1 - قدردانی و تجلیلهای خالصانه و واقعی را از یاد نبرید. 2 - اشتباهات دیگران را غیرمستقیم به آنان گوشزد کنید. 3 - قبل از سرزنش دیگران، درباره خطاهای خود صحبت کنید. 4 - به جای این که مستقیماً دستور بدهید، آنها را در قالب سؤال مطرح کنید. 5 - آبروی دیگران را حفظ کنید. 6 - چنان چه کوچکترین پیشرفتی در عملکرد سایرین میبینید، از آنها تمجید کنید. در تصدیق کردنهایتان، خالص و در تمجیدهایتان بیمضایقه عمل کنید. 7 - دیگران را به نیکی یاد کنید تا آنها نیز بتوانند در زندگی خودشان را بالا بکشند. 8 - به کارمندان خود دلگرمی بدهید. 9 - اگر دیگران به پیشنهادتان عمل کردند با رفتار مناسب خود آنها را شاد کنید.