آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

برای رسیدن به یک ازدواج موفق

ازدواج دشوار است و نیاز به آموزش دارد

 

ازدواج دشوار است و نیاز به آموزش دارد.آن نیاز به آموزش دارد زیرا ما چیزی از مهارت های قبل از ازدواج نمی دانیم. در حالی که در طول زندگی ما باید با توسعه و افزایش مهارت هایی که لازمه ازدواج موفق هستند، حمایت شویم.

 

از کنار انتخاب مهمی به نام ازدواج، که سعادت و شقاوت سالهای آینده زندگی در گرو این انتخاب است، به سادگی نمی توان گذشت. تصمیم گیری برای آغاز یک زندگی مشترک و انتخاب یک همسفر معتمد، معمولا با ترس ها و تردیدهای خاصی به همراه است که ممکن است آرامش دختر و پسر را به هنگام انتخاب سلب کرده و باعث اضطراب و آشفتگی آنها شود. ترس در تصمیم بزرگی به نام ازدواج طبیعی است اما ...
  ادامه مطلب ...

از شر حسادت های عاشقانه خلاص شوید!

مشاجرات حسودانه


روابط بخاطر مشاجراتی که از روی حسادت است بر هم می‌خورند

 حسادت کشنده است. روابط بخاطر مشاجراتی که از روی حسادت است بر هم می‌خورند و آدم‌ها از روی حسادتشان آدم‌های دیگر را می‌کشند.

این را تصور کنید. در یک مهمانی هستید و یک نفر حس دوستانه‌ای دارد و شما هم به او لبخند می‌زنید. همسرتان تصور می‌کند دارید به او خیانت می‌کنید. یا مثلاً همسرتان خاطره‌ای از یک عشق قدیمی برایتان تعریف می‌کند و شما احساس خطر می‌کنید. خشم و اضطراب را درونتان احساس می‌کنید و نمی‌دانید چه باید بکنید.
  ادامه مطلب ...

ازدواج پسران مجرد با زن‌های مطلقه صحیح است یا نه؟

ازدواج پسران با زن‌های مطلقه

از دلایل ازدواج پسران مجرد با زن‌های مطلقه،داشتن توانایی بهتر این زنان در مدیریت یک زندگی است

 شاید در اطرافیانتان دیده باشید که یک پسر مجرد، برای ازدواج سراغ زنی مطلقه رفته است. اتفاقی که از نظر اطرافیان مثبت ارزیابی نمی شود اما این روزها در حال شیوع است. 

یکی از دلایل این انتخاب با تجربه بودن این خانم‌ها در اداره زندگی است اما قطعا دلایل دیگری هم دارد و به همین علت است که این روزها بسیاری از کارشناسان به ریشه‌یابی این مسئله می‌پردازند.
 

ادامه مطلب ...

کارهایی که زنان در زندگی زناشویی نباید انجام دهند

زندگی زناشویی

زنان در روابط زناشویی گاهی کارهایی انجام می دهند که باعث آسیب زدن به حس مشترک شان میشود

 هر رابطه ای منحصر به فرد است و موقعیت ها و شرایط خاص خودش را دارد؛ اما زنان در روابط زناشویی گاهی کارهایی انجام می دهند که اغلب بدون اینکه متوجه شوند، خدشه ای به حس مشترک شان وارد می کند. 

 
9 اشتباه زنان در روابط زناشویی
در این نوشتار چندین نکته آمده که باید در این خصوص به آنها توجه داشت تا کم ترین آسیب های ناخواسته وارد زندگی عاطفی شود.
  

ادامه مطلب ...

چه عشقی برای چه آدم‌هایی خوب است؟


نتیجه تحقیقی که روی 500 زوج صورت گرفت بسیار هیجان انگیز و جالب بود. بیش از 70 درصد از زن و شوهرها اعلام کرده بودند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، دوباره همسر کنونی خود را انتخاب می کردند. این یعنی عشق.

 

اما تکلیف افرادی که هنوز عشق زندگی خود را پیدا نکرده اند، چیست؟ هلن فیشر، پروفسور و نویسنده کتاب «چرا او؟» بر اساس هورمون های مغز، برای عشق و تیپ های شخصیتی فرمول ویژه ای دارد. او پیرو تحقیقات عصب شناسی و علم ژنتیک، اعتقاد دارد اصولا مردم عاشق 4 نوع شخصیت می شوند – که هر کدام فعالیت های مغزی مختلف خود را دارند و شامل: کاشف، سازنده، مدیر و مذاکره کننده می شوند.  ادامه مطلب ...