خرید بک لینک و خرید رپورتاژ PBN قوی (پی بی ان)

خرید بک لینک و خرید رپورتاژ PBN قوی (پی بی ان)


بسیاری از متخصصان سئو از روش های مختلفی برای افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل استفاده می کنند، یکی از روش هایی که سئوکاران استفاده می کنند خرید بک لینک از سایت محمد جانبلاغی یا دریافت بک لینک PBN است، در این روش سئوکاران از شبکه ای برای کلمات کلیدی سایت شما استفاده می کنند. ارتباط برقرار می کنند. اما نکته کلیدی این است که ارجاعات PBN معمولا توسط گوگل شناسایی می شوند،سایت محمد جانبلاغی برای اولین بار در ایران خدمات خرید بک لینک به خصوص خرید بک لینک PBN را ارائه می دهد، گوگل دیگر در سیستم لینک بیلدینگ گزارش PBN شما شک نخواهد کرد و شما به راحتی می توانید از این روش استفاده کنید. رتبه وب سایت شما

محتوا

گزارش های PBN را بخرید

در طرح خرید بک لینک PBN، سایت محمد جانبلاغی با تکیه بر تیم فنی و سئوی خود بهترین روش ها را برای ایجاد لینک شبکه از طریق گزارش ارائه می کند. در طرح رپورتاژ PBN مشکلی از نظر سئوی سایت شما وجود نخواهد داشت.

ما پیوندهای pbn را نمی فروشیم که اگر گوگل آنها را پیدا کند شما را جریمه می کند، ما گزارش های pbn را ارائه می دهیم. به این ترتیب از سوی گوگل جریمه نخواهید شد، ضمن اینکه در صورت استفاده از روش های دریافت ارجاع PBN، گوگل قطعا این روش را در الگوریتم های مختلف خود می شناسد که یکی از دلایل عدم ارائه تبلیغات متنی سرویس خرید بک لینک محمد جانبلاغی به مشتریان خود است. ، امکان جریمه شدن از لیست نتایج گوگل را دارد، زیرا گوگل همیشه تبلیغات متنی و لینک های متنی را به راحتی شناسایی می کند، در حالی که در رپورتاژ آگهی اینطور نیست و گوگل هرگز این کار را انجام نمی دهد.

او روش را بد نمی داند، همانطور که در الگوریتم های قبلی گوگل، این موتور جستجو اعلام کرد که سایت های خبری و سایت های پربازدید می توانند به جای دنبال کردن لینک در گزارش های تبلیغاتی و بک لینک در گزارش های تبلیغاتی، از برچسب های حامیان مالی استفاده کنند.

با در نظر گرفتن این الگوریتم ها می توان نتیجه گرفت که گوگل با روش دریافت رپورتاژ آگهی مشکلی ندارد، خرید بک لینک و خرید رپورتاژ PBN قوی (پی بی ان) محمد جانبلاغی با تکیه بر دانش 10 ساله تیم سئوی خود روش جدیدی را برای افزایش رتبه سایت شما ارائه کرده است. در نتایج گوگل با استفاده از PBN سایت های بسیار قدرتمندی را ارائه می دهد و در عین حال با قیمت بسیار مناسبی در طرح رپورتاژ PBN ارائه شده است برای خرید کمپین های رپورتاژ PBN می توانید با شماره تلفن های خرید بک لینک محمد جانبلاغی تماس بگیرید. یا به اکانت تلگرام سایت محمد جانبلاغی متصل شوید.

  درباره PBN ها کمی بیشتر بدانید

PBN چیست؟ اگر بخواهیم در مورد این روش بیشتر بدانیم در زبان انگلیسی به این روش Private Blog Network می گویند که به معنی شبکه ای از وب سایت های محترم است، از این روش برای ساخت لینک برای افزایش رتبه سایت در گوگل استفاده می شود.

در این روش سئو، کار سئو بین سایت هایی با ارزش بالا از نظر اعتبار دامنه معمولاً یک ارتباط شبکه ای بین سایت ها ایجاد می کند به گونه ای که سایت A به سایت B و سایت B به سایت C لینک می دهد و این روش می تواند تا چند لایه انجام شود. در نهایت سایت مثلا D یک لینک به سایت اصلی دارد که می خواهیم برای افزایش رتبه گوگل روی آن کار کنیم. به این روش شبکه می گویند.

این روش در گذشته توسط گوگل به رسمیت شناخته شده بود و به آن تکنیک کلاه سیاه می گفتند، اما توجه داشته باشید که در این روش کلمات کلیدی در تمام صفحات وب سایت که به راحتی توسط گوگل تشخیص داده می شوند لینک می شدند. به نظر می رسد در روش پیشنهادی ارائه شده توسط خرید بک لینک محمد جانبلاغی کلمه کلیدی در تمام صفحات سایت ها لینک داده نمی شود بلکه در داخل یک متن طولانی مانند یک رپورتاژ آگهی استفاده می شود که گوگل با این روش مشکلی ندارد!

برای خرید رپورتاژ PBN به این لینک خرید بک لینک محمد جانبلاغی مراجعه کرده و کمپین های گزارش تبلیغات را انتخاب کنید.



Report Page