آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

پیامک سرا

به نام خدا

یه شاخه گل رز میتونه باغ من باشه

و یه دوست مثل تو میتونه دنیای من باشه .

فرستنده : مینا

ادامه مطلب ...

اسم شرکت های بزرگ کامپیوتری

به نام خدا

اسم شرکت های بزرگ کامپیوتری چگونه انتخاب شد ؟

Adobe :
اسم رودخانه ای که از پشت منزل مؤسس آن جان وارناک عبور می کند .

ادامه مطلب ...

مولانا ( قسمت اول )

به نام خدا

مولانا

(قسمت اول)

 سخن شمس: آئینه‌ی شخصیت او

      «سخن شمس»، آئینه شخصیت پیچیده دوزیستی، درونگر، و خودگرای اوست. در عین روشنی، مبهم است. در عین دلپذیری، شلاق‌گونه است. فشرده و کوتاه است. نغز است. از آموزش و آرمان، گرانبار است. از اینروی فراز آنها، به تندی، نمی‌توان، درگذشت. بلکه با آنها، باید زیست. در آنها، اندیشید. بر آنها، مرور کرد. بدانها، مأنوس گشت. از ظاهر آسان‌نمای آنها، عبور کرد، و به عمق باطن آنها، راه یافت، تا به پیام، به درونمایه، به هدف آنهاــ نزدیک کردن به چیزی، دوردست! ــ فرا در رسید!

     سخن شمس، چنانکه خود معترف است، دوچهره‌ای است. درونه و برونه دارد. نقابی ظاهراً مستقل، بر سیمای باطنی گریزنده و لغزان است. دوبعدی است. دوزیستی است. نیازمند است به بازخوانی و دوباره کاوی است (ش80، 135، 136، 138).

     «سخن شمس»، ویراسته نیست. به احتمال قوی، وی همه را، ننوشته است (ش، 73). اگر هم پاره‌ای از آنها را نوشته باشد (ش43، 65)، احیاناً هیچ‌گاه دیگر آنها را نپرداخته، از نو باز ننگاشته، و پاکنویس نکرده است.

     «سخن شمس»، قالباً بی‌مقدمه آغاز می‌شود. بدون پرسه و معطلی، بدون طی بیراهه، و پریدن به این شاخ و آن شاخ، به‌طور مستقم، به سوی هدف می‌تازد. و شمس، خود بدین کیفیت سخن خویش، آگاه است، و از آن با غرور، یاد می‌کند:

ادامه مطلب ...

اخبار جدید سایت

با سلام خدمت شما کاربران عزیز محترم ودوست داشتنی.

 راه سبز زندگی لطفا توجه فرمایید:تبلیغاتقسمت تبلیغات سایت راه سبز زندگی به طور کامل راه اندازی شد و شما کاربران عزیز یا صاحبان کالا می توانید تبلیغات خود را به ما بسپارید.

تبلیغات در سایتکسب و کار اینترنتی

 ç: کاربرانی که مایل به تبلیغ کالای خوددر سایت راه سبز زندگی هستند با کم ترین هزینه لطفا اینجا کلیک کنید.ادامه...

 

ç: کاربران عزیز که تبلیغات خود را به ما سپرده اید جهت مشاهده تبلغات خود وتعداد بازدید کنندگان - فروش ودریافت رمز پنل کاربریتان لطفا اینجا کلیک کنید. ادامه ...

 راه سبز زندگی در ظمن فروشگاه فروشگاه اینترنتی سایت هم به طور کامل بازسازی شد و شما کاربران عزیز از هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه کالا های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

 راه سبز زندگی هدیه ویــژه:به مناسبت بازسازی فروشگاه وقسمت تبلیغات محصولات فروشگاه با 20٪ تخفیف عرضه می شود.

 راه سبز زندگی هدیه ویــژه2: کاربران عضو سایت  می توانند به هنگام خرید از فروشگاه ویا در قسمت تبلیغات در سایت 10٪ از تخفیف سایت بهرمند گردند.

فــروشگاه سایت راه سبز زندگی

با تشکر از شما مدیر وب سایت

رازهای شادی و آرامش در خانواده

رازهای شادی و آرامش در خانواده


در دنیای پراضطراب امروز آرامش وراحتی خیال نعمتی است که بسیاری آرزوی آن را دارند اما برای رسیدن به آن تنها آرزو کافی نیست بلکه باید قدم پیش نهاد و کاری کرد. آنچه در پی می آید برخی تکنیکهای روانی شناختی است که ضمن کمک به رفع تشویش ونگرانی آرامش و نشاط و شادی را در زندگی ما رونق می بخشد.

راز اول : با خدا ارتباط برقرار کنید

حداقل نیاز انسان به روح خدایی مانند احتیاج نوزاد به مادر است به همان میزان که جسم برای ادامه حیات به هوا وغذا نیازمند است، روح و باطن نیز به هدایت الهی وروح ربانی محتاج است.

آرامش جان، زمینی حاصلخیز است که دانه های”خواست ونیاز”درآن به خوبی می روید. نیازهای به حق را دریاد خداوند که آرامش جان وقلب است بکارید تا به خوبی تحقق یابند. خداوند همراه کسی است که او همراه خداوند باشد با توجه به خداوند وخواندن نامهای اوهمراهی و پشتبانی خدا را به سوی خودجلب کنید پس به خداوند توجه کنید تا الهی شوید! به خدا توکل کنید. هرچه ارتباط شما با خدا این نیروی عظیم وخرد لایتناهی بیشتر و بیشترشود آرامش و نشاط بیشتری را در خود تجربه می کنید و هر چه ارتباط شما با خدا محدودتر شود ترس و اضطراب بیشتری بر شما چیره می شود. خداوند فرموده است”اگر مرا یاری کنید شما را یاری می کنم وقدمهایتان را استوار میگردانم”یار خدا بودن یعنی براساس قوانین الهی رفتار کردن، گناه نکردن، کمک به دیگران، نرنجاندن دیگران، احترام به والدین و درواقع یار خدا بودن همان یاری کردن به خود است.

ادامه مطلب ...

ارتباط صحیح

با سلام خدمت شما کاربر عزیز محترم ودوست داشتنی. محمد جانبلاغی هستم و این دفعه می خواهم در مورد ارتباط صحیح با هم بحث وگفتوگو کنیم.
اگر از من سوال کنند که مهم ترین عامل بد کار کردن شکرت ها وساز مان ها چی هستش؟واگر از من بپرسن مهم ترین عامل ناخوشنودی یک جامعه چیست؟ در جواب یک کلمه به شما خواهم گفت:نداشتن ارتباط سالم وصحیح!
اگر ملت ها با هم ارتباط درست داشته باشن که یکی از آن ارتباطات بازرگانی ست – صادرات و واردات – هنر – مد-غذا ست فرهنگ.اگه این ها را با هم تبادل کنند جنگی رخ نمی دهد
همه این اختلافات وهمه این دعوا و مرافعات از یک جهت اونم اینه که من نمیدون شما چی می گید و کی هستید وشما هم نمی دونید من چی هستم و چی می گوییم!
ادامه مطلب ...

استانداردهای زندگی

با عرض سلام خدمت شما خوانندگان وکاربران عزیز.محمد جانبلاغی هستم و می خواهم در باره استاندارد های زندگی با هم بحث وگفتوگو کنیم.

چندی پیش یکی از دوستان در دانشگاه در مورد بدبختی خودش حرف می زد.ومی گفت که من بدبختم وشانس ندارم و....

در بین حرفاش متوجه شدم که این دوست ما افسردگی دارد.وخیلی خواستم کمکش کنم.ولی متاسفانه هر چی می خواستم راهنمایش کنم در کمال تعجب میگفت:که جانبلاغی این ها را که خودم می دونم.یا می گفت که خودم می دونم واز این جمله حرف ها.ولی من کاملا تعجب کردم که چرا؟چرا اینطور فکر می کنید؟آخه اگر خودتان که می دونید پس چرا اینه حال و روزتون؟چــرا؟

برای یافتن این چرا ها لطفا به ادامه مطالب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

تاریخ تولد شما

در صورتیکه تاریخ تولد شما در :

• بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه باشد رنگ شما قرمز است
• بین 12 دی ماه تا21 دی ماه باشد شما نارنجی هستید
• بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستید
• بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتی هستید
• بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبی هستید
• بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستید
• بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید
• بین 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما کبودی رنگ هستید
• بین 21 اسفند تا 29 اسفند باشد لیمویی هستید

ادامه مطلب ...

شخصیت شناسی از نوع لباس پوشیدن

لباس های تنگ:

 

 افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود رنج اند. همچنین افرادی بسیار جذاب هستند. افرادی شایسته و معقول اند.



لباس های تیره:
 افرادی که لباس های تیره میپوشند عموما افرادی خودخواه بود و بسیار خونسرد هستند، بندرت عصبانی می شوند و سلیقه ی خوبی در انتخاب لباس دارند.
لباس های روشن:
افرادی که لباس های روشن میپوشند، افرادی فداکار و صادق هستند. افرادی مهربان و شوخ طبع هستند، عاشق صلح و صفا و آرامش اند.
لباس های گشاد:
 افرادی که لباس های گشاد میپوشند افرادی بخشنده هستند، به هیچ وجه حسود نبوده و دوستان زیادی دارند. فداکار و صادق نیز هستند.

ادامه مطلب ...

ده روش برای افزایش اعتماد به نفس

ده روش برای افزایش اعتماد به نفس

 

اعتماد به نفس عامل اکتسابی است که از بدو تولد پایه های آن در ذهن هر یک از انسانها گذاشته و با مرور زمان این امر گسترده تر و عمیق تر می شود.

 متاسفانه در بسیاری از خانواده های سنتی چون مهمترین مساله برای والدین حرف شنوی و تسلیم بله بودن فرزندان می باشد ، اغلب با ایجاد محدودیتهای

 غیر ضروری و مشکل آفرین ، مانع رشد اعتماد به نفس در کودکانشان شده که همین امر در بزرگسالی باعث عدم خودباوری و اتکای به نفس در ایشان

میشود.

البته بدیهی است چون انسان موجودی قابل تغییر و تکامل پذیر است در بزرگسالی نیز می تواند با کمک از روانشناسان و روان پزشکان این نقیصه خود را

 شناخته و آن را برطرف سازد و صاحب اعتماد به نفس قوی و پایدار شود. اعتماد به نفس عاملی قابل تغییر یعنی قابل افزایش یا کاهش میباشد که هر

 عاملی که بتواند به توانائی بیشتر ما کمک کند و ما را به خود باوری برساند ، به خصوص ما را به احساس شایستگی و لیاقت

در زمینه های مختلف زندگی برساند به افزایش اعتماد به نفس ما کمک میکند و به عکس هر موضوعی که ما را از نظر جسمی یا فکری ضعیف کرده

 و حتی موقعیت اقتصادی و اجتماعی ما را تضعیف نماید ، بر کاهش اعتماد به نفس ما می انجامد.

اعتماد به نفس واقعی از شناخت عمیق و همه جانبه ما نسبت به خود ، محیط و دیگران ریشه میگیرد و هر چه این شناخت بیشتر باشد بر روی

 اعتماد به نفس واقعی ما اثرات مثبت بیشتری می گذارد. برای افزایش اعتماد به نفس روشهای مختلفی وجود دارد که متخصصان

اعصاب و روان به موارد ذیل اشاره میکنند:

لطفا برای خواندن بقیه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...