آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

زوج های شاد

زوج های خوشبخت

زوج های شاد، آنهایی هستند که یکدیگر را به خوبی درک می کنند‎

 

زوج های شاد، آنهایی هستند که یکدیگر را به خوبی درک می کنند. در روابط آنها هیچ «من» ی وجود ندارد و به جای آن «ما» حرف اول را می زند. رفتار آنها با یکدیگر حس امنیت و تداوم رابطه را منتقل می کند. اگر چه هیچ قانونی برای روابط عاطفی وجود ندارد و نمی توان افراد را با یکدیگر مقایسه کرد اما نکاتی وجود دارند که رعایت نکردن آنها در دراز مدت می تواند به رابطه عاطفی آسیب برساند که برخی از مهمترین های آنها را در اینجا برایتان آورده ایم تا شما نیز با آگاهی از آنها رابطه ای بهتر از قبل را تجربه کنید.

  

 

رابطه عاطفی حلال تمام مشکلات نیست 

بله! درست است که یک رابطه عاطفی خوب به شما انگیزه، انرژی و شادی لازم را برای ادامه زندگی می دهد اما جدا از آن، شما همچنان مشکلات شخصی خود را دارید و مجبورید به تنهایی با آنها دست و پنجه نرم کنید. بنابراین قوی باشید و زندگی خود را با اعتماد به نفس بالا ادامه دهید.

 

شریک زندگی شما اقوام و دوستان خودش دارد 

قبل از این که شما وارد زندگی شریک زندگی تان شوید، او خانواده و دوستان خود را داشته است. درست است که از این به بعد شما اولویت زندگی او هستید اما این بدین معنی نیست که او دیگران را نادیده بگیرد. آیا شما حاضرید که خانواده یا دوستانی را که تمام عمر کنارتان بوده اند، تنها بگذارید؟ اگر جواب شما منفی است پس چرا این انتظار را از طرف مقابل تان دارید؟ یاد بگیرید که به دیگران احترام بگذارید و به حریم خصوصی شان تجاوز نکنید. با این روش به جای بحث های بی مورد، از رابطه ای که دارید نهایت لذت را خواهید برد.

 

رابطه شما همیشه شیرین نخواهد ماند 

هیچکس به شما نگفته که پس از شروع یک رابطه عاطفی تمام سختی ها و ناراحتی ها زندگی به پایان می رسد، شما نیز ته دلتان به این موضوع ایمان دارید. بنابراین سعی کنید که خودتان را برای روزهایی که از دست شریک زندگی تان به ستوه می آیید، آماده کنید. یادتان باشد که اگر با هم باشید، می توانید بر تمام مشکلات غلبه کنید اما اگر عقب بکشید، وضعیت بدتر نیز خواهد شد. در مواقع دعوا، به خود و شریک زندگی تان زمان دهید تا به خوبی به اتفاقات گذشته و پیش رو فکر کنید.

 

نباید خودتان را تغییر دهید 

مردم معمولا دچار این سوتفاهم می شوند که برای یک شریک زندگی ایده آل بودن، باید خودشان را تغییر دهند. اما در واقع، اگر فردی نتواند شما را همانگونه که هستید بپذیرد، بدین معنی است که برای شما ارزش قائل نشده و شخصیت واقعی تان را قبول ندارد. هر کسی عیب و ایرادهایی دارد، بنابراین بهتر است که آنها را درک کنید و بپذیرید. اگر بتوانید مکمل هم باشید، رابطه مستحکم تری را تجربه خواهید کرد. آیا شما به فردی که شما را همانگونه که هستید قبول دارد نسبت به فردی که شخصیت ساختگی شما را می خواهد، بیشتر احترام نمی گذارید؟

 

بخشش از ارزش شما نمی کاهد 

بی شک در هر رابطه ای ناراحتی و بحث بوجود می آید اما چیزی که باید به یاد داشته باشیم این است که پس از حل مشکل از گفتن «معذرت می خواهم» نهراسیم. معذرت خواهی ما را کوچک نکرده و چیزی از ارزش هایمان کم نمی کند، در واقع شما با این کار نه تنها نشان می دهید که چقدر این رابطه برایتان ارزشمند است بلکه به طرف مقابل تان نیز یاد می دهید که این کار برای بهبود هر رابطه ای لازم است. 

 

هر کسی ممکن است سرش شلوغ باشد 

هر کسی مشغله های زندگی خود را دارد. به عنوان مثال یکی کار می کند و باید روی کارش تمرکز داشته باشد، دیگری مسئولیت های خانوادگی زیادی روی سرش ریخته است و... بنابراین هر آدمی ممکن است که گاهی وقت سر خاراندن هم نداشته باشد. در این شرایط اگر شریک زندگی تان جواب تماس های شما را نداد، به جای بهانه گیری بهتر است که او را درک کنید. اگر شما غیر منطقی برخورد کنید، او نیز در شرایط مشابه همین رفتار را به شما نشان خواهد داد.

 

هر مشکلی راه حلی دارد 

اگر مشکلی هست، حتما راه حلی نیز وجود دارد. اگر مشکلات را ما بوجود می آوریم، پس راه حل آنها نیز در دستان ما خواهد بود، فقط کافی است که آرامش مان را حفظ کنیم و به دنبال دلایل باشیم. عصبانیت را کنار بگذاریم و به جای آن سعی کنیم که صبور باشیم. یادمان باشد که رابطه عاطفی از اولویت های زندگی مان است و باید تمام تلاش مان را برای بهبود آن بکنید.

 

ابراز احساسات حلال بسیاری از مشکلات است 

اگر از شریک زندگی تان انتظاری دارید، آن را به زبان آورید. اگر شما چیزی را که می خواهید نگویید، او چگونه ذهن شما را بخواند؟ ابراز احساسات یکی از عوامل کلیدی در هر رابطه ای است، پس از بیان آن نترسید.

 

زیر قول زدن به ضرر هر دویتان خواهد بود 

گاهی وقت ها شریک زندگی تان از شما چیزی طلب می کند، گاهی هم شما خودتان قول چیزی را به او می دهید، در هر صورت این شمایید که باید به قول تان عمل کنید در غیر این صورت به ضرر هر دویتان تمام خواهد شد. در این شرایط نه تنها شریک زندگی تان دیگر به حرف های شما اعتماد نخواهد کرد بلکه شما نیز در نزد او فردی دروغگو و بدقول جلوه خواهید کرد. بنابراین اگر دوست ندارید که در چشم عشق زندگی تان خراب شوید، به قول هایی که می دهید هر طور که شده عمل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد