آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

شیوه ارتباطی دانش آموزان عادی و لکنتی

هدف:

 

پژوهش حاضر مقایسه ی نگرش ارتباطی کودکان عادی و لکنتی بوده است.

● مواد و روش کار:

بررسی حاضر از نوع توصیفی- مقطعی است. آزمودنی های عادی (312 نفر) به روش نمونه گیری خوشه ای- تصادفی از مدارس ابتدایی و راهنمایی دخترانه و پسرانه ی مناطق3 ، 4،9 و 16 آموزش و پرورش تهران انتخاب شدند. آزمودنی های لکنتی همه ی دانش آموزان لکنتی بودند (48 نفر) که در همان مدارس تحصیل می کردند. سن آزمودنی های پژوهش 15-8 سال بود. نگرش ارتباطی دانش آموزان به کمک آزمون نگرش ارتباطی (CAT) سنجیده شد.

● یافته ها:

یافته ها نشان دادند که نمره های دو گروه ازنظر نگرش ارتباطی تفاوت معنی دار دارند و افراد لکنتی بیش از افراد عادی دارای نگرش ارتباطی منفی هستند. در هر گروه، گروه های سنی مختلف تفاوت معنی داری با یکدیگر نشان ندادند.

● نتیجه گیری:

نگرش ارتباطی افراد لکنتی منفی تر از افراد عادی است.

نگرش ارتباطی دانش آموزان عادی و لکنتی negareshe ertebat pdf 155 KB application pdf
فریبا یادگاری اکبر دارویی مرتضی فرازی محمود علی پورحیدری