آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

دوست داشتن در خیابان یک طرفه

در عشق یکطرفه صرفا خصوصیات عاطفی عطش وارانه یک نفر دخیل است

 

مجنون های روزگار ما کم نیستند. عاشق پیشه هایی که یک تنه به کارزار عشق می زنند و بی آنکه نصیبی از عشق لیلی ببرند، به دوست داشتن شان ادامه می دهند.
وقتی فردی فارغ از تمایلات، احساسات و عواطف طرف مقابل، خودبه خود نسبت به او احساس علاقه پیدا می کند می گوییم دچار عشق یک طرفه شده. این نوع عشق بیشتر اوقات نوعی عطش عاطفی محسوب می شود. که هیچ ربطی به یک رابطه عاطفی سالم و متعالی ندارد.

  ادامه مطلب ...

عروس‌های بزرگتر از داماد؛ خوب یا بد؟!

پسران دغدغه مالی‌شان را با انتخاب عروس‌های بزرگتر حل می‌کنند

 

تناسب سن ازدواج در کشور رو به تغییر است و برخلاف دهه‌های گذشته در این دوره بزرگ بودن عروس نسبت به داماد دیگر در بین خانواده ها مخفیانه و پرحاشیه نیست.

از قدیم ازدواج آداب و رسوم  خاصی داشت اول از همه اینکه پسرها باید به خواستگاری دخترها می‌رفتند معمولاً هم این کار برعهده خانواده ها و بزرگترهای فامیل بود و آنها برای انتخاب همسر مناسب برای پسرشان چند ملاک و معیار را در نظر می گرفتند، یکی از آن موارد که خیلی هم برای خانواده ها اهمیت داشت کوچکتر بودن عروس از داماد بود و کمتر پیش می آمد که خلاف این امر اتفاق بیفتد و اگر هم بنابر دلایلی ازدواجی صورت می گرفت که در آن عروس از داماد بزرگتر بود خانواده ها سعی می کردند که این مسئله را از بقیه پنهان کنند وگرنه حرف ها و حدیث هایی را درست می کردند که مثلاً شاید پسر عیب و ایرادی داشت که با دختری بزرگتر از خودش ازدواج کرد اما در شرایط کنونی جامعه بر خلاف دهه های گذشته بعضی از پسرها با دخترانی بزرگتر از خودشان با اختلاف سنی چند سال ازدواج می کنند و می توان گفت این سبک ازدواج در جامعه و بین خانواده ها جا افتاده است.
  ادامه مطلب ...

منجلابی به نام پورنوگرافی

در تصاویر، متن ها و فیلم های پورنوگرافی، چیزی به نام واقعیت وجود ندارد

 

ارضای جنسی با"پورن"های پُر و پیمان!
بزرگنمایی، صداهای ساختگی، سکوت های فریب دهنده، اندام خشن، دست های بی احساس، پاهای بی هدف، دقیقه های تکراری، لحظه های سرهم شده، سرهای سر در گم، نفس های مرگبار و شرم های آبکش شده! اینها فقط بخش کوچکی از صنعت کثیف پورنوگرافی است که این روزها وقت های طلایی ده ها و شاید صدها میلیون انسان را در سراسر جهان هدر می دهد.  ادامه مطلب ...

اصلا فکرش را نمی کردی چنین آدمی باشد؟!

معمولا یکی از زوج ها، نقش اسکل را در رابطه به خود می گیرد و دیگری شنقل می شود

 

اگر کمی به روابط اطرافمان نگاهی بیندازیم متوجه زوج های اسکل و شنقل زیادی می شویم! اسکل هایی که از این رابطه به آن رابطه می پرند، و با وسواسی پایان ناپذیر در جست و جوی چیزی هستند که نمی دانند چیست و ...
  ادامه مطلب ...

4قدم تا فراموشی نامزدی شکست خورده

به هم خوردن یک نامزدی، پایان زندگی نیست

 

اگرچه که ازدواج با دنیایی از امید و آرزو و شور و اشتیاق اتفاق می افتد اما پیوند دو آدم همیشه سرنوشت خوبی ندارد. گاهی شما در همان دوران نامزدی متوجه می شوید که به درد هم نمی خورید یا انتخاب اشتباهی داشته اید.
اولین فکری که به نظرتان می رسد این است که  باید همه آرزوهایتان را چال کنید و به فکر شروع دوباره ای باشید. تلخی این شکست زود هنگام، همه زندگی شما را در بر می گیرد اما به هم خوردن یک نامزدی، پایان زندگی نیست. می خواهید بدانید که بعد از یک شکست عاطفی چطور باید به زندگی برگردید؟ با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

متداول‌ترین عوامل ایجاد استرس

لحظه‌ای برای پاک کردن ذهنتان از استرس و ساده‌تر کردن زندگی‌ خود وقت بگذارید

 

لحظه‌ای برای پاک کردن ذهنتان از استرس و ساده‌تر کردن زندگی‌ خود وقت بگذارید.همه افراد هرازگاهی دچار استرس می‌شوند اما اگر مراقب نباشید، حتی استرس‌های خیلی کوچک می‌توانند بر سلامتتان تاثیر منفی بگذارند. براساس دپارتمان سلامت و خدمات انسانی امریکا، استرس هم بر فکر و هم بر بدنتان تاثیر می‌گذارد و می‌تواند منجر به بیماری‌هایی از قبیل افسردگی، سردرد، اختلالات گوارشی، بیماری قلبی و سکته شود.
بااینکه استرس بخشی طبیعی از انسان بودن است، بسیاری از متداول‌ترین عوامل استرس‌زا ارزش انرژی جسمی و ذهنی ما را ندارند. در زیر به هفت مورد از غیرضروری‌ترین این عوامل اشاره می‌کنیم و توصیه‌هایی هم برای اجتناب از آنها برایتان آورده‌ایم. پس مسئولیت زندگی‌تان را به گردن بگیرید و با هوشیاری بیشتری زندگی کنید.
   ادامه مطلب ...

چگونه می توان در ذهن دیگران ماندگار شد؟

انسان‌هایی که ظاهر ثابتی دارند تأثیرگذاری بیشتری در مخاطب خود دارند

 

در واقع، بسیاری از ما علاقمند هستیم که اطرافیانمان برداشت مطلوبی از برند شخصی‌مان داشته باشند. این مهم به ویژه در تعاملات و مناسبات سازمانی از جلوه بیشتری برخوردار است. به عبارتی تصور و قضاوت سایرین برای ما انسانها از اهمیت بالایی برخوردار است

 

برای این که شخصیتمان به یک برند تبدیل شود و به یاد دیگران بمانیم؛ باید عواملی را مد نظر قرار دهیم و درون خودمان تقویتشان کنیم.برخی از آن‌ها ظاهری هستند و برخی از آن‌ها رفتاری.
  ادامه مطلب ...