آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

۱۷ راه برای تبدیل شدن به یک فرد بالغ و کامل

شما از نظر ظاهری به عنوان یک فرد بالغ شناخته می شوید، اما تا زمانی که از نظر عاطفی و ذهنی به بلوغ نرسید، نمی توانید نام یک شخص کامل را بر روی خود بگذارید. مگر اینکه بخواهید با یک کودک ازدواج کنید (که در این حالت "کمال" بالاجبار به شما تزریق می شود) در این حالت وقت کافی دارید که در حین رابطه رشد کرده و بزرگ شوید.

روش های زیر به شما کمک می کند که راه رسیدن به کمال را آسانتر طی کنید.

فاکتورهای اجتماعی

۱- مسئولیت پذیری
اساس شخصیت و درستی، مسئولیت پذیری می باشد. بدون هیچ عذر و بهانه ای یاد بگیرید که مسئولیت کارهایی را که انجام می دهید به عهده بگیرید. همانطور که تحسین و تمجید را قبول می کنید باید گله و شکایت را نیز بپذیرید. برای پی آمد تصمیم های خود آماده باشید و سعی کنید تصمیمات درستی اتخاذ کنید، چرا که قبول مسئولیت کار دشواری است. به عنوان مثال می توانید کارهایی را که به طور بالقوه خطرناک هستند، مثل: رانندگی بیشتر از سرعت مجاز و یا رانندگی بعد از مصرف الکل را انجام ندهید.

ادامه مطلب ...

پول و دوستی را با هم نیامیزید

;یـک راه حـاضـر آمـاده برای از دست دادن دوستانتان، پـــول قرض دادن به آنها است. راه حاضر آماده ی دیگـر پول قرض ندادن به اوست. “—جرج جین ناتان

کاملاً مشخص است که پول و دوستان را نمی توان با هـم داشـت. نـمــی دانم چقدر در دوستیتان صمیمی
هـستید، اما وقتی صحبت پول می رسد، دوستی ها هـمیـشه کـنـار رفـتــه و نفس انسان ها جلو می آید.
زمانی که در مورد پول یا مسائل مالی صحبت می کنید، هیچگاه خوب تمام نمی شود.

صدها بار در زندگی با این مسئله روبه رو شده ام. دو مرد محترم و دو دوست صمیمی چطور از برادران خونی به دشمنان خونی تبدیل می شوند. چرا؟ چون یکی از آنها پولی داشته است که متعلق به دیگری بوده است، حال ممکن است این پول قرض یا سود یک معامله بوده باشد. حتی اگر سالیان سال هم با هم دوست بوده باشید، اگر یکی از طرفین احساس کند که معامله ی بدی با او می شود، این دوستی به کلی فراموش و نابود خواهد شد.

در اینجا به دو اتفاق که می تواند یک دوستی را بر هم زند اشاره می کنیم.

ادامه مطلب ...

خبــــــر جدید سایت

خبر جدید سایت مکتب زندگی

باعرض ادب و سلام خدمت شما کاربران عزیز محترم و دوست داشتنی مکتب زندگی. 

 

به زودی شاهد تغییرات شگرفی در سایت مکتب زندگی خواهید بود. 

 

از عزیزانی که دستی در نویسندگیدارند خواهشمندیم جهت همکاری با ما در ارتباط باشند. 

 

جهت عضویت به عنوان نویسنده همکار فقط کافیست که ایمیل خود را از طریق فرم نظرات سایت برای ما بفرستید. 

تماس با مکتب زندگی 

  تلفن اطلاعات:   ۰۹۳۹۲۳۹۲۲۲۷ 

  ایمیل ما: dr.janblagi@gmail.com 

 

  با تشکر مدیریت سایت

اعتماد به نفس فرزند

اعتماد به نفس تأثیر مهمی در سازماندهی رفتارهای سالم و سازنده فردی و اجتماعی انسان‌ها دارد، در نتیجه والدین، نهادها و مربیان آموزشی همه می‌خواهند بدانند بهترین راه برای درونی کردن این حس در کودکان و نوجوانان چیست؟ به ویژه که پژوهشگران روانشناسی نیز معتقدند فقدان اعتماد به نفس در افراد، پایه و اساس بسیاری از معضلات اجتماعی است.



ولی واقعیت این است که گر چه در زمینه اعتماد به نفس، بیش از صد سال مطالعه و تحقیق ‌شده است، اما هنوز نتیجه قطعی‌ به دست نیامده و متخصصان همچنان درباره ماهیت اعتماد به نفس و چگونگی تکامل آن بحث می‌کنند. با وجود این بیشتر پژوهشگران معتقدند پدر و مادر و خانواده در پی‌‌ریزی و تکامل شخصیت بچه‌ها نقشی اساسی‌ دارند.


اما به راستی اعتماد به نفس چیست؟ فرهنگ لغت و‌بستر  آن را این‌گونه تعریف می‌کند: «اعتماد به نفس یعنی احساس رضایت و اطمینان در وجود خود. یعنی شما درباره خود چگونه فکر می‌کنید و چه احساسی از خودتان دارید؟»

ادامه مطلب ...

کلامی عشقولانه

کلامی عشقولانه

بیشتر از این‌که ما از چه کلمه‌ای استفاده می‌کنیم، طرز فکر و نگرش ما در نحوه استفاده از آن کلمه، مهم است. اگر نگرش ما صحیح نباشد و با استفاده صحیح از کلمات نتوانیم با کودک ارتباط برقرار کنیم، کودک نمی‌تواند منظور ما را به درستی درک کند. اگر کلمات خالی از احساس باشند، اثری بر کودک نمی‌گذارند. اما هنگامی که استفاده از کلمات همراه، با هم حسی و توجه باشد، هر صحبتی که می‌کنیم مستقیماً بر ذهن و قلب کودک اثری مثبت بر جای می‌گذارد.

ادامه مطلب ...

گن‌های لاغزی سبب عفونت مجاری ادراری می‌شود.

به گزارش  وب ام دی نوشت: گن‌های لاغزی سبب عفونت مجاری ادراری می‌شود.


بررسی نشان می‌دهند گن‌های لاغری که مدام باید پوشیده شوند تا سبب لاغری شوند بسیار مضر هستند و سوخت وساز بدن را با مشکل اساسی مواجه می‌کنند.

گفتنی است: گن‌های لاغری مدام نباید پوشیده شوند زیرا در این صورت باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شوند و اگر بیش از 12 ساعت در روز پوشیده شده باشند سبب رشد بیشتر سنگ‌ها درون کلیه می‌شود و عملکرد مجاری ادراری را با مشکل دچار می‌کند.

اثرات درمانی یخ

گرفتن دوش آب سرد باعث می شود بدن تلاش کند خود را گرم نگه دارد بنابراین روند سوخت و ساز بالا می رود و سیستم ایمنی فعال می شود؛ در نتیجه گلبول های سفید بیشتری در بدن رها می شود.

ادامه مطلب ...

انتخاب همسر

ن شکایت می کرد که هیچگاه نمی تواند به شوهر خود اعتماد کند. هنگامی که از شوهر او پرسیدم که آیا این اتهام همسر خود را قبول دارد یا نه، در دفاع از خود گفت: «من فقط وقتی دروغ می گویم که راحت نتوانم راستش را بگویم.» قسمت وحشتناک داستان این است که مرد واقعاً باور داشت که بی صداقتی او اصلاً اشکالی ندارد.

صداقت، درستی و قابل اعتماد بودن از ضروری ترین اجزاء یک رابطه ی سالم می باشند. دانستن این موضوع که می توانید روی همسر خود حساب کنید، حس امنیت فوق العاده ای به شما خواهد داد، چرا که او در همه حال با شما صادق می باشد. از طرف دیگر چنانچه در ترس دائمی از اینکه همسرتان به دلائلی به شما دروغ بگوید، زندگی کنید، هرگز نخواهید توانست که در رابطه تان بیاسائید و همواره در تنش، تردید و انزجار بسر خواهید برد. اثرات دراز مدت عشق ورزیدن به کسی که به او اعتماد ندارید، برای اعتماد بنفس شما و نیز رابطه تان مخرب خواهد بود. یکی از مخرب ترین راه هائی که زوجین می توانند عشق، شور و حرارت رابطه ی خود را بکشند و صمیمیت را از بین ببرند، بازگو نکردن حقیقت است.

ادامه مطلب ...

رابطه ریسک پذیری با موفقیت افراد

اگر می خواهیم انسانی موفق باشیم هرگز ترس و اضطراب را در وجودمان راه ندهیم. زیرا این ترس تمام وجود ما را خواهد گرفت و نمی توانیم کاری انجام دهیم و یک مانع بزرگ برای پیشرفت خود ایجاد کرده ایم. حتما مشاهده کرده ایم انسان های ساده و بدون جرات ریسک کردن حقوقی می گیرند و بدون هیچ هدفی زندگی می کنند و اهل ریسک نیستند. حتی از گرفتن یک وام هم ترس دارند که مثلا شاید پرداخت نشود از این رو زندگی بسیار ساده و با زحمت و مشقت را تحمل می کنند، زیرا انسانی که هیچ گاه شنا نکرده است از آب وحشت دارد، اما این انسان اگر چند باربه اجبارداخل آب برده شود کم کم شناگر ماهری می شود، زیرا نعمت های خدادادی مربوط به عده خاصی نیست، بلکه برای همه انسان هاست منتهی آنهایی که از این نعمات برخوردار نیستند، جرات نکرده اند از آن استفاده کنند، زیرا ترس از هر کارعادی خودش یک گناه محسوب می شود.

ادامه مطلب ...

نکاتی از زندگی مشترک

نگرش مثبت نسبت به زندگی

ضرب المثلی قدیمی است که می گوید: «دو نوع آدم در این دنیا وجود دارد: آدمهای مثبت و آدمهای منفی.» اگر مجبور بودید که باقی عمرتان را با یکی از این دو گروه زندگی کنید، کدامیک را انتخاب می کردید؟ تصمیم سختی است نه؟! متاسفانه اغلب بدون اینکه بفهمیم دید و نگرش همسر آینده مان نسبت به دنیا مثبت است و یا منفی، عاشق می شویم. براستی که این دو نگرش بسیار با یکدیگر فرق می کنند.

ادامه مطلب ...