آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

مشاوره راه سبز زندگی(مجید عزیز)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بهترین حالات جنسی: 5 اشتباهی که اکثر آقایون مرتکب میشوند

یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟

بهترین راه برای توضیح مسئله این است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این، به 5 مورد از اشتباهات آقایون در مسائل جنسی اشاره می کنیم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید.

اشتباه اول: تقلید همه چیزهایی که در فیلم های پورنو می بینید.

این می تواند بزرگترین اشتباه آقایون در مسائل جنسی باشد. مردان بی تجربه ممکن است تصور کنند که فیلم های پورنو می تواند الگوی خوبی برایشان باشد اما با واقعیت مسئله آشنا نیستند. مشکل اینجاست که آن دسته فیلم ها تلاش می کنند که صحنه خوبی را برای بیننده بسازند نه اینکه لذت و میل هنرپیشه ها را بیشتر کنند.

و درواقع، یکی از بدترین راه های تحریک اندام جنسی خانمها، زمانی است که وی پاهایش را روی شانه هایتان بگذارد. در این حالت که لگن او آنقدر به عقب خم شده است، ممکن است در گردنه رحم احساس درد کند. همچنین این وضعیتی است که فشار زیادی به زن وارد می کند.

اشتباه دوم: تلاش زیاد برای نینداختن وزنتان روی زن، در هر وضعیت

ادامه مطلب ...

ارتباط جنسی پیش از ازدواج ( درگوشی های مشاور با دختران و پسران)

در این مقاله به بررسی روابط جنسی پیش از ازدواج می پردازم. اینکه نگرش گروه های مختلف به این عمل چیست و اینکه داشتن این رابطه چه نتایج مثبت و منفی می تواند در زندگی آینده فرد داشته باشد؟ لازم به ذکر است  ما  برای تمامی ادیان و مذاهب احترام قائل هستم اما معتقدیم صحبت نکردن ما در مورد یک مطلب شایع نه تنها باعث حذف آن نمی شود بلکه می تواند باعث گمراهی بدلیل ندانستن جنبه علمی مسئله و آسیب جبران ناپذیر به فرد شود ما (همکاران شما در سایت پزشکان بدون مرز ) از معتقدترین پزشکان به دین ، فرهنگ و سنت می باشیم و در برنامه درگوشی  بیشتر تلاش می کنیم تا جدیدترین یافته های علمی را در پاسخ به سئوالات دریافت شده در اختیار افراد قرار بدهیم و در نهایت این مسئولیت و تصمیم خود فرد است که چه کاری برایش بهتر است و چه خط فکری را می خواهد دنبال کند.

رابطه جنسی پیش از ازدواج در اکثر جوامع از نظر اخلاقی عملی غیرقابل قبول شمرده می شود. در چند دهه اخیر، در برخی جوامع غربی از شدت این مسئله تا حدی کاسته شده اما هنوز هم در خانواده های سنتی، مذهبی و یا اشخاصی که از طبقات بالای اجتماع هستند تجربه جنسی افراد به خصوص خانم ها را صرفا در قالب ازدواج، مشروع و موجه می دانند.

ادامه مطلب ...

۴مرحله تاثیر سایت ‌های مستهجن برروی سلامت روانی !!

سایت‌های مستهجن وجود دارند. چه به ما بربخورد و چه بر نخورد این سایت‌ها به زبان فارسی هم وجود دارند و آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهد که مشتری هم دارند. با پاک کردن صورت مسأله چیزی عوض نمی‌شود. همشهری مثبت درپرونده‌ای به بررسی سایتهای مستهجن، اعتیاد به آنها و راه‌های مقابله با این آسیب روانی می‌پردازد این نشریه در بخشی از مطلب خود با عنوان "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" آورده است.

ادامه مطلب ...

چرا در رابطه زناشوئی عشق ما روز به روز کم رنگتر می‌شود

بر خلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند عشق یکباره پیدا می شود و همیشه می ماند و یا حتی بیشتر می شود؛ واقعیت اینست که عشق ممکن است یک لحظه ایجاد شود، اما همانند بذری است و در صورتی باقی می ماند و رشد می کند که در زمین مناسبی جای گیرد، آب و نور کافی به آن برسانیم؛ مرتب آفت کشی کنیم و به آن کود بدهیم و مستمراً به آن رسیدگی نمائیم.

ادامه مطلب ...

راهکار هایی برای کاهش میل جنسی وشهوت

خود را به ورزش و کار و فعالیت های زیاد سرگرم کنید، ورزش و کار در کاهش ظغیان غریزه ی جنسی اثر فوق العاده سودمندی دارد، و به همین علت است که معمولا ورزشکاران و آنهائیه در زندگی فعالیت های سنگین دارند، گاهی دیرتر ازدواج می کنند و نیز کمتر از فشار جنسی آسیب می بینند .
۲- گردش و تفریح و کوهنوردی، از عواملی است که برای کاهش شهوت و تسکین نیروی جنسی نقش موثری دارد .
۳- مسافرت که خواه ناخواه در اخلاق و روحیات انسان تحولاتی به وجود می آورد، غریزه جنسی را نیز تسکین می بخشد .
۴- مطالعه، علاقه به کارهای فکری ، سرگرمی های هنری و خواندن سرگذشت قهرمانان علمی انسان را تا اندازه زیادی از شعاع خود خارج می کند و سرانجام این سرگرمی و آشنائی های روحی باعث کاهش نیروی جنسی می گردد.
۵- صبر و بردباری، اعتماد به نفس، استقامت و پایداری و ایمان و تقوا ، سنگرهای بزرگ روحی هستند که می توانند به انسان مدد بخشند و او را از لغزش و شکست حفظ نمایند .

قرآن کریم می فرماید : « آنان که وسائل زناشوئی ندارند، باید عفت و پاکی را پیشه سازند، تا اینکه خدا از فضل خود آنان را بی نیاز گرداند …» (سوره نور آیه ۳۳ – تفسیرالمیزان ج ۱۵)

وقتی غریزه جنسی به سراغ کسی می آید و او را رنج و عذاب می دهد، اگر صبر و بردباری کند و خود را آلوده ننماید، اضافه بر اینکه آبروی خود و دیگران را حفظ کرده، به یک مقام معنوی هم دست یافته است .

امیرالمومنین علی (ع) می فرماید : «صبر دو گونه است، صبر در مصیبت که نیکو و پسندیده است و صبر در مقابل گناه و نافرمانی خدا، که از صبر اول شایسته تر و نیکوتر است» (سفینه ج ۲ ص ۵) اما کسیکه زیر فشار شهوت واقع شده، چنان چه خود را از دست بدهد و ارزش معنوی خود را نادیده بگیرد ، خدای بزرگ می فرماید : « هر بنده ای دنبال میل و هوس خود رود و خواسته و فرمان مرا نادیده بگیرد در کارهای دنیایی او نیز پریشانی و اضطراب به وجود می آید »

ادامه مطلب ...

آموزش گام به گام ترک خود ارضایی توسط یک ترک کننده

برای شروع گامها این موضوع را توجه کنید که اولین ماه ترک خود ارضایی سختترین است و بعد از آن عادت میکنید و راحتتر میشود. پس گامهای زیر را شما برای یک ماه انجام دهید تا برایتان ثابت شود میتوانید.

مراحل زیر را انجام دهید!

مرحله اول: تصمیم گیری

قبل از هر چیز شما باید واقعا تصمیم به ترک آن گرفته باشید. چون شما این مطلب را میخوانید معلوم است مرحله اول را طی کردید! اما باید بگم این مهمترین مرحله است تا شما از ته دل تصمیم به ترک نگرفته باشید هیچکس نمیتواند شما را وادار به این کار کند. پس اگر هنوز دو دل هستید همین الان تصمیمتون رو نهایی کنید.

مرحله دوم: پاکسازی

تمامی عکس ها و یا فیلمها و … که به نظر شما باعث تحریک شما میشود را باید دور بریزید. و یا اگر در کامپیوتر است آنرا کامل پاک کنید ( نه توی سطل آشغال ویندوز که بتوان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد!!!). هیچ چیزی که باعث تحریک شما میشود نباید در دسترس شما باشد!

مرحله سوم: شناسایی زمان انجام خودارضایی

شما باید ببینید چه موقع اقدام به خودارضایی مینمایید. منظورم اینه که شب وقتی تنها هستید و یا در طول روز و یا در حمام و ….

این مرحله نیز مهم است زیرا با اینکار میتوانید بفهمید کی به سراغ این عمل میروید و میتوانید با برنامه ریزی از آن جلوگیری کنید.

مرحله چهارم: پر کردن برنامه

ادامه مطلب ...

خود ارضایی در آقایان متاهل

برررسی این معضل بزرگ و راههای مقابله متاسفانه خودارضایی در میان مردان که اعتقادات قوی مذهبی ندارند شایع است . کلیه ادیان الهی بشدت افراد را از ریختن آب منی به خارج از رحم زنان (که شامل خودارضایی هم میشود) نهی کرده است.

مسئله دیگری که اغلب افراد در مورد آن ناراحتند مسئله خودارضایی در آقایان متاهل است. این مسئله برای خانم ها بسیار ناراحت کننده و در واقع باعث کسر شان آنهاست.

به همین دلیل بسیاری از آقایان درصورت اقدام به خودارضایی سعی میکنند این موضوع کاملا از دید همسرشان پنهان بماند. خود ارضایی در آقایان متاهل سبب آسیب کانون خانواده شده و محبت زوجین را کم می کند .

وقتی مرد در دوران مجردی به عمل ناپسند خودارضایی عادت و در واقع اعتیاد پیدا می کند از نظر روحی و روانی در دوران ازدواج نیز لذت خروج منی با خودارضایی برایش از رابطه سالم جنسی با همسر بیشتر است و همین مسئله سبب می شود زن این برداشت را داشته باشد که مرد او توجه و علاقه ای به او ندارد . اگر چه عدم علاقه و وجود مشکلات حانوادگی می تواند خود سبب این مسئله شود .

در هر حال به خانم ها توصیه می کنیم با این مشکل بزرگ شوهر خود عاقلانه برخورد کنند و از روحی احساسات سبب نشوند که این گره زندگی گره کوری شود که باز کردنش امکان پذیر نباشد .

ادامه مطلب ...

پنج حقیقت مربوط به قاعدگی

شما ممکن است برای سالها یا دهه ها این چرخه را زندگی خود تجربه کرده باشید و راجع به این مسئله اطلاعات کافی داشته باشید ،با این حال ممکن است سوالاتی راجع به این چرخه فیزیولوژی مطرح شود که پاسخ آن نیازمند تامل و بررسی دقیق باشد. لذا در ادامه مطلب به 5 مورد از این ابهامات و پاسخ متخصصان در هر مورد پرداخته شده است.

1- چرا بعضی از زنان دچار سندرم قبل از قاعدگی (PMS)می شوند؟

ادامه مطلب ...

مطالبی در خصوص بارداری

همه چیز بستگی به زمان فصلی دارد

با رجوع به طب چینی‌ها متوجه می‌شویم که فصل‌ها واقعا بر روی بارداری تاثیرگذارهستند. طب چینی به چرخه انرژی در جهان هستی در جهت پاسخ‌های سلامتی، انرژی‌های زن و مرد، معروف به yin و yangو پستی و بلندی‌ها در طول سال توجه دارد.
انرژی مردانه در بهار شروع می‌شود و اوج این انرژی هم در حدود روز بیست و یکم ماه جون در انقلاب تابستانی می‌باشد.

انرژی زنانه در پاییز شروع می‌شود و اوج این انرژی هم در حدود روز بیست و یکم ماه دسامبر در انقلاب زمستانی میباشد. به این معنی که بهترین فصل باروری برای مردها بهار و تابستان و برای خانم‌ها پاییز و زمستان می‌باشد.
تحقیقات انجام شده در چین، تایید می‌کند که تولید اسپرم در بهار و تابستان نسبت به دیگر فصل‌های سال بسیار بیشتر و حرکت آن سریعتر میباشد. بر عکس آن، تخمدان‌ها در پاییز و زمستان فعال‌تر می‌شوند و تخمک‌های بیشتری تولید میکند.
یک احتمال این است که چون مردها در ماه‌های بهار و تابستان ازلحاظ فیزیکی فعال‌ترند، عملکرد‌های بیضه‌ای در پاسخ به آن افزایش می‌یابد؛ و برای خانم‌ها، چون پیدایش تخمک‌گزاری معمولا در یک دمای پایین صورت می‌گیرد، به طور حتم، تخمک‌گزاری در فصل‌های سرد پاییز و زمستان بیشتر صورت می‌پذیرد و احتمال بارداری بیشتر است.

دانستنیها: دمای بسیار بالا در سرعت باروری تاثیر مثبت ندارد. دریافته‌اند که وقتی دمای محیط بسیار بالا و هوا بسیار گرم باشد همچنین درجه بدن بالاتر از ۳۷ درجه سانتیگراد باشد، به نظر می‌رسد که درعملکرد بیضه‌ای برای مردان، افتی ایجاد می‌شود و تاخیری هم در بلوغ تخمک‌ها در زنان مشاهده میشود

ادامه مطلب ...