آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

نکته های صد در صد خواندنی و مؤثر برای پولدار شدن

من همیشه گفته ام برای پولدار شدن هیجگاه منتظر یک نسخه جادویی که شمارا یک شبه پولدار کند نباشید. پیدا کردن راه پولدار شدن آسان است اما رفتن این راه بسیار دشوار. ولی خوشبختانه نکته ها و روشهای هست که ما را در سریعتر پیمودن این راه یاری می کند و همچون چراغهای روشنایی بخش در یک شب تاریک و یک مسیر پرفرازو نشیب  است که اگر از آنها خوب استفاده کنیم احتمال موفقیت ما را به مراتب بیشتر می کند.

از میان تمام مقالات و یاد داشتهای موجود در اینترنت برای پولدارشدن که با عناوین خیلی درشت و وسوسه برانگیز هم نشر می شود مقاله کوتاه و ساده ای ذیل که در روزنامه همشهری و باشگاه خبرنگاران جوان نشر شده است بهترین مقاله ای کوتاه در زمینه روشهای پولدارشدن است که با کمی ویرایش خدمت شما تقدیم می شود. من خواهش می کنم مقاله را با دقت تا آخر بخوانید و در آن تأمل نمایید خیلی جامع و گویاست.صد در صد ارزش خواندن را دارد اگر اهل درک باشیم باهمین چند نکته راه مان را پیدا می کنیم به قول معروف اگر در خانه کس است یک حرف بس است!     طبق آمار، آرزوی 70درصد مردم این است که بعد از پولدارشدن، تنها خودنمایی کنند و آنچه مدت‌ها خواهانش بوده‌اند را بخرند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و هر شب قبل از خواب، خودتان را در اتومبیل آخرین سیستم‌تان تصور می‌کنید، در حالی که پالتویی گران‌قیمت به تن کرده‌اید، کیف پولتان پر از چک‌پول‌های طلایی است و دیگر هیچ غم و غصه‌ای بابت پرداخت بدهی و قسط و وام ندارید و... راه را اشتباه رفته‌‌اید چرا که تصور شما از داشتن پول فراوان، بسیار سطحی و بدون عمق است.
 

 
شاید باز خنده‌تان بگیرد و بگویید فعلا راه درازی در پیش دارید و با این حقوقی که دریافت می‌کنید، باید سال‌ها منتظر معجزه بمانید... .

اگر در این حال‌وهوا گرفتار شده‌اید، سعی کنید به این حقیقت اعتقاد پیدا کنید که خداوند بهترین‌ها را برای شما در نظر گرفته و تنها با ایمان‌تان می‌توانید آنها را به دست بیاورید. معنی این گفته این است که اگر باور داشته باشید که بهترین‌ها از آن شماست، حتما این اتفاق می‌افتد.

 باید شروع کنیم و یاد بگیریم که آدم‌های پولدار متفکر چه صفاتی دارند. چرا می‌گوییم متفکر؟ چون این دسته از افراد، تنها به فکر خودنمایی و زرق‌وبرق پول نیستند و خوب می‌دانند که چنانچه به این طریق رفتار کنند، طولی نخواهد کشید که به جرگه هزاران هزار بدهکار دیگر خواهند پیوست.
  پس با هم، چند صفت برتر را مرور کرده و با امید به آینده، در زندگی‌مان پیاده می‌کنیم: 

1. ریسک‌کردن بخشی از کسب در آمد


اگر در هر شغل و حرفه‌ای هستید، باید بدانید که ریسک، بخشی از کسب درآمد است. ریسک کردن یعنی شجاعت و اعتماد به نفس قوی برای اقدامات پول آور و پرسود. سرمایه‌گذارهای بزرگ اعتقاد دارند که هر قدر ریسک بزرگ‌تر باشد، میزان سرمایه برگشتی بالقوه آن نیز بیشتر خواهد بود؛ بنابراین اگر هوس پولدارشدن به سرتان زده، باید باور داشته باشید که از یک راه امن و بدون هیچ‌گونه پستی و بلندی، به جایی نخواهید رسید. باید مثل یک سرباز شجاع از موقعیت‌ها استفاده کنید و به دل خطر بزنید. شاید هیج فرد ثروتمندی را پیدا نکنید که در فرایند پولدارشدن ریسکهای زیادی را تجربه نکرده باشد.

2. سخاوت هوشیارانه


عده‌ای از ما سخاوتمندبودن را نوعی دست‌ ودل‌بازی می‌دانیم که همه اطرافمان را شامل ‌شود. حاضریم همه دوستان‌مان را به‌راحتی برای نهار مهمان کنیم، برایشان نوشیدنی بخریم، هنگام حساب‌کردن کرایه پیش‌قدم باشیم و... و آن‌قدر به این روش ادامه می‌دهیم که بعد از مدتی متوجه می‌شویم این نوع رفتارها برای دیگران به یک عادت تبدیل شده و آنها دیگر متوقع شده‌اند... . اگر دچار این رفتارها هستید، باید بدانید که افراد پولدار متفکر، هوشیارانه سخاوتمند هستند؛ یعنی بر حسب قدرشناسی و ارزش هر فرد حاضر به خرج‌کردن برای او هستند و در کنار این روابط، درصد قابل‌توجهی از دارایی‌شان را نیز صرف امور خداپسندانه می‌کنند!

 3. نشست‌وبرخاست با افراد ممتاز جامعه شما را پولدار می کند


از قدیم گفته اند کمال همنشین اثر دارد. به اطراف‌تان نگاهی بکنید! آیا دوروبرتان را کسانی پر کرده‌اند که از زندگی‌کردن، تنها گلایه و آه و شکایت را آموخته‌اند یا افرادی که سرزنده و پویا و با وجود تمام سختی‌ها، در حال دویدن به دنبال اهدافشان هستند؟ این موضوع را جدی بگیرید چرا که انعکاسی بسیار قوی در زندگی‌تان خواهد داشت. هر دسته از این افراد می‌توانند شما را به‌راحتی در حال‌وهوایی تازه قرار دهند و در شما نشاط و انگیزه ایجاد نمایند. از سوی دیگر افراد ممتاز گذشته از تأثیر گذاری روی روح و روان و رفتار شما، اعتبار شما را در چشم جامعه نیز بالا می برد و حتی در برخی موارد که بدون پارتی حل مشکل ممکن نیست به وزنه پارتی شمارا سنگینتر می کند.

4. نظارت بر سرمایه‌گذاری


سرمایه‌گذاری حتما نباید شامل یک پروژه تجاری سنگین باشد بلکه می‌تواند از یک حساب ساده بانکی یا خرید سهام آغاز و به موردهای دیگر ختم شود. باید هم‌پای مراکز فوق حرکت کنید و تا آنجا که می‌توانید به اطلاعات مالی خود از طریق خواندن مجلات در روزنامه‌های معتبر اقتصادی اضافه کنید.

 5. دوراندیشی

دوراندیشی و آینده‌نگری مستلزم داشتن اطلاعات مالی است که به مرور زمان، شما را صاحب حس ششم مالی می‌کند؛ پس چشم‌هایتان را برای فرصت‌های ایجاد درآمد و ثروت، تیز کنید اما هیج وقت نباید این دور اندیشی اعتماد به نفس و شجاعت شما در سرمایه گذاری و اقدامهای جدید مالی را از دست شما بگیرد.

6. محول‌کردن امور


افراد موفق شخصا به دنبال تمام امور مختلف نمی‌روند و وقت و انرژی‌شان را هدر نمی‌دهند. چنانچه در مساله‌ای حقوقی مشکلی داشته باشند، به‌سرعت سراغ وکیل می‌روند، در امور مالیاتی به یک حسابدار مراجعه می‌کنند و... 

7. تمرکز


یک فرد ثروتمند برای خود، ماموریتی شفاف با اهدافی معین در نظر می‌گیرد. او نگاهی مصمم و پایدار به نتیجه کارش دارد و هرگز از مسیرش تغییر جهت نمی‌دهد؛ بنابراین شما نیز شروع کنید. دیدگاه شخصی‌تان و نحوه رسیدن به آن را بنویسید. هرگاه در مشکلات کوچک روزانه گرفتار آمدید، آن اهداف را به خود یادآوری کنید. بعد از برخورد و حل هر مساله، باانگیزه‌تر خواهید شد.

8. خریدهای با کیفیت


پولداران متفکر، خریدهای برتر را برای خود در نظر می‌گیرند چرا که سزاوارش هستند؛ پس شما نیز ایده‌های بزرگ در سر داشته باشید و بهترین‌ها را برای خود، خانواده و اطرافیان‌تان بخواهید!
خرید با کیفیت یعنی سرمایه گذاری روی وسایل و اسباب مورد نیازتان و بهره گیری بیشتر و با کیفیت تر از پول خود.

9. یادگرفتن زبان پول
منظورم زبان خاصی نیست بلکه همان زبانی است که همه ما و شما بارها هوس یادگرفتنش را کرده ایم و حتی قسمتی از راه را نیز رفته ایم اما هنوز آرزوی تسلط کامل برآن بردل مان مانده است. 
خوب چرا گفتم زبان پول؟ زیرا اگر شما چند ثانیه چشم تان را ببندید و در باره نقش زبان بین المللی انگلیسی در موفقیت علمی و مالی و... خود فکر کنید بی درنگ این زبان را زبان پول نیز خواهید گفت چون کسی که می خواهد در دنیای مدرن امروز کسب و کار موفق و مدرنی داشته باشد قطعا با ید زبان صنعت و ارتباطات را نیز بلد باشد. 
برای یادگیری زبان نیز هیج وقت امید و انگیزه ای خودرا از دست ندهید از قدیم گفته اند رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. خوشبختانه امروز نرم افزارهای فوق پیشرفته نیز برای یادگرفتن زبان پول و صنعت ساخته شده است که اگر کمی اراده باشد آموزش زبان را همچون نوشیدن شربت گوارایی راحت و دلپذیر می کند. برای تقویت زبان خود با هر اصطلاحی در هرجایی بخصوص در اینترنت برخورد کردید بلافاصله روی معنی آن تمرکز نمایید اگر بلد بودید ماندگار تر می شود و گرنه معنی آن را از یکدیکشنری دم دست استخراج نمایید. 
معلوم است تهیه ای یک نرم افزار عالی برای یادگرفتن زبان از اقلام درجه یک سبد نیازهای ماست اما به شرط اینکه با برنامه ریزی و پشتکار از آن استفاده نمایید. چگونه ما به جایی اسب و الاغ از ماشین استفاده می کنیم؟ در یادگیری زبان نیز به جای استفاده از روشهای سنتی قدیم یک نرم افزار خیلی پیشرفته زبان قطعا به همان میزان استفاده از ماشین به جای الاغ، سرعت یادگیری و تسلط ما برزبان را افزایش می دهد.

گذشته از همه اینها آن قند پند سعدی شیراز را برای پولدارشدن و موفقیت قطعی همواره به خود تلقین نماییم که: نابرده رنج گنج میسر نمی شود. ادیسون گفت من برای سعادت جوانان سه توصیه به آنان دارم که روی هرسه خیلی تأکید دارم . گفتند آن سه چیست؟ گفت: اول کار. دوم کار. سوم کار. پس اگر پول و ثروت می خواهیم با درایت و برنامه ریزی شده به کار بچسبیم. کار!
... و در نهایت به داشتن پول وانمود کنید تا به دستش آورید و به خاطر داشته باشید که پول، جذب افرادی می‌شود که می‌دانند چگونه باید با آن رفتار کنند. ما تنها یادگرفته ایم زیاد کارکنیم یاد نگرفته ایم که از پول بیشتر کار بکشیم!

اینها مهمترین نکته های است که در پولدار شدن ما اثر گذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد