آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

روان درمانی چیست؟آشنایی با اصول روان درمانی

مکتب زندگی 

روان درمانی و آشنایی با اصول روان درمانی:انسان موجودی زیست شناختی،روان شناختی و اجتماعی است و فرآیند درمان نیز بر این اساس پایه ریزی شده است یعنی هم دارو درمانی و هم روان درمانی که مکمل یکدیگر هستند.یک درمان کامل شامل دارو درمانی و روان درمانی است.

ادامه مطلب ...

چند متن که شما هم میپسندید و تحت تاثیر قرار میگیرید ... ! پیشنهاد میدم که بخونین .


۱ . آروزی پدر ... 

مرد رفته گر آرزو داشت برای یکبار هم که شده موقع شام با تمامی خانواده اش دور سفره کوچکشان باشد و با هم غذا بخورند . او بیشتر وقت ها دیر به خانه میرسید و فرزندانش شامشان را خورده و همگی خوابیده بودند . هر شب از راه نرسیده به حمام کوچکی که در گوشه حیاط خانه بود میرفت و خستگی و عرق کار طاقت فرسای روزانه را از تن می شست . تنها هم سفره او همسرش بود که در جواب چون و چرای مرد رفته گر ، خستگی و مدرسه فردای بچه ها و اینجور چیزها را بهانه می کرد و همین بود که آرزوی او هنوز دست نیافتنی می نمود .

یک شب شانس آورد و یکی از ماشین های شهرداری او را تا نزدیک خانه شان رساند و او با یک جعبه شیرینی و چند تا پاکت میوه قبل از چیدن سفره شام به خانه رسید . وقتی پدر سر سفره نشست فرزندان هر یک به بهانه ای با پدر شام نخوردند . دلش بدجوری شکست وقتی نیمه شب با صدای غذا خوردن یواشکی بچه ها از خواب بیدار شد و گفتگوی آنها را از آشپزخانه شنید :
"چقدر امشب گشنگی کشیدیم ! بدشانسی بابا زود اومد خونه . با اون دستاش که از صبح تا شب توی آشغالهای مردمه . آدم حالش بهم میخوره باهاش غذا بخوره "
 
ادامه مطلب ...

چطور علاقه‌مان را به دیگران نشان دهیم؟


چطور به کسی بگوئیم که دوستش داریم؟ چطور باید ابراز علاقه کنیم؟ چگونه عشق خودمان را بیان و ابراز نمائیم؟ چگونه همیشه یک عاشق باشیم؟ چگونه همسر خود را صمیمانه دوست بداریم؟


چنانچه خواهان آن هستید که عاشق باشید. می‌بایست نخست عشق را در درون خود جسته و یافته باشید. فقط در این هنگام است که عشق را در دیگری نیز خواهید یافت.


در اینجا 10 نکته کلیدی و کوتاه را برای شما توضیح میدهیم:

ادامه مطلب ...

چطور شوهرم را تحریک کنم ؟!


در این جا چهار نکته اساسی را یاد خواهید گرفت که هر زنی باید آن ها را بداند . نکاتی که مطمئنا اگر یاد بگیرید شوهر شما نمی تواند در برابرتان مقاومت کند . مطمئن باشید از نتایج بکار بردن این نکات شگفت زده خواهید شد و همچنین شوهرتان !

مرحله اول : چگونه شوهرتان را تحریک کنید ؟!در این مرحله خواهید دانست که چگونه او را برای هیجانی بی پایان آماده کنید .

مرحله دوم : تکنیک هایی برای دستان شمایاد میگیرید که چگونه قسمت های تحریک پذیر بدن او را نوازش کنید یا ماساژ دهید .

مرحله سوم : نکات ارضای زبانیفراگیری سه تکنیک زبانی که لذت بردن او را تضمین خواهد کرد .

مرحله چهارم : وقتی که او نمی تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟توصیه هایی برا احیای آمیزش جنسی ، وقتی که همه چیز در حال خراب شدن است .

ادامه مطلب ...

عشق و ریشهٔ واژه عشق


عشق لذّتی اغلب مثبت است که موضوع آن زیبایی است[۱]، همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف و یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد و می‌تواند در حوزه‌هایی غیر قابل تصور ظهور کند.[۲]

 

عشق و احساس شدید دوست داشتن، معانی زیادی را در بر دارد.

 

در بعضی از مواقع، عشق بیش از حد می‌تواند شکلی تند و غیر عادی به خود بگیرد که گاه زیان آور و خطرناک است و گاه احساس شادی و خوشبختی می‌باشد. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق و لطیف است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است. عشق نوعی احساس عمیق و عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی انتها برای دیگران است. در واقع عشق را می‌توان یک احساس ژرف و غیر قابل توصیف انسانی دانست که فرد آنرا در یک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می‌کند. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو می‌کند: علاوه بر عشق رمانتیک که آمیخته‌ای از احساسات و میل جنسی است، انواع دیگر عشق مانند عشق عرفانی و عشق افلاطونی، عشق مذهبی، عشق به خانواده را نیز می‌توان متصور شد، درواقع این کلمه را می‌توان در مورد علاقه به هر چیز دوست داشتنی و فرح بخش، مانند فعالیت‌های مختلف و انواع غذا به کار برد.  

ادامه مطلب ...

استقبال از دوران یائسگی به 10 دلیل!


اغلب بانوان با تغییرات مثبتی که در اثر شروع یائسگی در زندگی  آنها رخ می دهد، شگفت زده می شوند.
دیدگاه منفی که با شروع یائسگی در ذهن اکثر خانم ها وجود دارد، با نشانه ها و علائم ناخوشایندی همراه است مانند گرگرفتگی، خشکی دهانه رحم، نوسانات خلقی، نازک شدن موها و اختلالات در خواب. البته که این لیست بلند، مایوس کننده است، اما باید در نظر داشت که شروع دوران یائسگی می تواند تاثیرات مثبتی در زندگی داشته باشد. اولاً همه تغییرات فیزیکی ایجاد شده بر اثر کاهش هورمون های زنانه، منفی نیستند، ثانیاً باوجود تغییر خیلی از احساسات فردی، حضور زن در روابط اجتماعی می تواند با انرژی تر و فعال تر انجام شود. با خواندن متن زیر با تاثیرات مثبت و خوشایندی که شروع این دوره برای زنان داشته است، آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره شب زفاف (ویژه تازه زوج ها)


 

 شب زفاف کم از صبح پادشاهی نیست !شب زفاف یکی از دل انگیزترین شبهای عمر آدمیزاد است ! با دلشوره های مخصوص خودش ، با خیالات و تصورات کاملا ویژه ای که هر کس دارد ، با آداب و رسوم های عجیب و غریب و...  همه اینها دست به دست داده اند تا این شب را ، شبی استثنایی بسازند . اما افسوس که دیگر روز به روز از راز آمیزی و جذابیت این شب اهورایی ، کاسته می گردد.

ادامه مطلب ...

رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی (ویژه متاهلین)


آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟ پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.
اغلب موضوع به همان سادگی که به نظر می رسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که در صورت تحریک شدن منجر به رسیدن خانم به اوج لذت جنسی می شوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده ای، نیست (نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آنها نیست.)

 


ادامه مطلب ...

آنچه یک زن از مرد عاشق نمی داند?!

 مکتب زندگی ... محمد جانبلاغی

-یک مرد پس از حل موفقیت آمیز یک مشکل به آسانی قادر است با موفقیت بیشتر مجددا بر روی مشکلات دیگر متمرکز گردد . هر مردی در ذهنش تعریفی از احساساتش دارد که این تعریف در سایه دستیابی به اهدافی همچون قدرت ، صلاحیت و کارآیی شکل خواهد گرفت .مردان و زنان در باره موضوع شراکت در زندگی از اعتقادات متفاوتی برخوردارند ، زنان از کار کردن در کنار هم لذت می برند ، در حالیکه مردان دفتر شخصی شان را بیشتر می پسندند تا در آن به تنهایی بر تمامی امور کنترل داشته باشند .

ادامه مطلب ...