آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

نامزدی ،بهترین فرصت عاشقی

در فرهنگ ما خیلی از دختر و پسر ها قبل از اینکه به زیر یک سقف مشترک بروند ،دوران نامزدی یا همان عقدکردگی را تجربه می کنند ، که هم فرصتی برای شناخت بهتر یکدیگر است و هم روز هایی با مسئو لیت کمتر و فرصت بیشتر برای ذخیره ی مهر و محبت. در این مقاله راهکارهایی برای گذراندن دوران نامزدی شیرین و موثر را می خوانید :
  ادامه مطلب ...

بهم خوردن نامزدی

دوران عقد و نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی هر دختر و پسر جوانی است‎

 

دوران عقد و نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی هر دختر و پسر جوانی است. این دوران مرحله است برای شکل گیری و شروع یک زندگی، به این معنی که دختر و پسر در این دوران سعی در شناخت یکدیگر دارند و تصمیم می گیرند که آیا می توانند در ادامه مسیر زندگی در کنار هم باشند.

 

خیلی از نامزدی ها به مرحله پایانی و ازدواج ختم می شود ولی در بعضی نامزدی ها دختر و پسر به این نتیجه می رسند که نمی توانند زندگی شاد و مسالمت آمیزی رادر کنار یکدیگر داشته باشند پس تصمیم میگیرند نامزدی خود را پایان دهند. دوران نامزدی دوران مهمی است و درست رفتار کردن و درست تصمیم گرفتن در این مرحله می تواند نقش به سزایی در خوشبختی آینده داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

چرا بیشتر موفقیت ها بین ۳۰ تا ۴۰ سالگی است؟

همه افراد تلاش می کنند تا هنری عالی خلق کنند.

 

یک مطالعه اخیر سن برندگان جایزه نوبل، مخترعین بزرگ، و دانشمندان را پیگیری کرده است.پژوهشگران دریافته اند که اکثر کارهای مبتکرانه در اواخر سی سالگی، یا حداقل یک دهه کامل، برای هر شغل، رخ داده اند.

داستان جالبی وجود دارد در مورد این که چطور پابلو پیکاسو، هنرمند مشهور اسپانیایی، توانایی تولید کارهای قابل توجهی را ظرف مدت چند دقیقه در خود ایجاد کرده است. با پیشرفت داستان، پیکاسو روزی داشت در بازار قدم می زد که شخصی او را تحت نظر گرفته بود. او آن هنرمند را متوقف کرد.

کاغذی بیرون کشید و گفت: «آقای پیکاسو، من یکی از طرفداران شما هستم. خواهش می کنم برای من چیزی بکشید.» پیکاسو لخندی زد و به سرعت طرح هنری کوچک اما زیبایی روی کاغذ کشید. سپس آن را به همان شخص داد و گفت: «می شود یک میلیون دلار.» آن شخص گفت: «اما آقای پیکاسو، این کار فقط سی ثانیه وقت شما را گرفت تا این شاهکار کوچک را بکشید.» پیکاسو پاسخ داد: «دوست عزیز، سی سال طول کشید تا بتوانم در سی ثانیه این را بکشم.»  ادامه مطلب ...

12 خواسته زنان از یک رابطه که هرگز نمی گویند!!

از دید مردها فهمیدن این که زن ها از یک رابطه چه می خواهند کمی سخت است‎

 

هیچ زنی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر زنان نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید.

 

از دید مردها فهمیدن این که زن ها از یک رابطه چه می خواهند کمی سخت است. رفتارشان کمی ضد و نقیض و حرف هایشان گیج کننده است. آن ها دقیقا نمی گویند که خواسته شان از یک رابطه چیست و ما را به تصورات و حدس و گمان ها می سپارند.اما این مسئله تا این حد پیچیده نیست. آنچه زن ها می خواهند احساس امنیت، داشتن یک رابطه سالم و حس اعتماد به نفس با همیشه در کنار آن ها بودن است. از زنان زیادی این سوال را پرسیدم که واقعا از یک رابطه چه می خواهند. این ها مواردی است که در پاسخ به این سوال ذکر کرده اند.  ادامه مطلب ...

9 نشانه که عشق تان هنوز درگیر رابطه قبلی اش است

طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد

  

طبیعی است که هر فردی در گذشته خود، روابط عاطفی را تجربه کرده باشد اما زمانی که این اتفاق تاثیرش را در زمان حال نیز می گذارد، آن وقت است که برای زوجین مشکل ساز می شود.

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که احساس کنید عشق زندگی تان، هنوز هم در رابطه گذشته خود دست و پا می زند. اما چگونه باید از این احساس مطمئن شد؟ آیا این احساس آنقدر قوی است که بخواهید رابطه خود را به خاطرش تمام کنید؟ 

 

ما در اینجا چند نشانه را که ثابت می کند طرف مقابل تان هنوز هم درگیر فرد دیگری است، براتیان آورده ایم.  ادامه مطلب ...

دلایل درست و نادرست ازدواج

برای ازدواج کردن دلایل بسیاری وجود دارد،اما برای ازدواج نکردن دلیل آوردن اغلب سخت و مشکل است

 

ازدواج یک نیاز طبیعی است و در این هیچ شکی نیست. اما باید دلایل منطقی برای آن داشته باشیم. برای ازدواج کردن دلایل بسیاری وجود دارد، اما برای ازدواج نکردن دلیل آوردن اغلب سخت و مشکل است.

بهتر است ابتدا به دلایل درست و قابل قبول ازدواج بپردازیم. اگر این دلایل را برای ازدواج دارید نشان می دهد تصمیم شما عاقلانه است و زمان ازدواجتان فرا رسیده است.

 

دلایل درست ازدواج  ادامه مطلب ...

وقتی خواستگار بچه ننه از آب در می آید!

 وابستگی شوهر به خانواده اش یکی از مهمترین علت های مراجعه به مراکز مشاوره است‎

 

وابستگی شوهر به خانواده اش به خصوص مادر یکی از مهمترین علت های مراجعه به مراکز روانشناسی و مشاوره است. اگر نمی خواهید در آینده با چنین مشکلی مواجه شوید، این قضیه را از همین حالا که دوران خواستگاری و یا نامزدی تان است جدی بگیرید. قبل از هر چیز باید از وابستگی او مطمئن شوید و سپس درباره ازدواج کردن یا نکردن تصمیم بگیرید.


یکی از مسائلی که در زمان خواستگاری و نامزدی باید مورد توجه شما قرار بگیرد بررسی این سوال است که طرف مقابلتان تا چه حدی به خانواده اش به خصوص مادرش وابسته است؟ برای اینکه به این سوال پاسخ بدهید لازم است حساب چند مقوله را که ممکن است با وابستگی مشتبه بشوند از هم جدا کنید:  ادامه مطلب ...

 حلقه مفقوده زندگی؛لبخند و شادی

از وقتی تکلف جای سادگی را گرفت و تجمل جای قناعت را، انگار حال دلهایمان خوب نیست

 

از وقتی سختی‌های خودخواسته زندگی‌ها زیاد شد و تکلف جای سادگی را گرفت، انگار حال دلهایمان از همان موقع خوب نیست.این روزها در شبکه‌های اجتماعی و موبایلی، تصاویری از مسابقه تلویزیونی طنز گونه اما واقعی آقای داریوش کاردان دست به دست می شود که نشان از ضعف اطلاعاتی در حوزه تاریخ و جغرافیا در سطح حفظی و مقدماتی آن دارد. این رخداد بهانه ای شد تا این موضوع را از منظری عام تر و گسترده تر مورد توجه قرار دهیم. بارها گفته شده که تاریخ دارای اهمیت است.  ادامه مطلب ...

ماموریت زندگی


 کارگاه تخصصی ماموریت زندگی

خبر خوشی برای شما عزیزان داریم:

آیا می‌دانید اغلب انسان‌‌ها به‌نوعی بی هدف و بی انگیزه هستند و از عوارض آن رنج می‌برند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید: 
– منظور از آفرینش «شما» چیست؟
– آمده‌اید که چه کنید؟
– آیا از ماموریت خود با خبر هستید؟
– این ماموریت چیست؟