آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

درمان مشکلات جنسی


اختلالات جنسی

اختلالات جنسی، یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در زنان و مردان محسوب می‌شود

 

اختلالات جنسی، یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در زنان و مردان محسوب می‌شود و انواع آنها در زنان و مردان بسیار زیاد است. در این باره دکتر صفری‌نژاد جراح و متخصص بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری توضیحاتی داده است: 

 

 

اگر چه نمی‌‌توان آمار مناسبی از مبتلایان اختلالات جنسی در ایران ارائه کرد، اما می‌توان با یک حساب سرانگشتی به عدد قابل توجهی رسید. بد نیست بدانید حدود 50 میلیون از 75 میلیون نفر جمعیت ایران در سنی هستند که ممکن است مسائل زناشویی برای آنها مهم باشد. در جوامع مختلف، حداقل 20 درصد مردم از یکی از مشکلات جنسی رنج می‌برند که البته میزان شیوع آن بر حسب سن متفاوت است.

 

اگر فرض کنیم از این افراد فقط 20 درصد آنها دنبال برطرف کردن مشکل خود باشند، رقم 2 میلیون به دست می‌آید که رقم قابل ملاحظه‌ای است. متاسفانه این روزها بسیاری از مردم که از این اختلال شایع رنج می‌‌برند، بدون این که بتوانند راه علاجی برای آن پیدا کنند، به دلایل فرهنگی و اجتماعی، بیماری خود را مسکوت نگه می‌‌دارند و از عواقب آن که گاه طلاق است، غافل هستند. در این شرایط چون عامه مردم دسترسی به کارشناسان و متخصصان ندارند، منبع کسب آگاهی آنها رسانه‌های ماهواره‌ای یا مجلات زرد خواهد بود که اکثرا داروهای غیرمجاز و ممنوع از طریق همین رسانه‌ها تبلیغ می‌شود.

 

اختلالات جنسی (Sexual Dysfunction) هم در مردان و هم در زنان شیوع زیادی دارد، ولی به علت نبود کادر متخصص به مقدار کافی در زمینه تشخیص و درمان،‌ اختلالات جنسی انبوه این بیماران تشخیص داده نشده باقی می‌ماند و نتیجه آن سرگردانی بیماران، تحمیل هزینه هنگفت هم برای بیمار و هم برای سیستم بهداشت و درمان کشور و در بسیاری موارد طلاق یا عدم تمایل برای ازدواج است. پس اصل اول درمان موفقیت‌آمیز اختلال جنسی، تشخیص صحیح علت آن با روش‌های مقرون بصرفه و سریع است. در علم پزشکی برای درمان چند معیار اصلی وجود دارد:

 

در مرحله اول باید وجود بیماری ثابت شود. اگر فردی مراجعه کند و بگوید دیابت دارد، بلافاصله تحت درمان بیماری قند قرار نمی‌گیرد، مگر با توجه به آزمایش‌های مربوطه بیماری تشخیص داده شود. همین موضوع در باره اختلالات جنسی صدق می‌کند. اگر مردی مراجعه کند و بگوید که دچار ناتوانی جنسی است، از نظر پزشکی زمانی مبتلا به ناتوانی جنسی محسوب می‌شود که معیارهای تعریف شده این ناتوانی را داشته باشد. بنابراین نباید برای این افراد بی‌مورد دارو تجویز کرد.

 

نوع بیماری باید مشخص شود. بسیاری موارد، بیمار مراجعه و اظهار می‌کند که مشکل جنسی دارد و برای تمام این بیماران، آن داروی معروف تجویز می‌شود.

 

انواع اختلالات جنسی در خانم‌ها و آقایان بسیار زیاد است و اول باید مشخص شود، مشکل بیمار کدام اختلال جنسی است؛ مثلا فرد مبتلا به اختلال نعوظ است یا انزال زودرس. پس بدون تشخیص دقیق، اقدام به درمان، رفتن به بیراهه خواهد بود.

 

مهم‌ترین اصل این که همه اقدامات پزشکی (تشخیصی و درمانی) باید مقرون به صرفه باشد و ما نمی‌توانیم برای هر بیماری که مراجعه می‌کند، تمام آزمایش‌ها و بررسی‌ها را بنویسیم. البته کم نیستند افرادی که برای درمان اختلالات جنسی و مشکلاتشان سراغ خوددرمانی و داروهای ماهواره‌ای و تبلیغاتی می‌روند تا هزینه ویزیت پزشک پرداخت نکنند. این در حالی است که درمان مشکلات جنسی باید توسط متخصص مربوط انجام شود و مصرف هر دارویی به بهانه‌ درمان بدون نظر متخصص نه‌تنها موثر نیست بلکه گاهی صدمات جبران‌ناپذیری به سلامت فرد وارد می‌کند.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد