آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

بهترین روش برای خرید توری مرغی

تور مرغ چیست و چه کاربردهایی دارد؟


توری مرغی شباهت زیادی به توری حاشیه ای و گابیونی دارد. این توری از سیم گالوانیزه نازک و قابل انعطاف ساخته شده و فنرهای آن شش ضلعی است. در این مطلب از آراد آهن، تور مرغ و کاربرد آن را به شما معرفی کردیم، با ما همراه باشید.


توری مرغ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟


در بین توری های شش ضلعی، توری مرغ نازک ترین سیم را دارد و علاوه بر استفاده در قفس حیوانات، کاربردهای مختلفی دارد. سیم مورد استفاده در توری مرغ می تواند ضخامت های مختلفی داشته باشد. همچنین اندازه فنر این وب با توجه به کاربرد مورد نظر می تواند متفاوت باشد. بد نیست بدانید اولین توری مرغ در سال 1844 توسط چارلز برنارد ساخته شد. در آن زمان از توری حصاری برای ساخت قفس حیوانات استفاده می شد که گران قیمت محسوب می شد و برای مردم مشکلات مالی ایجاد می کرد. چارلز برنارد که در دو بخش بافندگی و آهنگری کار می کرد، با استفاده از اصول پارچه بافی، تورهای مرغی را در آهنگری تولید می کرد و سپس از تورهای مرغ برای ساخت قفس برای حیوانات به ویژه مرغ استفاده می شد.


چه نوع توری مرغ وجود دارد؟


به طور کلی سیم مرغی بر اساس نوع سیم تقسیم می شود که گالوانیزه گرم یا سرد است.


سیم گالوانیزه گرم در اکثر توری های مرغ تولید شده در ایران استفاده می شود. این نوع سیم در مقایسه با نوع سرد مقاومت بیشتری دارد و طول عمر بیشتری نیز دارد.

سیم گالوانیزه سرد مقاومت کمتری نسبت به فرم گرم خود دارد و به دلیل این ویژگی بهتر است از این نوع سیم مرغی در مناطق گرمسیری استفاده شود. لازم به ذکر است توری های ساخته شده از سیم گالوانیزه سرد موجود در بازار ایران عمدتاً در کشور چین تولید می شود.

در ساخت برخی از تورهای مرغ از پی وی سی برای پوشش سیم ها استفاده می شود که مقاومت توری مرغ را بسیار افزایش می دهد.


مزایای توری مرغ چیست؟


سیم مرغی مانند هر نوع توری فلزی دارای مزایایی است که برخی از آنها به شرح زیر است:


توری مرغ به راحتی و سریع درست می شود.

این نوع توری در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

با توجه به نوع فنرهای توری مرغ، این توری تهویه مناسبی را برای حیوانات در قفس فراهم می کند.

وزن سبک توری مرغ، حمل آن را آسان می کند.

به لطف شکل چشمه های توری مرغ، غذا دادن به حیوانات راحت خواهد بود.

توری مرغ در مقایسه با سایر توری های فلزی قیمت مناسب تری دارد و به دلیل همین ویژگی کاربردهای زیادی دارد.

تور مرغ چیست؟

مرغ تلفن

کاربردهای توری مرغ چیست؟


درست است که این توری فلزی به توری مرغ معروف است، اما از آن فقط برای ساخت قفس حیوانات استفاده نمی شود خرید انواع توری مرغی با قیمت مناسب و در صنایع مختلف قابل استفاده است. در زیر به برخی از کاربردهای این نوع توری فلزی اشاره شده است.


از توری مرغی در ساخت سقف ها استفاده می شود. از پشم شیشه در ساخت سقف اتاق زیر شیروانی یا سوله برای ایجاد عایق صدا، گرما و سرما استفاده می شود، اما این پشم شیشه برای محکم ماندن روی سقف نیاز به وسیله ای برای نگه داشتن آن دارد. توری های مرغ به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و همچنین انعطاف پذیری بالا برای چنین کاربردهایی مناسب هستند.


یکی دیگر از کاربردهای توری مرغ استفاده از آن در زیر کاشی برای کمک به تقویت کاشی است. توری ها همچنین دوغاب کاشی را یکدست تر می کنند.


برای افزایش استحکام گچ از سیم مرغی نیز استفاده می شود. همچنین از این مش در ساخت ستون ها برای افزایش آرماتور ستون استفاده می شود.


توری مرغی به دلیل سبکی و سهولت در نصب یکی از پرمصرف ترین تورها به خصوص در صنعت دامپروری می باشد. اگر می خواهید در مورد انواع توری فلزی بیشتر بدانید، می توانید در قسمت محصولات سایت آراد آهن، انواع توری مرغ و قیمت روز آنها را بررسی کنید. اگر در مورد قیمت توری مرغ یا خرید هر نوع توری فلزی سوالی دارید می توانید با کارشناسان آراد آهن تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد