آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

9 نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است

ماندن در فکر یک عشق قدیمی

طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد

  

طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد اما زمانی که این اتفاق تاثیرش را در زمان حال نیز می گذارد، آن وقت است که برای زوجین مشکل ساز می شود.

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید عشق زندگی تان، هنوز هم در رابطه گذشته خود دست و پا می زند. اما چگونه باید از این احساس مطمئن شد؟ آیا این احساس آنقدر قوی است که بخواهید رابطه خود را به خاطرش تمام کنید؟  

ادامه مطلب ...

روابط تحقیر آمیز

تحقیر کردن همسر

با تحقیرکردن همسرتان به قلب او تیر نزنید

 

دکتر صائمی، روانپزشک و روان‌درمانگر: تمایل به توهین و تحقیر و سوء استفاده روانی از همسر با به کارگیری جملات زشت و لحن بی‌ادبانه در حین مشاجرات زناشویی مثل اینکه «او احمق است»، «نمی‌فهمد و مسخره و عقده‌ای است»؛ همچون تیری زهرآگین است که به قلب همسرتان فرو می‌کنید. 

 

زمانی که تحقیر و توهین می‌کنید، آنقدر حس ناراحتی و آشفتگی به شما روی آورده تا جایی که نمی‌توانید حتی یک صفت یا عملکرد مثبت از همسرتان را به خاطر بیاورید. 

  

ادامه مطلب ...

به مردی که این رفتارها را دارد، دل نبندید!

مرد رویایی

برخی از رفتارها ی مردان هست که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شوند‎

 

طبیعی است که میان شما و مرد زندگی تان اختلاف نظرهایی باشد اما برخی از رفتارهاست که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شوند. شما زن قدرتمندی هستید، باید قدر خود را بدانید و به هیچکس، حتی مرد زندگی تان، این اجازه را ندهید تا با شما چنین رفتارهایی داشته باشد.

 

مطمئنا در هر سنی که باشید یا هر سطح تجربه‌ای که داشته باشید، اینکه بدانید مردی به شما علاقه دارد یا نه کار دشواری است. خیلی از مردها ترجیح می‌دهند به صورت یک راز باقی بمانند، اما برای بیشتر مردها باید از طریق نشانه های رفتاری متوجه نیت قلبی‌شان شد. اگر نمی‌دانید طرف مقابل تان به شما علاقمند است یا نه و مطمئن نیستید که باید از رابطه بیرون بیایید یا خیر، در زیر به علائمی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردتان چندان به شما علاقه‌مند نیست. اگر مردی که در زندگی‌تان است چند مورد از این خصوصیات را دارد، زمان آن رسیده است که به او «نه» بگویید. 

ادامه مطلب ...