X
تبلیغات
رایتل
آموزش فروش، کسب و کار و خلاقیت - سایت تخصصی مشاوره و روانشناسی
راهی برای داشتن خانواده موفق
 
جدیدترین یادداشت‌ها
 
روزانه‌ها
آموزش فروش، کسب و کار و خلاقیت

آموزش فروش، کسب و کار و خلاقیت

برای یک چالش آماده اید؟  تغییر در زندگی…پیش به سوی آرزوهاحتماً شما هم مثل همه کسانی که این مقاله را می خوانند با دیگرانی که روی مبل و جلوی تلویزیون لم داده‌اند و مشغول خوردن تنقلات هستند فرق دارید. با آنهایی که باری به هر جهت زندگی می‌کنند و از ..
چالشی در مورد عادات بد
محمد جانبلاغی امروز هم با یک مقاله‌ی هیجان انگیز دیگر با شما هستند. رازی در مورد فروشندگی…می‌خواهم تعریفی از فروش و فروشندگی را برابتان بیان کنم که در یک جمله شما را تبدیل به نابغه‌ی فروش و فروشندگی کند. باورش برایتان سخت است؟در ادامه با من ب..
نابغه‌ فروش باشید
کیفیت تفکر شما تعیین‌کننده کیفیت زندگی شما  است. ۸۰ درصد موفقیت در فروش به نگرش و ۲۰ درصد به استعداد بستگی دارد. عزت‌نفس پایین دلیل اصلی شکست در فروش است. برای افزایش عزت‌نفس و غلبه بر ترس از طرد شدن، چند گام مثبت برای بهبود تصویر ذهنی‌تان از خود بر..
۷ گام با محمد جانبلاغی
هیچ چیز بدتر از فرد ثروتمندی نیست که به طور مزمن عصبانی و ناراحت است. واقعا بهانه‌ا ی برای این رفتار وجود ندارد اما من این پدیده را هر روز می‌بینم. این نتیجه یک زندگی است که به کلی خارج از تعادل است، زندگی که پر است از انتظارات و بدون سپاسگزاری کافی ..
سه تصمیم که زندگی مالی شما را دگرگون می‌سازد.
همه می‌فروشندهمه می‌فروشند، اما همه خوب نمی‌فروشند. اگر پزشک، وکیل، ساختمان‌ساز، کارگزار املاک یا… باشید، گاهی باید خود، ایده‌ها یا خدمات‌تان را بفروشید. برای بقا و کسب برتری در جو رقابتی امروز باید روش متقاعد کردن افراد و فروش را بیاموزید. محصول..
همه خوب نمی‌فروشند!
«اولین و مهم‌ترین عامل برای موفقیت یک شرکت، بازار است. اکثر کارآفرینانی که در دانشگاه ایده‌ای دارند و موفق نمی‌شوند، برای این است که به این اصل توجه نمی‌کنند. اکثر کارآفرینان سرمایه اولیه ندارند. اما سرمایه، آخرین عامل است!»یک شرکت موفق، چهار تا ..
شرط اساسی یک شرکت موفق!
استراتژی فروش و بازاریابی به معنی آن است که با چه کسی و چگونه رقابت خواهید کرد. اگر تصمیم بگیرید محصولات، بازارها یا مشتریانی که به آن‌ها محصول و خدمت ارائه می‌دهید را تغییر دهید، رقبا هم تغییر می‌کنند. (بیشتر…)
استراتژی انتخاب میدان نبرد
قیمت‌گذاری و اعلام قیمت به مشتری موضوع بسیار حساسی است. اگر در این زمینه حرفه‌ای تر شویم سودآوری کسب‌و کارمان افزایش می‌یابد. (بیشتر…)
ترفندهای بازاریابی عصبی در قیمت و قیمت‌گذاری

(0 لایک)
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد