آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چرا از پذیرفتن اشتباهاتمان می ترسیم

 

 

مجله پزشکی : 40 دقیقه در شبانه روز، سهم همه ما از ندیدن جهان است. 40 دقیقه واقعی ما از اتفاق های اطراف خود را از دست می دهیم و آن ها را نمی بینیم تا چشم های ما شبیه یک دوربین شفاف کار کند. «توهم توقف ساعت» نظریه ای است که این 40 دقیقه در دل آن کشف شده و سال هاست که دانشمندان می دانند مغز ما برای این که تصاویر را ثابت ضبط کند، در فاصله پلک زدن، تصویری را ضبط نمی کند تا آدم ها، اشیا و همه آن چه در زاویه دید ماست، درست و شفاف ثبت شود.

ادامه مطلب ...

تصمیم هایی که زندگی مالی شما را دگرگون می کند

تصمیم هایی که زندگی مالی شما را دگرگون می کند

 
هیچ چیز بدتر از آن نیست که یک فرد ثروتمند همیشه ناراحت و عصبانی باشد. هیچ دلیلی برای این موضوع وجود ندارد اما با این حال من هر روز با این پدیده سروکار دارم. این موضوع ناشی از داشتن زندگی نامتعادل و انتظارات زیاد و همچنین نارضایتی از داشته های فردی ست.

شما بدون قدردانی و تحسین آن چه که دارید نمی توانید به خواسته های واقعی تان برسید. اما چگونه باید تعادل را در زندگی برقرار کرد؟ در یک زندگی نامتعادل موفقیت چه معنایی دارد؟

حدود چهار دهه است که هرقدم از زندگی را به مردم و برخی از زنان و مردان بسیار مهم جهان، آموخته ام. من با مدیران شرکت های بزرگ و کوچک کار کرده ام. در تمامی این موارد دریافته ام که مردم در هر لحظه 3 تصمیم کلیدی می گیرند که به زندگی شان جهت می دهد. اگر در هنگام این تصمیم گیری ها حواست نان را جمع نکنید، مانند اغلب افرادی می شوید که از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی قرار ندارند. از نظر احساسی افسرده فرسوده هستند و از لحاظ اقتصادی نیز در وضعیت استرس آوری قرار دارند. اما اگر آگاهانه تصمیم گیری کنید، می توانید امروز مسیر زندگی تان را به معنای واقعی تغییر دهید.

 
ادامه مطلب ...

چرا ازدواج می کنیم؟ چرا طلاق می گیریم؟

 

می خواهید بدانید چطور همسر آینده تان را انتخاب کنید؟ من محمد جانبلاغی روانشناس بالینی به سوالات شما جوانان در مورد ازدواج و معیار انتخاب همسر پاسخ می دهم.

ازدواج امر بسیار مهمی است و در دین اسلام تاکیدهای فراوانی درباره آن به مسلمانان شده و توصیه- هایی که در کلام بزرگان دین درباره اهمیت دادن به این قضیه شده، کم نیست. اسلام ازدواج را انسان ساز معرفی می کند و تکامل شخصیت و ایمان زن و مرد را منوط به ازدواج می داند. ازدواج منشاء خیرات و برکات زیادی است، تا آنجا که پیامبر اسلام (ص) آن را سنت خودشان معرفی می کنند و می فرمایند: «رویگردانان از ازدواج، از من نیستند.» آرامشی که انسان در خانواده و در کنار همسرش به آن می رسد، جز با ازدواج به دست نمی آید.ازدواج یک تصمیم مهم و سرنوشت ساز در زندگی انسان است و پیش از اقدام به آن باید همه شرایط را در نظر گرفت و جدیت به خرج داد. دین ما نیز برای همه موارد تاثیرگذار که در ازدواج دخیل هستند، توصیه هایی راه گشا دارد که با به کار بستن آنها می توان تصمیم درستی درباره ازدواج گرفت.با توجه به مطالبی که گفته شد مشخص است که ازدواج مهم ترین اتفاقی است که در زندگی هر جوانی رخ می دهد! اما آیا جوان ها آگاهی کافی نسبت به موضوع ازدواج دارند؟ آیا انتخاب نادرست و با معیارهای اصولی منطبق است؟ متاسفانه در سال های اخیر، شاهد بسیاری از انواع ازدواج های ناموفق هستیم. در برخی از این موارد، ازدواج ها حتی چند ماه هم دوام ندارد و طرفین خیلی زود از یکدیگر جدا می شوند تصمیم گرفتیم پیرامون این موضوع گفت و گویی با شما داشته باشیم و به شما کمک کنیم که ازدواج موفقی داشته باشید. 

لیست کتاب های به انتشار رسیده توسط محمد جانبلاغی

کتاب روانشناسی چگونه ازدواج موفقی داشته باشیم؟                              (اطلاعت بیشتر ...)

 

کتاب روانشناسی شما می توانید ثروت مند شوید!                                    (اطلاعت بیشتر ...)

 

کتاب روانشناسی تجربه های زندگی ساز                                                (اطلاعت بیشتر ...)

 

کتاب روانشناسی کودک                                                                      (اطلاعت بیشتر ...)

 

کتاب روانشناسی بهداشت روانی                                                            (اطلاعت بیشتر ...)

 

کتاب مدیریت استراتژیک بهداشت و سلامت                                              (اطلاعت بیشتر ...)  

 

تنهایی با ما چه می کند؟

 

شواهد فزاینده علمی نشان می دهد هنگامی که نیاز ما برای برقراری ارتباطات اجتماعی برآورده نشود، دچار فروپاشی ذهنی و جسمی می شویم. تامین نشدن این نیاز تاثیراتی در بدن و مغز ایجاد می کند که برخی از آنها ناشی از قرارگرفتن اندام های مختلف بدن در معرض هورمون های استرس است. این آثار را در طول زمان می توان اندازه گیری کرد. ثابت شده که نیازهای برآورده نشده اجتماعی تاثیرات وخیمی بر سلامت به جا می گذارند، شریان ها را تخریب می کنند، فشار خون را بالا می برند، و حتی قدرت یادگیری و حافظه را کاهش می دهند.

ادامه مطلب ...

مسئولیت پذیری و راههای افزایش آن

 

 

 

اوّلین و مهم‌ترین مسئولیت بشر در برابر خداوند متعال است

مسئولیت به معنای ضمانت و تعهد است. مسئولیت چیزی با کسی بودن، یعنی به گردن او، در عهده او، در ضمان و پایبندی او بودن است.بنابر این هر گاه انسان متعهد به انجام کاری می‌شود در حقیقت مسئولیت انجام آن کار را پذیرفته است.

مسئولیت به معنای ضمانت و تعهد است. مسئولیت چیزی با کسی بودن، یعنی به گردن او، در عهده او، در ضمان و پایبندی او بودن است.بنابر این هر گاه انسان متعهد به انجام کاری می‌شود در حقیقت مسئولیت انجام آن کار را پذیرفته است.

هر فردی از منظرهای مختلف تکالیفی بر دوش خود دارد و یا به تعبیر دیگر مسئولیتی بر عهده او است. از آن‌جا که انسان در ارتباط با سطوح مختلف از جمله ارتباط با خالق خویش، ارتباطات اجتماعی و ارتباط محیط زیستی است، نوع مسئولیتش نیز متفاوت است. برای روشن شدن ابعاد کامل بحث سطوح مختلف مسئولیت پذیری انسان را بیان می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

10 ترفند روانشناسی برای تاثیرگذاری بیشتر

 

 

اخطار ! : من محمد جانبلاغی پیش از شروع بهتر است تذکر دهیم که هیچ یک از این روش‌ها جهت سواستفاده و یا آسیب رساندن به مخاطب نیست.

 

در حقیقت این مقاله به شما کمک می‌کند تا به روش‌های روانشناسی بر روی اطرافیان خود تاثیرگذار باشید بدون این که به آن‌ها تهاجم کنید تا مجبور به کاری شوند و یا احساس بدی در آن‌ها ایجاد شود. 

۱۰- از او منتفع شویدداستانی حکایت از این دارد که یک‌بار بنجامین فرانکلین می‌خواست بر مردی تاثیرگذار باشد که از قضا آن مرد فرانکلین را دوست نداشت. او از آن مرد درخواست کرد که کتاب ارزشمند و نادری را به او قرض دهد و پس از گرفتن کتاب با مهربانی از او سپاس‌گذاری کرد. در نتیجه آن مرد که هرگز دوست نداشت با فرانکلین صحبت کند تبدیل به دوست خوب او شد. به گفته خود فرانکلین: «هنگامی که کسی به شما مهربانی کرده یا لطفی در حق‌تان می‌کند، انجام یک محبت دیگر نسبت به شما برایش ساده‌تر از کسی است که شما به او محبت کرده باشید»

ادامه مطلب ...

اگر این نشانه ها را دارید، دیر ازدواج می کنید

 

 

هیچ کس نیست که ازدواج را دوست نداشته باشد. بعضی ها در دهه بیست زندگی شان ازدواج می کنند در حالی که بعضی دیگر دهه سی را ترجیح می دهند. اما در نهایت این بستگی به خود شما و احساس تان دارد. اگر می خواهید بدانید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دیر ازدواج می کنند یا خیر، به نشانه های زیر دقت کنید.

هنوز خودتان را کاملا نمی شناسید

این که با گذشت زمان شما تغییر می کنید یا خیر، هیچ قطعیتی وجود ندارد اما ثابت شده افراد در سن 20 سالگی هنوز به قدر کافی خودشان را نشناخته اند تا بتوانند برای زندگی آینده خود به درستی تصمیم بگیرند. پس اگر دیگران به شما می گویند که هنوز برای ازدواج بچه هستید، نگران نشوید. در واقع آنها به شما توصیه می کنند که برای شناخت بیشتر خود، وقت بگذارید و زمانی که واقعا خودتان و اهداف زندگی تان را شناختید، برای ازدواج اقدام کنید.

ادامه مطلب ...

چرا دوستی هایم به هم می خورد؟!

چرا دوستی هایم به هم می خورد؟!

رد پای حضور دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی را این روزها می توان در زندگی همه پیدا کرد، با اینکه با وجود این دنیای مجازی به راحتی می توان از حال کسانی که می شناسیم، باخبر شویم اما واقعا چقدر از دوستانمان باخبریم؟ اینکه بدانیم کسی کجاست یا دیشب در کدام رستوران چه غذایی خورده، جزء ارتباط های دوستانه به حساب می آید؟

پیشرفت تکنولوژی در کنار زندگی های شلوغی که این روزها همه ما داریم، جای خالی دوست را تا حد زیادی برای بسیاری پر کند، همین که شب با تمام خستگی می توانیم به صفحه شخصی که می شناسیم، سر بزنیم و از حوادث روزانه اش باخبر شویم، اتفاق خوبی است.

ادامه مطلب ...

دروغ هایی که ما هر روز به خودمان می گوییم!!

 

 

دروغ هایی که ما هر روز به خودمان می گوییم!

 

دیگر به خودتان دروغ نگویید. وقتی ما حقیقت خود را انکار می کنیم، درواقع قابلیت های خود را نیز انکار کرده ایم. بسیاری از ما خود را توجیه می کنیم و گاهی با خودمان روراست نیستیم. همه ما تاحدی این کار را انجام می دهیم که از تلاش و اشک و مشقت احتمالی دوری کنیم. این کار واقعا انتخاب راحت ترین راه است. اما با این کار فرصت کسب شهرت و قدرت واقعی را از خود می گیرم. دروغ گفتن مانعی برای موفقیت و انجام دقیق کار است. پس به 9 دروغی اشاره می کنیم که احتمالا به خودتان می گویید و در اثر آنها، از موفقیت حقیقی دور می شوید.

 

ادامه مطلب ...