسرگزینی اینترنتی آنقدر بالاست که به امتحان کردنش نمی‌ارزد!

   

ادامه مطلب ...

مشتری مداری 1

حتی موفق ترین برندها به مشتریان جدید احتیاج دارند اگر بخواهند کسب وکار خود را ارتقاء دهند، یا سود آور باقی بمانند. با توجه به اینکه نسبت به گذشته، مکان ها و روش های زیادی برای پیدا کردن مشتریان بالقوه وجود دارد، شما می توانید زمان و هزینه زیادی را با انتخاب استراتژی دستیابی به مشتری اشتباه هدر دهید.

متخصصان حیطه دستیابی به کسب و کار جدید در مورد بهترین مکان ها و روش ها برای پیدا کردن خریداران بالقوه برای محصولات و خدمات شما راهکارهایی ارائه می دهند.

بنابراین، برخی از بهترین و ارزان ترین روش های جذب خریداران به محصولات یا خدمات شما چیست؟

محمد جانبلاغی با زبانی ساده راهکار خوب و کم هزینه برای کسب مشتری جدید برای شما بازگو می کنید.

اولین قدم

ادامه مطلب

زوج های شاد

زوج های خوشبخت

زوج های شاد، آنهایی هستند که یکدیگر را به خوبی درک می کنند‎

 

زوج های شاد، آنهایی هستند که یکدیگر را به خوبی درک می کنند. در روابط آنها هیچ «من» ی وجود ندارد و به جای آن «ما» حرف اول را می زند. رفتار آنها با یکدیگر حس امنیت و تداوم رابطه را منتقل می کند. اگر چه هیچ قانونی برای روابط عاطفی وجود ندارد و نمی توان افراد را با یکدیگر مقایسه کرد اما نکاتی وجود دارند که رعایت نکردن آنها در دراز مدت می تواند به رابطه عاطفی آسیب برساند که برخی از مهمترین های آنها را در اینجا برایتان آورده ایم تا شما نیز با آگاهی از آنها رابطه ای بهتر از قبل را تجربه کنید.

  

ادامه مطلب ...

قرص ضدباردرای

نواع قرص های ضد بارداری

قرص ضدباردرای، رایج ترین شیوه ی هورمونی پیشگیری از بارداری است


انتخاب روشی مناسب برای پیشگیری از بارداری می تواند کار سخت و گیج کننده ای باشد. انواع قرص ضد بارداری یکی از این گزینه هاست.

موثربودن شیوه ی کنترل بارداری با معیار «typical use» یعنی تاثیر مصرف معمول قرص ضد بارداری که گاها برخی دوزها فراموش می شوند سنجیده می شود. همه ی متدهای کنترل بارداری لزوما با وسیله، دارو و یا فرایندی نیستند. 

ادامه مطلب ...

پیش‌شرط‌ هایی که قبل از ازدواج به دردتان می‌خورد

دانستنی های قبل از ازدواج

وقتی دو فرد قرار است با هم ازدواج کنند، تفاوت‌های زیادی بین آنها وجود دارد

 

همیشه در بحث ازدواج این موضوع مهم مطرح می‌شود که زن و مرد قبل از ازدواج باید به چه نکاتی دقت کنند؟ چه عوامل فرهنگی، شخصیتی و... را باید در نظر گرفت تا ازدواج موفق باشد؟ ازدواج بحث پیچیده و دشواری است و موفقیت آن در گرو آگاهی و اطلاعات ریز و درشتی است که دانستن آنها نیازمند مهارت‌هایی است تا افراد بتوانند به درک درستی از همسر آینده خود دست پیدا کنند. این مبحث اختصاص دارد به نکات مهمی که دانستن آنها می‌تواند قبل از ازدواج بسیار مفید و موثر باشد.  ادامه مطلب ...

تفاوت زنان و مردان

تنوع بسیار بیشتری در سایز مغز مردان نسبت به سایز مغز زنان وجود دارد. این یافته می‌تواند دلیل شایع بودن بیشتر بیماری‌هایی همچون اوتیسم و اختلال کم توجهی (ADHD) را در بین پسرها توضیح دهد.

 

آشنایی با مغز انسان, سایز مغز مردان

نسبت به دختران، پسران بیشتری با مغز بسیار کوچک یا بسیار بزرگ وجود داد  ادامه مطلب ...

زن پول دار بگیریم

معیارهای ازدواج موفق

از عوامل بسیار مهم در انتخاب همسر توجه به عوامل اقتصادی و فرهنگی است‎

 

جوانی 31 ساله هستم که می خواهم ازدواج کنم. سوال من این است که من می توانم با دختر پولدار و ثروتمندی ازدواج کنم یا نه؟

 

سوال: جوانی 31 ساله، مجرد و دارای مسکن و شغل آزاد با درآمد ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان هستم. سوالم این است که من چگونه و با چه معیارهایی همسر آینده‌ام را انتخاب کنم؟ آیا می‌توانم همسر پولدار بگیرم؟ آیا در ازدواج‌هایی که طرف مقابل پولدار و طرف دیگر وضعیت متوسط داشته باشد، ازدواج موفقیت‌آمیز بوده یا خیر؟

   

ادامه مطلب ...

دو ویژگی در مردان، که زنان را جذب می‌کند

سرنخ‌های شنودی و بویایی روی دریافتی که ما از جذابیت یک فرد داریم، تاثیر زیادی می‌گذارند‎

 

ممکن است شما خیلی خوش‌تیپ باشید، مثلا مانند فلان هنرپیشه‌ی معروف، اما شاید این برای جذب دختری که دوستش دارید کافی نباشد. طبق یک بررسی جدید که توسط محققان لهستانی انجام شده، جذابیت، به ظاهر شما بستگی ندارد، بلکه بیشتر به این مربوط است که صدای شما چقدر آرامش بخش است و چقدر بوی خوب می‌دهید!

  


 

محققان برای این بررسی‌ها، به ارزش‌های ادبی سه دهه‌ی گذشته نگاه کردند و چیزی که یافتند این بود که صدا می‌تواند طیفی از رفتارها را به شنونده منتقل کند، مثلا اینکه شما تا چه حد مسلط و چیره‌دست هستید، چقدر اهل کمک و همکاری هستید، وضعیت روحی و عاطفی شما چگونه است و حتی بدن‌تان چقدر تنومند است!

   

حالا اگر صدای چندان خوشایندی ندارید نگران نشوید! چون بررسی‌های دیگر هم نشان داده که رایحه‌ای که از شما به مشام می‌رسد هم می‌تواند همین اطلاعات گفته شده را در اختیار دیگران بگذارد. خوشبختانه برای بویی که می‌دهید ترفندهایی وجود دارد!

 

هر دوی ویژگی‌های گفته شده می‌توانند به جنس مخالف این را القا کنند که خواستنی هستید یا نه!

 

دانشمندانی که روی این پروژه کار کرده‌اند فکر می‌کنند این یافته‌ها به دلیل تکامل‌ و تحول مثبتی است که به افراد اجازه می‌دهد شما را از راه دور قضاوت کنند (در مورد ظاهر و صدا) و همچنین وقتی نزدیک شما هستند از روی بویی که می‌دهید، درموردتان نظر بدهند. محققان در گذشته دریافته بودند که افراد معمولا جذب کسانی می‌شوند که شبیه خودشان هستند، اما این تحقیق جدید گفته که افراد آنهایی را ترجیح می‌دهند که بویی متفاوت‌تر دارند!

 

سرنخ‌های شنودی و بویایی، جداگانه یا با هم، روی دریافتی که ما از جذابیت یک فرد داریم، تاثیر زیادی می‌گذارند و بنابراین عقاید و رفتارها و واکنش ها نسبت به فرد مقابل، در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارند.