آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

10 روش درمان شوره سر

شوره سر در اثر جدا شدن سلول های خارجی پوست سر به وجود می آید

 

در اینجا 10 روش خانگی برای درمان شوره سر را می گوییم.

شوره سر
در پوست سر به طور طبیعی در اثر لایه لایه شدن لایه قدیمی، لایه های جدید جایگزین می شود و از سطح پوست به صورت سلول های مرده به بیرون ریخته می شوند.  ادامه مطلب ...

ازدواج با وجود مخالفت‌های والدین چگونه خواهد بود؟

ازدواج موفق

ازدواج با کسی که دوستش دارید اما خانواده نمی‌پذیرد قدم گذاشتن در راه پرحادثه‌ای است

 

اگر شما همسری متناسب با خواسته‌های خودتان پیدا کرده باشید، به این نتیجه برسید که با این فرد خاص در بیشتر موارد همراه و همدل‌ هستید، در کنارش احساس آرامش می‌کنید، تفاوت‌های آشکاری ندارید و او هیچ مشکل و مسأله خاص و نامتعارفی ندارد مخالفت خانواده یک آسیب اجتماعی است.

  

ادامه مطلب ...

مردانِ مطلقه

تبعات ناخوشایند جسمی و روحی طلاق برای مردان بسیار قوی تر از زنان است

 

چرا طلاق برای مردان سخت تر است؟ تا به حال کسی به قضیه جدایی از این حیث فکر کرده است؟ آیا شرایط اجتماعی و جوّ غالب طوری بسط پیدا کرده که طلاق تنها برای زنان یک معضل شناخته می شود و برای مردان به عنوان یک رهایی تعریف شده؟ شاید همه چیز به این دلیل است که ما خودمان را در مسند قضاوت قرار می دهیم و به صرف آنچه که به چشم می بینیم بابت هر اتفاقی حکم قطعی صادر می کنیم، آن هم نه با احتساب نسبی بودن بلکه با در نظر گرفتم مطلق بودن هر اتفاقی!  ادامه مطلب ...

ادامه دادن رابطه تنها به این دلایل، اشتباه است!

تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است‎

 

تمام شدن یک رابطه عاطفی، درست مانند شروع شدن آن، پیچیده است، اما شما نباید آن را بیش از حد بزرگ و پیچیده کنید. اگر رابطه ای که در آن به سر می برید رابطه ای ناسالم است، بهتر است که از ادامه آن خودداری کنید.

 

اما چطور می توان به این نتیجه رسید که فردی برای شما مناسب است یا خیر؟  از آنجا که تصمیم گیری در این زمینه ساده نیست، ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

  

ادامه مطلب ...

اعتماد به همسر، نشانه ها و دلایل

نشانه هایی برای اعتماد به همسر

 

نشانه هایی که در ادامه می گوییم به شما اطمینان می دهند که شریک زندگی تان با شما صادق است. البته نداشتن این نشانه ها نباید باعث بی اعتمادی شود ولی از زن و شوهری که چنین رفتاری از یکدیگر می بینند، هیچ دلیلی برای بدبینی پذیرفته نیست.

 

نشانه هایی برای اعتماد به همسر و دلایل این اعتماد 

  

وقتی احساساتش را با شما در میان می گذارد

وقتی شریک زندگی تان درباره افکار و احساساتش با شما رو راست است و همه آن ها را با شما در میان می گذارد یعنی این که می توانید به او اعتماد کنید. وقتی همسرتان مقابل شما می نشیند و بدون سانسور، احساساتش را با شما در میان می گذارد بدون این که از قضاوت شدن هراس داشته باشد، بدون این که بابت انتقادهایی که ممکن است متوجه اش شود یا این که شاید بابت احساساتش مورد تمسخر واقع شود، همه آن چه را که در دلش می گذرد با جزئیات بازگو کند یعنی او فرد قابل اعتمادی برای شما در زندگی خواهد بود. البته این را هم یادتان باشد که اگر همسر شما از آن قبیل آدم هایی نیست که بلافاصله هر آن چه که در دلش می گذرد با شما در میان بگذارد به این معنا نیست که قابل اعتماد نیست. بعضی آدم ها با حرف زدن، احساساتشان را به تدریج مطرح می کنند و بعضی ها به تنهایی نیاز دارند و زمان بیشتری می خواهند تا حرف دلشان را برای شما رو کنند.

   

وقتی همه جزئیاتی که در طی روز برایش اتفاق افتاده را بازگو می کند

وقتی زن و شوهری چیزی برای پنهان کردن از یکدیگر نداشته باشند، طبیعی است زمانی که در پایان روز به هم می رسند همه آن چه جزئیات اتفاقات روزمره آن روز آن ها بوده را با یکدیگر در میان می گذارند. در واقع چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. با این وصف وقتی همسرتان خودش مایل است جزئیات روزانه اش را با شما در میان بگذارد و در این زمینه هیچ تردیدی هم ندارد یعنی این که به راحتی می توانید به او اعتماد کنید.

 


وقتی همسر خودش مایل است جزئیات روزانه اش را با شما در میان بگذارد به او اعتماد کنید

 

 

وقتی به شما اجازه حرف زدن می دهد

وقتی او نشسته است و سکوت می کند تا شما درباره روز بدی که داشته اید با خیال راحت حرف بزنید، یعنی این که همسرتان به احساسات شما احترام می گذارد، اما در عین حال باید یک نکته یادتان باشد که قرار نیست همسر شما صرفا یک شنونده باشد اما اگر شما طرف شنونده ماجرا هستید، اول اجازه بدهید همسرتان حرف هایش را بزند و بعد به او بگویید آیا کاری هست که بتوانید برای آرام کردنش انجام دهید؟ اما اگر طرف گوینده هستید در عین حال که باید بدانید سکوت همسرتان در برابر گفته های شما یک رفتار قابل احترام و قابل اعتماد است، گاهی اجازه بدهید او هم اظهارنظری بکند.

    ادامه مطلب ...

نقش همسر خوشحال در زندگی شما

داشتن همسر شاد و خوش حال، برای سلامتی مفید است‎

 

یکی از مطالعات اخیر نشان می دهد که داشتن همسر شاد و خوش حال، برای سلامتی مفید است. محققان بعد از ارزیابی نهایی به این نتیجه رسیدند که افرادی که دارای همسر شاد هستند، بسیار بیشتر از دیگران اظهار سلامتی می کنند.

  

داشتن همسر شاد و خوشحال می تواند سلامت را تقویت کند. این ارتباط در میان زنان و مردان متاهل، یکسان است و با شادی شخصی خود افراد تفاوت دارد. طبق تحقیقات همسران شاد معمولا حمایت اجتماعی بیشتری را از همسرشان انجام می دهند. آنان حتی بیشتر از دیگران تلاش می کنند تا عادت های سالم مثل ورزش کردن منظم، تغذیه سالم و خواب کافی را در همسرشان ترویج کنند.

   ادامه مطلب ...

وقت بله گفتن رسیده؟!

ازدواج فرزندان

بلوغ جسمانی و جنسی سرآغازی برای زندگی بزرگسالی است

 

ازدواج فرزندان آرزوی هر پدر و مادری است اما بسیاری از والدین نمی دانند چه زمانی برای ازدواج و سروسامان دادن فرزندشان اقدام کنند. اگر شما هم فرزندی دم بخت دارید، بهتر است بیش از عجله برای ازدواج او، این مهم را سنجش کنید که آیا فرزندتان آمادگی ازدواج را دارد یا خیر؟
 

ادامه مطلب ...

همه چیزهایی که یک زوج قبل از ازدواج باید درباره طلاق بدانند

یکی از دلایل جدایی بین زوج‌ها فاصله سنی زیاد بین آنها بوده است‎

 

چه چیزهایی می‌تواند باعث شود طلاق اتفاق بیفتد؟ البته پاسخ‌هایی وجود دارد اما هیچکس نمی‌تواند به طور قطع پیش‌بینی کند چه اتفاقی ممکن است در شرایط مشابه برای ازدواج شما بیفتد که به جدایی منجر شود.

 

آمار طلاق فقط در ایران نیست که رو به افزایش است. این اتفاقیست که در همه دنیا مصداق پیدا می‌کند و به معضل جدی برای کشورهای بزرگ تبدیل شده. به عنوان مثال نیویورک تایمز در تازه‌ترین گزارشی که درباره ازدواج و طلاق منتشر کرده است از شکست خوردن یک سوم ازدواج‌ها و سرنوشت محتوم طلاق برای آنها نوشته است.  ادامه مطلب ...

با انگیزه شوید و با انگیزه بمانید

بهترین انگیزه این است که به خود انگیزه دهیم

 

بهترین انگیزه این است که به خود انگیزه دهیم. چگونه می توان با انگیزه و با روحیه بود؟ چگونه می‌توان اشتیاق خود را حفظ کرد و هیجان خود را بالا برد؟

 

با این روش ها می توان به تقویت انگیزه بر پایه اصولی متداول دست یافت:

  

1. در تصمیم خود جدی باشید

تصمیم بگیرید که تمام مسیر را تا نوک قله پیش بروید. اگربرای شروع قدمی برداشته اید و تا این زمان، تصمیمی از ذهن شما گذشته است، حال ذهن خود را برای پیمودن کل مسیر تا نوک قله آماده کنید، پس از آن است که ذهن شما به پرواز درخواهد آمد.

زندگی شما مانند سایه‌ای است که از گوشه تاریک یک تپه سر بر می‌آورد تا لحظه‌ای که تصمیم بگیرید «می‌خواهم در کاری که می‌کنم بهترین باشم.» و ناگهان به سوی خورشید بالا می روید، و زندگی شما تا ابد متفاوت و فوق العاده می‌شود. پس مصمم باشید و دیگر با بی خیالی روزگار نگذرانید.

   ادامه مطلب ...

چگونه با دوستان خودخواه برخورد کنیم؟

افراد خودخواه همیشه دنبال این هستند که خود را برتر از شما بدانند

 

افراد خودخواه همیشه دنبال این هستند که خود را برتر از شما بدانند. اگر با فرد خودخواهی روبرو شدید و نمی دانید چگونه با او رفتار کنید از این تکنیک ها استفاده کنید.

 

اگر بخواهیم واقع بین باشیم هر فردی تا حدودی خودخواه است. سطح طبیعی ای از دوست داشتن خود و داشتن اعتماد به نفس برای یک عملکرد خوب در زندگی واقعا لازم است. اما این ویژگی با توجه بیش از اندازه به خود و خودخواهی بسیار تفاوت دارد. برای مثال برخی از افراد دنبال این هستند که به دیگران اثبات کنند دنیایشان خیلی بهتر از دیگران است. افراد خودخواه همیشه دنبال این هستند که خود را برتر از شما بدانند. اگر با فرد خودخواهی روبرو شدید و نمی دانید چگونه با او رفتار کنید از این تکنیک ها استفاده کنید.
  ادامه مطلب ...