آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

چرا عشق در نگاه اول خطرناک است؟



 
عصر ما عصر سرعت و عجله است، با شتاب به سر کار می رویم، ار محل کار به سمت فست فودها می دویم، از فعالیتی به فعالیت دیر می رویم و حتی به سختی برای تازه کردن نفسمان می ایستیم. متاسفانه با سرعتی که زندگی پیدا کرده است، صبوری در فرهنگ ما از بین رفته است. می خواهیم هر چیزی در لحظه اتفاق بیفتد. پر سرعت ترین اینترنت را می خواهیم، می خواهیم در لحظه عکس ها و ویدئوهایمان را به اشتراک بگذاریم، طاقت صبر برای هیچ چیز را نداریم. همراه با این روال سرعت عاشق شدن نیز بالا رفته و عشق در نگاه اول به امری طبیعی تبدیل شده است. با این حساب زمان آن رسیده است که خطرات عشق در نگاه اول را بررسی کنیم.
ادامه مطلب ...

انواع انحراف جنسی را بشناسید

 

«پارافیلی» مشکلات کنترل تکانه جنسی است که با تخیلات، امیال و رفتارهای مکرر جنسی متمرکز بر اشیاء، فعالیت‌ها یا موقعیت‌های غیرمعمولی مشخص می‌شود که برای دیگران از لحاظ جنسی محرک نیست. در اغلب موارد این اشیاء، فعالیت‌ها یا موقعیت‌ها برای اینکه افراد کارکرد جنسی داشته باشند، ضروری‌اند. امیال و رفتارهای فرد مبتلا به پارافیلی ممکن است باعث ناراحتی قابل توجه یا اختلال کارکرد شخصی، اجتماعی یا شغلی شود. فرد دچار پارافیلی را ممکن است «منحرف» بخوانند و این رفتارها ممکن است پیامدهای اجتماعی و قانونی وخیمی برای او داشته باشد.

ادامه مطلب ...

به 5 دلیل از فیلم های مستهجن دوری کنید!

  

تماشای فیلم‌های مستهجن به طرز غیرقابل باوری تخریب بنیان خانواده را در پی دارد. این کار به‌طور ظریف و نامحسوسی باعث می‌شود مرد، جسم همسرش را سوای شخصیت و روان او ببیند، در نتیجه حس احترام و ارزشی که برای او قائل است، رفته‌رفته تضعیف شود و او را در ذهنش تا سرحد یک وسیله برای رفع نیاز جنسی پایین بیاورد.

علاوه بر این، مرد را نسبت به رابطه زناشویی‌ بی‌رغبت می‌کند و باعث می‌شود از رابطه با همسرش احساس رضایت نکند. نتیجه تمام اینها چیزی نیست جز ناتوانی در خلق یک زندگی زناشویی سالم که بر پایه صمیمیت و احترام به همسر استوار شده است.


روان‌شناسان و کارشناسان خانواده، 5 دلیل اساسی را برای آثار منفی تماشای فیلم‌های مستهجن بر زندگی زناشویی مطرح کرده‌اند:
1. تاثیر و عملکرد این فیلم‌ها مثل مواد مخدر است؛ احساس لذتی که برای اولین بار با تماشای آنها به فرد دست می‌دهد، دیگر تکرار نخواهد شد مگر آنکه با میزانی بسیار بیشتر به مصرف ادامه دهد. مردان هم اغلب، پس از نخستین تجربه، شروع به تماشای هرچه بیشتر این فیلم‌ها می‌کنند. چیزی که باعث می‌شود از همسر و خانواده دور شوند یا حتی به بازده کاری آنها لطمه وارد کند.

ادامه مطلب ...

زمان مناسب آمیزش جنسی

 

بر اساس یافته‌های علمی بهترین زمان آمیزش جنسی بستگی به  شرایط خاصی  دارد که اگر آنها را درست بشناسیم، از رابطه بسیار مطلوب‌تری برخوردار خواهیم بود.


صبحگاه زمان مناسب رابطه جنسی
ساختار بدن انسان به گونه‌ای است که انگار واقعا برای رابطه صبحگاهی ساخته شده است. دکتر جسیکا اوریلی، کارشناس روابط زناشویی، می‌گوید: «نه‌تنها صبح هورمون تستوسترون (یکی از اصلی‌ترین هورمون‌هایی که وظایف جنسی را به​عهده دارد) و نیز میزان انرژی فرد بالاتر از سایر مواقع شبانه‌روز است، بلکه افزایش در مقادیر هورمون اکسی​توسین یا همان هورمون عشق، سبب تمایل چشمگیر همسران به هم می‌شود و در عین حال هورمون اندروفین سرخوشی آنان را افزایش می‌دهد.» به همین دلیل رابطه مطلوب شروع خوبی برای یک روز پرمشغله است.

ادامه مطلب ...

اطلاعات جنسی را از کجا کسب کنیم؟

 

چرا باید آگاهی جنسی مان را با اطلاعات درست و واقعی افزایش بدهیم؟ شاید اگر این پرسش را از خیلی ها بپرسیم، دلایل زیادی برای این موضوع ارائه کنند اما اگر بپرسیم که آیا شما می خواهید اطلاعات جنسی تان را بیشتر کنید؟ پاسخ های متفاوتی بشنویم. شاید بگویند که ما صحبت درباره این مطالب را بد می دانیم و اصلا چرا باید درباره مسائل جنسی آگاهی داشته باشیم؟ شاید مجردها بگویند که وقتی ازدواج کردیم با تجربه یاد می گیریم یا متاهل ها بگویند، ما هر چه لازم است می دانیم. شاید بعضی ها بگویند از ما گذشته است که دنبال افزایش آگاهی جنسی باشیم.

ادامه مطلب ...

رابطه زناشویی فقط نزدیکی نیست!

 

رابطه زناشویی فقط نزدیکی نیست!
داشتن زندگی موفق و رضایتبخش در گرو برآورده ساختن و ایجاد تعادل بین نیازهای عقلی، روحی - روانی، جسمی و جنسی انسان است. هر کدام از این نیازها اهمیت و جایگاه ویژه ای در زندگی دارند. نیاز جنسی از جمله موضوعاتی است که نه تنها متخصصان بهداشت روان جامعه به آن کمتر توجه داشته اند بلکه همسران نیز از درجه اهمیت آن غافل اند.


وجود و پایداری یک «رابطه جنسی رضایتبخش» تنها نشانه ای از یک رابطه عاشقانه نیست بلکه عامل مهمی در ایجاد رابطه ای صمیمی، رضایتبخش و ماندگار است. رابطه جنسی بخش مهمی از نیازهای هیجانی و احساسی ما را برآورده می کند و رضایت زناشویی را افزایش می دهد.

ادامه مطلب ...

مشکلات جنسی را حل کنید!

 

 مشکلات جنسی را حل کنید!
وقتی در مسایل زناشویی به مشکلی بر می خوریم، اولین قدم این است که مشکل را به رسمیت بشناسیم. خیلی ها هستند که اصلا نمی خواهند به موضوع فکر کنند چه برسد به این که به دنبال راه حلی برایش باشند!

یک زوج مراجعه کننده به کلینیک سلامت خانواده بیمارستان مصطفی خمینی، ۱۰ سال از ازدواجشان می گذشت و هنوز نتوانسته بودند با هم رابطه داشته باشند. برخلاف خیلی از زوج ها که این مساله ظرف چند ماه باعث جدایی شان می شود، آنها آن چنان به هم علاقه مند بودند که تصمیم گرفته بودند زندگی شان را به همین منوال با هم ادامه بدهند. حتی برای بچه دار شدن IVF کرده بودند و موفق نشده بودند.

ادامه مطلب ...

استرس و درمان طبیعی آن

استرس و درمان طبیعی آن

استرس‌ به تمام واکنش‌های‌ فیزیکی‌، ذهنی‌ و عاطفی‌ گفته می شود که‌ در نتیجه‌ تغییرات‌ و نیازهای‌ زندگی‌ فرد، تجربه‌ می‌شوند؛ این تغییرات‌ می‌توانند بزرگ‌ یا کوچک‌ باشند.

 

پاسخ‌ افراد به‌ تغییرات‌ زندگی‌ متفاوت‌ است‌؛ استرس‌ مثبت‌ می‌تواند یک‌ انگیزه‌ دهنده‌ باشد در حالی‌ که‌ استرس‌ منفی‌ می‌تواند در زمانی‌ که‌ این‌ تغییرات‌ و نیازها، فرد را شکست‌ می‌دهند، ایجاد شود.

 

گاهی استرس بیش از توان جسمی و روحی فرد است و زندگی شخص را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ نباید بگذاریم مدت استرس طولانی شود زیرا سلامت انسان را به خطر می‌اندازد.

ادامه مطلب ...

روشی برای آنکه چرخ زندگیتان خوب بچرخد

روشی برای آنکه چرخ زندگیتان خوب بچرخد

آیا از خودتان می پرسید چرخ زندگی من خوب می چرخد؟ آرام است یا تند؟ این سئوالی است که هر چند یکبار از خود پرسیده ایم یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی را باید در جواب دادن به این سئوال مدنظر داشت. این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.

ادامه مطلب ...