آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زن پول دار بگیریم

معیارهای ازدواج موفق

از عوامل بسیار مهم در انتخاب همسر توجه به عوامل اقتصادی و فرهنگی است‎

 

جوانی 31 ساله هستم که می خواهم ازدواج کنم. سوال من این است که من می توانم با دختر پولدار و ثروتمندی ازدواج کنم یا نه؟

 

سوال: جوانی 31 ساله، مجرد و دارای مسکن و شغل آزاد با درآمد ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان هستم. سوالم این است که من چگونه و با چه معیارهایی همسر آینده‌ام را انتخاب کنم؟ آیا می‌توانم همسر پولدار بگیرم؟ آیا در ازدواج‌هایی که طرف مقابل پولدار و طرف دیگر وضعیت متوسط داشته باشد، ازدواج موفقیت‌آمیز بوده یا خیر؟

   

ادامه مطلب ...