آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

بهبود سلامت روانی با تغییر سبک زندگی

دکتر «راجر والش» از دانشکده‌ پزشکی دانشگاه Irvine کالیفرنیا، پژوهشی را بر روی تاثیری که او «تغییر درمانی سبک زندگی» می‌نامد، مانند ورزش و تغذیه آغاز کرد. این پژوهش که در نشریه‌ آمریکایی Pcychologist به چاپ رسیده است، این روش درمانی را موثر، ارزان، ساده و اغلب لذت بخش توصیف می‌کند که تاثیرات و پیچیدگی‌های کمتری از درمان‌های دارویی دارد؛ اما نیازمند یک تلاش حمایتی و تقویتی است. 
از مزایای این روش تغییر درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
تمرینات ورزشی احساس بهتری را در افراد ایجاد کرده و به کاهش اضطراب و افسردگی کمک می‌کند. همچنین به بچه‌ها کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در مدرسه داشته باشند. قدرت تشخیص را در بزرگسالان افزایش داده و فرایند از دست دادن حافظه را در سالخوردگان به دلیل افزایش سن کاهش می‌دهد. ورزش در تشکیل و ازدیاد یاخته‌های عصبی در مغز نیز مؤثر است. 
رژیم‌های غنی از سبزیجات، میوه‌ها و ماهی به عملکرد بهتر بچه‌ها در مدرسه کمک کرده و با حفظ کارکرد‌های شناختی در بزرگسالان، علائم مؤثر در اختلالات اسکیزوفرنیک را نیز کاهش می‌دهد. 
رفتن به طبیعت می‌تواند عملکردهای شناختی و آسایش کلی را در افراد بهبود دهد. همچنین روابط اجتماعی خوب، بیماری‌ها و خطراتی از سرماخوردگی ساده گرفته تا سکته و بیماری‌های روانی را کاهش می‌دهد. 
تفریح و بازی می‌تواند حالت دفاعی شخص را کم کند، مهارت‌های اجتماعی را پرورش دهد و بی‌خوابی و اختلالات اضطرابی را کاهش دهد؛ مراقبه می‌تواند همدلی، پایداری احساسات و هیجانات را بهبود دهد، فشار روانی و خستگی را کاهش و عملکرد شناختی را افزایش دهد. 
اعمال مذهبی و معنوی با هدف تمرکز بر دوست داشتن و بخشش می‌تواند اضطراب و افسردگی را کاهش دهد. همچنین همکاری و خدمت یا نوع دوستی نیز می‌تواند شادی و بخشش را در افراد افزایش دهد.

نسخه​ای برای رام کردن یک شوهر سرکش

مجله زندگی ایده آل: شما هم نگران سندرم شوهر بداخلاق در روزهای گرم و داغ تابستان هستید؟ نگرانید بدخلقی​های او زندگی را به کام شما تلخ کند؟ ما به شما آموزش می‌دهیم چگونه با شربت​ها و عرقیات گیاهی یک همسر آرام، مهربان و صبور در روزهای گرم داشته باشید. تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدن‌تان بکاهد، می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد. در روزهای پیش رو بی​شک تابستانی گرم و آفتابی خواهیم داشت پس دست به کار شوید و  این شربت‌های گیاهی را برای اعضای خانواده خود تهیه کنید تا تابستانی خنک و سالم را در کنار خانواده با عرقیات گیاهی تجربه کنید. 

 

قصد خرید دارید، اما شوهرتان بی‌حوصله است!

یک لیوان از این شربت به او بدهید

اگر قصد دارید روزهای آخر هفته سری به مراکز خرید بزنید اما نگران بی‌حوصلگی همیشگی شوهرتان برای قدم زدن در پاساژ‌ها و سرزدن به حراجی‌ها هستید، یک‌بار عرق گیاهی شاهتره را امتحان کنید تا از معجزه آن برای افزایش نشاط و انرژی همسرتان آگاه شوید. عرق شاهتره یکی از بهترین نوشیدنی‌های گیاهی و سنتی برای روزهای گرم تابستان است که به دلیل خاصیت صفرابر و خنک‌کنندگی که دارد، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان شوهرتان را سرحال بیاورد و او را برای سخت‌ترین و دشوارترین کارها آماده کند. عرق گیاهی شاهتره علاوه بر خواص خنک‌کنندگی و صفرابری بهترین داروی گیاهی برای پاکسازی و تقویت عملکرد کبد است و می‌تواند مشکل شایع نفخ شکم را در مردان و زنان نیز برطرف کند.

نسخه: برای تهیه این شربت گیاهی کافی است عرق شاهتره را از نزدیک‌ترین عطاری تهیه کنید. برای تهیه یک لیوان از این شربت کافی است نصف لیوان عرق شاهتره را با نصف لیوان آب و 2 قاشق سکنجبین مخلوط کنید. حتی می‌توانید این عرق را با شربت خاکشیر مخلوط کنید و روزی 2 تا 3 لیوان از آن را در روزهای گرم و داغ تابستان به همسرتان بدهید.

شوهرتان از سر کار آمده و عصبانی است!

آرامش کنید

اگر همسرتان بعد از یک روز کاری گرم و سخت کاری به منزل برگشته و اعصاب هیچ کاری را ندارد و حتی دوست ندارد کمی با شما گفت‌وگو کند، یک لیوان از شربت عرق بیدمشک خنک برای او آماده کنید. عرق بیدمشک در صورتی که خنک سرو شود استرس‌ها و تنش‌ها را به سرعت دور می‌کند. نوشیدن عرق بیدمشک نه تنها مقوی قلب و تنظیم کننده تپش قلب و جریان گردش خون است بلکه می‌تواند به سادگی آرامش و ریلکسی را به همسرتان هدیه کند. پس دست به کار شوید تا دیر نشده عرق بیدمشک را تهیه کنید. نوشیدن روزانه یک لیوان از عرق گیاهی بیدمشک که از ترکیب نصف لیوان عرق بیدمشک و نصف لیوان آب خنک تهیه شده باشد، می‌تواند شوهر خسته و عصبانی را به یک شوهر آرام، صبور و ایده‌آل تبدیل کند.

سردرد‌های تابستانه امان همسرتان را بریده

این نسخه را برایش تجویز کنید

یکی از دلایل بدخلقی مردان در روزهای تابستانی ناشی از سردردهایی است که به دلیل تابش نور خورشید در فضای کار یا رفت‌وآمدهای کاری در خارج از منزل به سراغ‌شان می‌آید. اگر همسر شما هم از آن دست مردهایی است که با سردردهای تابستانه به خانه برمی‌گردد بهتر است هر روز با نزدیک شدن ساعت بازگشت او به منزل برایش یک شربت خاکشیر با گلاب تهیه کنید. نوشیدن یک لیوان شربت خاکشیر و گلاب می‌تواند به سرعت حرارت بدن را کاهش دهد و در کنار آن سردرد ناشی از گرمای هوا و بی‌حالی و سرگیجه ناشی از آن را نیز تسکین داده و برطرف ‌کند. باید بدانید که نوشیدن شربت خاکشیر با گلاب می‌تواند علاوه بر تقویت معده و بهبود هضم و جذب مواد غذایی به رفع التهاب‌های کلیه و پیشگیری از سنگ کلیه کمک کند.
 

مدتی است شوهرتان بدخلق شده

از این آرامش‌بخش طبیعی تهیه کنید

اگر مدتی است احساس می‌کنید شوهرتان بدخلق شده و دیگر مثل گذشته سرزندگی و شادابی ندارد و بعد از بازگشتن به خانه انگیزه زیادی برای وقت گذراندن با بچه‌ها را ندارد 2 راه بیشتر ندارید؛ متناسب با ذائقه‌اش یا برایش دم‌نوش سنبل‌الطیب آماده کنید یا یک لیوان شربت خنک و خوش‌طعم از عرق سنبل‌الطیب و تخم‌شربتی تهیه کنید و آن را با کمی سکنجبین شیرین کنید. نوشیدن این عرق گیاهی یکی از بهترین راهکارها برای تسکین اعصاب و تنش‌های ناشی از کار روزانه است. بهتر است در طول هفته 3 تا 4 بار از این شربت یا دم‌نوش تهیه شده از سنبل‌الطیب به همسرتان بدهید تا بتوانید خلق و خوی او را مثل روزهای گذشته پرنشاط و شاداب کنید.

تحمل روزهای تابستانی را ندارد

رطوبت بدنش را بالا ببرید

عرق گیاهی گلبهار یکی دیگر از نوشیدنی‌های گیاهی پرفایده و خوش مزه است که نوشیدن آن در روزهای تابستان علاوه بر آنکه موجب افزایش رطوبت و خنکی افراد می‌شود، کمک می‌کند تا تحمل روزهای گرم تابستان برای مصرف‌کننده، آسان‌تر شود. نوشیدن این عرق گیاهی به صورت مستمر مقوی معده بوده و برای حفظ شادابی و لطافت پوست بدن بسیار مفید است.

وقتی شوهرتان زودجوش و آتشین شده

با این شربت خاموشش کنید

نوشیدن شربت سکنجبین و خیار به دلیل خاصیت و طبع سرد و خنکی که دارد موجب کاهش حرارت بدن و از بین رفتن گرمای درونی می‌شود. بنابراین سرو این نوشیدنی خوش آب و رنگ که طبع سرد و خنک دارد به همسرتان کمک می‌کند تا زودتر از شر دلمشغولی‌های کارش جدا شود. برای تهیه این شربت کافی است یک عدد خیار رنده شده را با 3 قاشق سکنجبین مخلوط کرده و یک لیوان عرق بهارنارنج به آن اضافه کنید. نوشیدن این شربت گیاهی علاوه بر آنکه موجب بر طرف شدن تشنگی و رفع عطش تک‌تک سلول‌های بدن می‌شود، می‌تواند تا ساعت‌ها شر افکار مزاحم و خستگی‌های ناشی از کار روزمره و تابش نور خورشید را به حداقل برساند.

هرگز این نکات را فراموش نکنید

  1. نگهداری از عرق و شربت گیاهی شرایط خاصی دارد که در صورتی که این شرایط رعایت نشود خواص این نوشیدنی‌ها تحت تاثیر آن کم شده یا به طور کلی از بین‌ می‌رود.
  2. بهترین روش برای نگهداری عرقیات گیاهی نگهداری آنها در ظروف شیشه‌ای تیره رنگ یا آلومینیومی است به‌گونه‌ای که درب آنها به طول کامل بسته شود.
  3. برخی از عرقیات مانند گلاب و هل در مقابل نور خورشید و گرمای آن، عطر و خاصیت خود را از دست می‌دهند بنابراین سعی کنید این عرقیات را دور از تابش خورشید و در مکانی خنک قرار دهید.
  4. عرقیات متناسب با شرایطی که در آن تهیه و تولید می‌شوند از 1 تا 3 سال تاریخ مصرف دارند. بنابراین به هنگام مصرف عرقیات گیاهی به تاریخ انقضاء آنها دقت کنید.
  5. از نگهداری عرقیات گیاهی در مکان گرم و مرطوب پرهیز کنید. این مکان‌ها خاصیت عرقیات را از بین می‌برند.
  6. برای مصرف عرقیات تلخ مانند عرق نعنا، عرق بید یا عرق کاسنی و کم کردن میزان تلخی آن از عسل، نبات، سکنجبین یا کمی آب میوه استفاده کنید.


برنامه ای برای لباس پوشیدن بدون کمک دیگران

جوراب
از جورابهای گشاد استفاده کنید . در تمام مدت برنامه ، کودک را  برای هر گونه پیشرفتی تحسین کنید . همچنین در هر گام  مقدار کمی از تقویت کننده مورد علاقه کودک به وی پاداش دهید. شما به یک نگاره نیز نیاز دارید تا پیشرفت کودک را در آن ثبت کنید . خط عمودی باید تعداد گامها و خط افقی تعداد جلسات را نشان دهد .

ادامه مطلب ...

نقش پدر در تربیت فرزند

پدر

انسان موجودی اجتماعی است. به این معنا که در اجتماع زندگی می کند و در آنجا به مرحله رشد و کمال می رسد. اجتماع و فرهنگ در او مؤثر است و او می تواند تا حدود زیادی در اجتماع تأثیر گذار باشد. در آن تحول ایجاد کند. در سنین کودکی هیچ چیز بهتر از آموزش عملی نیست. پدر وظیفه دارد از راه عمل کردن به کودک یاد دهد که چگونه باشد و به چه صورتی عمل کند.


 

در مواردی پدر می تواند از داستانها و قصه ها استفاده کند و بصورت غیر مستقیم فرزندان را آموزش دهد و گاهی نیز می تواند بصورت مستقیم آموزش دهد. حال توجه به این نکته ضروری است که آیا راه آموزش در سنین مختلف یکی است یا خیر؟

راه آموزش در خردسالان باید از طریق جملات کوتاه باشد و در پایان دوره کودکی می توان آموزش را با عمل و حتی با فلسفه آمیخته کرد.  

ادامه مطلب ...

رؤیای خود را دنبال کن

موفقیت به معنای بدست آوردن آن چیزی است که می خواهید.

شادی به معنای خواستن آن چیزی است که دارید.



من دوستی به نام مانتی رابرتز دارم که یک مزرعه پرورش اسب دارد.

یک روز که در حال صحبت بودیم او داستانی را برای من نقل کرد. داستان پسری که فرزند یک تعلیم دهنده اسب دوره گرد بوده که از اصطبلی به اصطبل دیگر، از مسابقه ای به مسابقه دیگر و از مزرعه ای به مزرعه دیگر می رفت تا اسب ها را آموزش دهد. بنابراین درس خواندن آن پسر در دبیرستان مرتباً با وقفه مواجه می شد وقتیکه سال آخر دبیرستان بود از او خواسته شد تا در یک صفحه بنویسید تا در آینده می خواهد که و چه کاره باشد.

آن شب او هفت صفحه در توصیف هدف خود یعنی داشتن یک مزرعه پرورش اسب نوشت. او درباره رؤیای خود با تمام جزئیاتش نوشت و حتی یک شکل از یک مزرعه 200 جریبی که در آن محل ساختمانها و اصطبلها و مسیر مسابقه مشخص شده بود کشید. و سپس نقشه یک ساختممان 370 متر مربعی را کشید که در مزرعه 200 جریبی او واقع شده بود.

او تمام آرزوهای خود را در آن پروژه قرار داد و روز بعد آنرا به معلم  داد. دو روز بعد نوشته هایش به دست خودش بازگشت در صفحه اول یک F (نمره بسیار پایین) با رنگ قرمز نوشته شده بود. با یک توجه که نوشته بود «بعد از کلاس بیا پیش من». پسر با  صفحات حاوی رؤیاهایش به دیدن معلم خود رفت و از او پرسید چرا نمره اش F شده است؟

ادامه مطلب ...

با این ده روش به خود انگیزه دهید

 محمد جانبلاغی .. روانشناس بالینی
در این مطلب 10 راه موثر برای ایجاد انگیزه در خود را برایتان نام برده ایم تا کمک کند از استعدادها و توانایی های درونی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
ادامه مطلب ...

از خودتان خوش‌تان می‌آید یا متنفر هستید؟

 مکتب زندگی ... جانبلاغی
در توافق بودن با خود به معنای راحت بودن در وضعیت خود است، یعنی از وضعیت خودتان راضی باشید چرا که احساس می‌کنید توانسته‌اید همان‌طور که هستید زندگی کنید در این حالت شما خواسته‌های‌تان را می‌دانید.
ادامه مطلب ...

به ما گیر ندهید

 مکتب زندگی
پسری برخاسته از یک نسل، پر از دغدغه و سوال، آزادی طلب، استقلال جو، رفیق باز، مطالبه گر و البته با ذهنیت مجازی و بین المللی و مادری برخاسته از نسل جستجوگر، آرمانگرا و البته به نظر فرزندش زورگو! این گفتگو حاصل تقابل این دو دیدگاه با هم است.
ادامه مطلب ...

ازدواج با مرد جوان بهتر است یا جا افتاده؟!

شما به‌عنوان یک خانم فکر می‌کنید ازدواج و زندگی با یک مرد جوان‌تر بهتر است یا مردی جاافتاده و با‌تجربه. اصلا به نظر شما چه اختلاف سنی میان زن و شوهر مناسب است؟

ادامه مطلب ...

مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزایش دهند؟

بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.

شما امروز در این مقاله نکات سودمندی در مورد افزایش مایع منی خواهید آموخت.

1- ترک سیگار:سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد.گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود22درصد کمتر از سایرین است.

2- لباس زیر راحت و گشاد بپوشید:علت اینکه بیضه ها درون کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد.بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.اگر بتوانید بهتر است شبها لخت بخوابید.

  ادامه مطلب ...