آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پدر موفق

پدر و پسر

بدون تردید دوران نوجوانی دشوارترین دوران برای والدین و فرزندان است. با وجود هر نوع رابطه‌ای که از قبل داشته‌اید، در این دوران ارتباط شما با فرزند نوجوانتان به چرخه و مراحل متفاوتی وارد می‌شود. تا وقتی آنها در دوران بچگی به‌سر می‌برند، شما برای آنها مانند یک قهرمان هستید اما در دوران نوجوانی ممکن است به یک مشاور، که امیدوار هستید آنها در مورد تصمیمات بسیار سخت با او مشورت کنند، تبدیل شوید.


 

وقتی فرزند شما  به سن نوجوانی رسید؛ در این بُرهه، احتیاج عاطفی به حضور پدر کاملاً مشهود می شود. البته واکنش دختران و پسران به عدم حضور پدر متفاوت است. دختران در سن بلوغ به جنس مخالف گرایش پیدا می کنند. آنها چون نیاز به محبت پدرانه را در خانه دریافت نکرده اند، سعی می کنند چنین محبتی را بیرون از منزل به دست آورند. پسران نیز ممکن است الگوهای نادرستی را برای خود ملاک رفتار مردانه قرار داده و رفتارهای ناسازگارانه ای از خود بروز دهند. فردی که از کودکی مورد بی مهری والدین و اطرافیان قرار گیرد الگویی برای ابراز محبت به دیگران را نمی آموزد و نمی تواند عواطف و احساسات خود را به دیگران منتقل کند. 

 

ادامه مطلب ...

این افراد جذاب‌ شما را بدبخت می‌کنند!

هر چیزی را که بتوانید به شانس و اقبال حواله کنید یا فکر کنید با صبوری آن را تحمل خواهید کرد، این یکی را نمی توانید. زندگی با فردی که بیمار نیست اما عادی هم به نظر نمی رسد بسیار دشوار و دردسرساز است و بدتر از همه آنکه کمتر کسی می تواند باور کند زندگی شما این همه دردسر پنهان داشته باشد. بنابراین بهتر است چشمان تان را باز کنید تا در چاله افراد مبتلا به اختلال شخصیت نیفتید.
ادامه مطلب ...

چطور بدانم که باید در چه رشته ای تحصیل کنم ؟

در نظریه معروف جان هالند درباره تناسب شغل با شخصیت این موضوع به بهترین طریق بیان شده است . نظریه مزبور بر این تصور قرار دارد که رغبت یا علاقه فرد با محیط کارش متناسب است این محقق ۶ نوع شخصیت ارائه میکند و پیشنهاد میکند که رضایت شغلی و میل به ترک شغل به درجه ای بستگی دارد که فرد میتواند به صورتی موفقیت آمیز شخصیت خود را با یک محیط شغلی وفق دهد .
خب شما دانش آموز عزیز به این نکته توجه داشته باشید که هیچ چیز مطلق نیست ولی ای نظریه می تواند در کشف قابلیتهای شما و جهت دادن به آن ؛ کمک موثری باشد.

ادامه مطلب ...

شیوه های صحیح مطاله کردن ..شیوه های صحیح مطاله کردن چگونه می باشد؟

در مورد مورد موطاله کردن روشهای مختلفی یشنهاد شده است، ولی به نظر می رسد که شیوه مطاله بستگی به هدف مطالعه داشته باشد. گاهی هدف خواننده این است که با کلیات مطلب آشناشود، گاهی هدف خواننده این است که بر مطالب خوانده شده نگاهی بیندازد تا یادآوری شود و گاهی نیز هدف خواننده این است که مطالبی بیاموزد تا بتواند به سوال های مربوطه یاسخ گوید یا تمرین های مربوط به آن را انجام دهد یس در یک تقیم بندی کلی سه هدف کلی، برای مطاله میتوان تعیین نمود:

1.آشنایی با مطالب؛

2.یادآوری مطالب؛

3.درک عمیق مطالب؛

حال به توضیح روشها و کاربرد هر کدام از این اهداف می ﭙردازیم:

ادامه مطلب ...

نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ۱۳۹۱

آسیب شناسی روانی : ۵۳ درصد

نظریه های شخصیت : ۴۲ درصد

مشاوره و رواندرمانی :۵۵ درصد

روان سنجی و آزمون های روانی : ۷۰ درصد

روانشناسی رشد: ۳۸ درصد

روانشناسی فیزیولوژیک : ۶۹ درصد

روانشناسی عمومی : ۴۷ درصد

آمار و روش تحقیق : ۱۸ درصد

زبان عمومی : ۶۱ درصد

سهمیه : آزاد
نمره ی کل : ۲۰۶
نتیجه قبولی : دانشگاه علوم پزشکی تهران ، انستیتو روانپزشکی تهران
رتبه در سهمیه : ۷
رتبه در کل : ۷

نمره ی آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه ی آزاد : ۱۴۱

 

اسیب :۴۸
شخصیت:۶۸
مشاوره و روان درمانی:۵۵
روانسنجی:۴۶
رشد:۵۵
فیزیولوژی:۴۴
روان شناسی عمومی:۳۷
آمار:۴۰
زبان:۵۴
نمره:۲۱۰
رتبه:۵
نتیجه قبولی : دانشگاه علوم پزشکی تهران ، انستیتو روانپزشکی تهران
موفق باشید

آسیب شناسی روانی : ۲۷ درصد

نظریه های شخصیت : ۶۲ درصد

مشاوره و رواندرمانی :۵۶ درصد

روان سنجی و آزمون های روانی : ۲۳ درصد

روانشناسی رشد: ۳۸ درصد

روانشناسی فیزیولوژیک : ۳۸ درصد

روانشناسی عمومی : ۴۷ درصد

آمار و روش تحقیق : ۲۵ درصد

زبان عمومی : ۵۷ درصد

سهمیه : آزاد
نمره ی کل : ۱۷۶
نتیجه قبولی : دانشگاه علوم پزشکی تهران ، بیمارستان فوق تخصصی روانپزشکی روزبه
رتبه در سهمیه : ۲۶
رتبه در کل : ۲۶
نمره ی آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه ی آزاد : ۱۴۱
با آرزوی موفقیت…

 

اسیب شناسی روانی ۷۱
نظریه های شخصیت ۵۱
مشاوره و روان درمانی ۳۷
روان سنجی وازمون های روانی ۴۶
روان شناسی رشد۲۸
بنیادهای بیولوژیکی وفیزیولوژی رفتار۴۶
روان شناسی عمومی وفرهنگی ۶۴
امار و روش تحقیق ۴۰
زبان۱۷

سهمیه : آزاد
نمره ی کل : ۱۸۴
نتیجه قبولی : دانشگاه علوم پزشکی تهران ، انستیتو روانپزشکی تهران
رتبه در سهمیه : ۱۶
رتبه در کل :۱۶

با آرزوی موفقیت برا همه ی کنکوری های سال دیگهآسیب شناسی روانی ۴۸٫۸۹
نظریات شخصیت ۲۷
مشاوره و روان درمانی ۴۷
روانسنجی ۴۴
روانشناسی رشد ۲۷
روانشناسی فیزیولوژیک ۴۸٫۸۹
روانشناسی عمومی ۴۰
آمار و روش تحقیق ۴۰
زبان عمومی ۷۳

سهمیه : آزاد
نمره ی کل : ۱۸۶
نتیجه قبولی : دانشگاه علوم پزشکی تهران ، انستیتو روانپزشکی تهران
رتبه در سهمیه : ۱۵
رتبه در کل : ۱۵
نمره ی آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه ی آزاد : ۱۴۱

صمیمانه براتون آرزوی موفقیت دارم….

 

 

روش به ارگاسم رساندن زنان

 

در جریان آمیزش جنسی ، درصد زیادی از خانم ها ، ممکن است هرگز به اوج لذت نرسند. شیوع سرد مزاجی در میان خانم ها ، در مطالعات مختلف ، از 10 تا 80 درصد متغیر بوده است. سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است. زنان سرد مزاج می توانند به ارگاسم برسند. یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی در رابطه جنسی با همجنس خود کاملا" ارضا می شود.

نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست. بسیاری از زن ها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت می برند. سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی وجود ندارد .
زنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن است از لحاظ جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند. ممکن است خانمی در ارتباط با یک مرد به ارگاسم نرسد در حالیکه مرد دیگری بتواند او را به ارگاسم برساند. در اینصورت دیگر نمی توان گفت که او به سرد مزاجی مبتلاست.
باوجود آن که مقالات زیادی در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولی هنوز دانش ما در این زمینه ناقص است. در بدن زن نقاط حساس زیادی وجود دارد که تحریک مناسب آن ها  رسیدن به ارگاسم را  ممکن می سازد.
کلیتوریس نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم داشته و حتی قبل از بلوغ نیز می تواند تحریک کننده باشد. التهاب کلیتوریس در اثر استمناء یا بعد از یائسگی بخاطر کمبود هورمون استروژن می تواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.

بعد از کلیتوریس اندام های جنسی مجاور آن مانند قسمت داخلی لب های کوچک و زیر شکم نقش مهمی در تحریک جنسی و ارگاسم دارند. مقعد نیز نقش تحریک کنندگی زیادی دارد.ولی بهتر است بجای معاشقه مقعدی آن را با انگشت تحریک کنید. در بعضی از خانم هایی که مدت ها بکلی ارگاسم نداشته اند با فروبردن انگشت در مقعد بهنگام نزدیکی می توان ارگاسم ایجاد نمود!
معمولا" سینه ها به کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم کمک می نمایند. بوسیدن سینه، مالش آلت به آن  می تواند موجب ارگاسم در بعضی خانم ها شود.
در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی بیاد داشته باشید که همیشه در دیواره قدامی واژن در مسیر پیشابراه یک نقطه بسیار حساس و تحریک کننده(نقطه جی)وجوددارد.

حتی در زنانی که از طریق واژن به ارگاسم می رسند نیز تحریک این نقطه با انگشت بسیار راحت و اثربخش است. این نقطه حساس در داخل واژن و بر دیواره قدامی قرار دارد و هنگام ارگاسم مانند یک کیست کوچک زیر دست لمس می شود و بعد از آن بحالت اولیه برمی گردد. بعد از عمل جراحی خارج سازی رحم ممکن است بدلیل قطع شدن قسمتی از دیواره قدامی واژن سرد مزاجی بوجود بیاید. رحم و گردن رحم هیچ نقشی در ارگاسم ندارند.
در اطراف مدخل واژن غده هایی بنام غده بارتولین وجود دارند که مواد لیزکننده برای تسهیل نزدیکی ترشح می نمایند. گاهی ترشح این غدد بسیار زیاد بوده و به اشتباه این گونه تعبیر می شود که زن ها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال می رسند.
گاهی هم در موقع ارگاسم مایعی با فشار زیاد از پیشابراه خارج می شود.تجزیه این ماده در آزمایشگاه نشان داده  که این ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پیشابراه است.
شدت ارگاسم به عامل ایجاد کننده آن بستگی دارد. معمولا" معاشقه دهانی به ارگاسم کامل منجرمی شود. هرچه شدت ارگاسم بیشتر باشد زن زودتر قابلیت تحریک جنسی مجدد را خواهد داشت.
زمان تحریک پذیری جنسی نیز در زنان متفاوت است.عده ای بهنگام تخمک گذاری(روزچهاردهم دوره ماهانه) و عده ای هم در ایام قاعدگی بیشترین میل جنسی را دارند. گروه اخیر بیشترین تنش جنسی را در ایام خونریزی ماهیانه دارند.
وضعیت انجام نزدیکی نیز نقش مهمی در ارگاسم خانم ها دارد. معمولا" در حالتی که زن در بالا باشد بعلت زاویه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با دیواره قدامی بهتر باعث ارگاسم می شود.

نزدیکی ازپشت در حالت سجده یا در کنارهم بعلت تماس مناسب نوک آلت مرد با دیواره قدامی زن از مناسبترین حالت های نزدیکی برای رسیدن به ارگاسم می باشد.
شرایط روحی نیز عامل مهمی در احساس رضایت جنسی و رسیدن به ارگاسم محسوب می شود.گاهی حتی چند جمله عاشقانه و محبت آمیز می تواند باعث ارگاسم شود.

ادامه مطلب ...

رابطه جنسی را چگونه شروع کنیم

رابطه جنسی


برای یک ارتباط زناشویی سالم و بهنجار، آموزش مسایل جنسی قدم اول است اما قدم دوم، داشتن احساسات و عواطف مثبت نسبت به یکدیگر است. باید همسرتان را صمیمانه دوست داشته باشید. معالجه احساسات منفی البته کار آسانی نیست.


من سال‌هاست که مشاور ازدواجم و گهگاه با خودم فکر می‌کنم که ای کاش ما زوج‌های ایرانی 15 یا 20 سال با هم نامزد بمانیم و فقط یک سال ازدواج کنیم! چراکه به وفور دیده‌ام که بلافاصله پس از آن امضای کذایی، خیلی چیزها به هم می‌ریزد. به هر حال، اگر زن و شوهر نسبت به هم احساس مثبتی نداشته باشند در روابط زناشویی مشکل خواهند داشت. ‌بیشتر مردان، طالب زنانی هستند که قابلیت‌هایشان را تایید کنند و قبولشان داشته باشند. توصیه من به تمام خانم‌ها این است که از تایید کردن همسرتان غافل نشوید و به قول معروف، تحویلش بگیرید. این کار برای همسرتان هم تاثیرات مثبت جسمی در پی دارد، هم تاثیرات مثبت روحی. ‌
اتاق خواب:اتاق خوابی که قرار است ارتباط جنسی در آن صورت بگیرد، نقش مهمی درکیفیت این ارتباط ایفا می‌کند. در اتاق خوابی که آدم به اضطراب می‌افتد، نمی‌شود یک ارتباط جنسی سالم و آرامش بخش داشت. محیط مورد نظر باید از هر حیث کاملا امن باشد. اضطراب شایع‌ترین عاملی است که در سیستم‌های گیرنده مغزی اختلال ایجاد می‌کند. ‌نکات دیگری را هم باید در ساخت و تزیین اتاق خواب مد نظر قرار داد. از جمله این‌که: رنگ اتاق خواب باید حتما روشن باشد، نور اتاق باید کافی باشد، آینه باید حتما وجود داشته باشد و بهتر است که یک موزیک ملایم و بدون کلام هم گوش‌تان را نوازش بدهد چرا که در این شرایط، مغزتان برای یک ارتباط جنسی سالم، آماده‌تر می‌شود. ‌دمای مناسب در اتاق خواب خیلی لازم است ؛ این دما بایستی حدود 22 درجه سانتیگراد باشد .
مراحل اولیه:
معاشقه با بوسیدن شروع می‌شود، بنابراین تمیز بودن لب و دهان و دندان مهم است. قبل از معاشقه، از  مصرف چیزهایی مثل سیگار که نفس تان را بدبو می‌کند، حتما پرهیز کنید. ترجیحا چیزهایی بخورید که نفس تان را خوشبو کند. بوسه معمولا با لمس همراه است و منظور از لمس، تماس نرم پوست با پوست است، همان طور که یک مادر کودکش را نوازش می‌کند. لمس باید روی صورت، گردن، موها، تنه و . . . با ملایمت انجام بگیرد. این لمس را خانم‌ها خیلی دوست دارند و بسیاری از خانم‌ها هم طی همین مرحله، ‌ارضا می‌شوند. متخصصان توصیه می‌کنند که شوهر از همسرش بپرسد که وی کدام قسمت از بدنش را بیشتر لمس کند.
در حدیثی از امام صادق (ع) هم نقل شده است که زنان در روزهای مختلف ماه، دوست دارند که قسمت‌های مختلفی از بدن‌شان مورد لمس قرار بگیرد. این حرف با توجه به تغییرات هورمونی خانم‌ها در طی ماه کاملا قابل توجیه است. ‌اراستگی و پاکیزگی شما  بسیار مهم است . چرا که خیلی از زن ها تمایل دارند زمانی که توسط همسرانشان بوسیده می شوند مو های صورت آنها را اذیت نکند بلکه به طوری نرم باشد که احساس آرامش کنند .
مراحل آخر
بعد از این مقدمات، زن برای مقاربت آمادگی کامل پیدا می‌کند. سیستم کلی مقاربت به شکل قطع و وصل است که منجر می‌شود انبساط عضلانی مناسبی در مجاری تناسلی خانم‌ها به وجود بیاید. حرکات جنسی باید بهطور هم زمان توسط مرد و زن صورت بگیرد و هیچکدام از طرفین هم نباید منفعلانه عمل کنند. مردان از نظر فیزیولوژیک خیلی زودتر از زنان ارضا می‌شوند. ‌
خروج منی از مرد به معنای ارضای جنسی است اما در زنان معمولا سیستم تناسلی در طی یک تماس جنسی کاملا مرطوب می شود . چون غدد ویژه‌ای، نرم و مرطوب کردن مجرا را به عهده دارند. در طی مقاربت، از رد و بدل کردن کلمات عاشقانه و محبت‌آمیز هم غفلت نکنید و بعد از آن نیز از ابراز محبت به همسرتان غافل نشوید. مبادا یکی از طرفین دچار این توهم شود که همسرش او را فقط برای رابطه زناشویی می‌خواهد و بس . این فکر، زجرآور و آزاردهنده است.
اتاق خواب:اتاق خوابی که قرار است ارتباط جنسی در آن صورت بگیرد، نقش مهمی درکیفیت این ارتباط ایفا می‌کند. در اتاق خوابی که آدم به اضطراب می‌افتد، نمی‌شود یک ارتباط جنسی سالم و آرامش بخش داشت. محیط مورد نظر باید از هر حیث کاملا امن باشد. اضطراب شایع‌ترین عاملی است که در سیستم‌های گیرنده مغزی اختلال ایجاد می‌کند. ‌نکات دیگری را هم باید در ساخت و تزیین اتاق خواب مد نظر قرار داد. از جمله این‌که: رنگ اتاق خواب باید حتما روشن باشد، نور اتاق باید کافی باشد، آینه باید حتما وجود داشته باشد و بهتر است که یک موزیک ملایم و بدون کلام هم گوش‌تان را نوازش بدهد چرا که در این شرایط، مغزتان برای یک ارتباط جنسی سالم، آماده‌تر می‌شود. ‌دمای مناسب در اتاق خواب خیلی لازم است ؛ این دما بایستی حدود 22 درجه سانتیگراد باشد .
مراحل اولیه:
معاشقه با بوسیدن شروع می‌شود، بنابراین تمیز بودن لب و دهان و دندان مهم است. قبل از معاشقه، از  مصرف چیزهایی مثل سیگار که نفس تان را بدبو می‌کند، حتما پرهیز کنید. ترجیحا چیزهایی بخورید که نفس تان را خوشبو کند. بوسه معمولا با لمس همراه است و منظور از لمس، تماس نرم پوست با پوست است، همان طور که یک مادر کودکش را نوازش می‌کند. لمس باید روی صورت، گردن، موها، تنه و . . . با ملایمت انجام بگیرد. این لمس را خانم‌ها خیلی دوست دارند و بسیاری از خانم‌ها هم طی همین مرحله، ‌ارضا می‌شوند. متخصصان توصیه می‌کنند که شوهر از همسرش بپرسد که وی کدام قسمت از بدنش را بیشتر لمس کند.
در حدیثی از امام صادق (ع) هم نقل شده است که زنان در روزهای مختلف ماه، دوست دارند که قسمت‌های مختلفی از بدن‌شان مورد لمس قرار بگیرد. این حرف با توجه به تغییرات هورمونی خانم‌ها در طی ماه کاملا قابل توجیه است. ‌اراستگی و پاکیزگی شما  بسیار مهم است . چرا که خیلی از زن ها تمایل دارند زمانی که توسط همسرانشان بوسیده می شوند مو های صورت آنها را اذیت نکند بلکه به طوری نرم باشد که احساس آرامش کنند .
مراحل آخر
بعد از این مقدمات، زن برای مقاربت آمادگی کامل پیدا می‌کند. سیستم کلی مقاربت به شکل قطع و وصل است که منجر می‌شود انبساط عضلانی مناسبی در مجاری تناسلی خانم‌ها به وجود بیاید. حرکات جنسی باید بهطور هم زمان توسط مرد و زن صورت بگیرد و هیچکدام از طرفین هم نباید منفعلانه عمل کنند. مردان از نظر فیزیولوژیک خیلی زودتر از زنان ارضا می‌شوند. ‌
خروج منی از مرد به معنای ارضای جنسی است اما در زنان معمولا سیستم تناسلی در طی یک تماس جنسی کاملا مرطوب می شود . چون غدد ویژه‌ای، نرم و مرطوب کردن مجرا را به عهده دارند. در طی مقاربت، از رد و بدل کردن کلمات عاشقانه و محبت‌آمیز هم غفلت نکنید و بعد از آن نیز از ابراز محبت به همسرتان غافل نشوید. مبادا یکی از طرفین دچار این توهم شود که همسرش او را فقط برای رابطه زناشویی می‌خواهد و بس . این فکر، زجرآور و آزاردهنده است.

ادامه مطلب ...

تشخیص جنسیت بچه بوسیله چهره والدین

محمد جانبلاغی...مکتب زندگی 

روانشناسان می‌گویند: زوج‌هایی که به لحاظ چهره جذابیت بیشتری دارند و به اصطلاح خوش قیافه هستند، بیشتر احتمال دارد

که صاحب فرزند دختر شوند.


ساتوشی کانازاوا ـ روانشناس دانشکده لندن ـ در مقاله جدید خود ادعا کرده است که زیبایی ظاهری یک عامل پیشگویی کننده قوی‌تر از توان تولیدمثلی زنان نسبت به مردان است.


دکتر کانازاوا در بررسی‌های خود روی ۱۷ هزار نوزاد که در سال ۱۹۵۸ در انگلیس به دنیا آمده بودند، آزمایش کرده و زندگی این افراد را از جنبه‌های مختلف مورد آزمایش و برسی قرار داد. کانازاوا این افراد را در گروه‌های سنی مختلف تا بزرگسالی تحت مطالعه داشت.


به گزارش روزنامه‌ کوریر میل، وی دریافت: زوج‌هایی که خوش قیافه نیستند، بیشتر صاحب فرزند پسر می‌شوند.این روانشناس ژاپنی در انگلیس معتقد است که این روند می‌تواند با ارزش نسبی جذابیت در زن و مرد تحت تاثیر قرار بگیرد.

اشتباه بزرگ دختران مجرد

دختر مجرد


برخی دختران تجارب خود را از ازدواج و زندگی دیگران به نوعی بدبینی و احتیاط فوق العاده و غیر ضروری تبدیل می کنند و در انتخاب و ارزیابی طرف مقابل دچار سخت گیری و وسواس می شوند.


ازدواج مثبت ترین اتفاق زندگی است که گاهی وقتها به خاطر اشتباهات به ظاهر کوچک به تعویق می افتد و شانس ازدواج را کاهش می دهد. اگر فکر می کنید کم کم دارید به جمع دختران مجرد سخت گیر می پیوندید، این مطلب را بخوانید تا متوجه اشتباهات ناخواسته خود شوید.

ادامه مطلب ...