آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آغوش گرمت را برای من نگه دار

خیانت به همسر
خیانت به هر صورتی که باشد منفور و ناپسند است
 خیانت تلخ است چه از طرف خانم خانه باشد و چه از طرف آقای خانه .خانه ای که هر کدام از طرفین دلشان جای دیگری مشغول شود، نمی تواند جای گرمی برای تربیت فرزند و رسیدن به آرامش محسوب گردد .
در گذشته آمار خیانت زنان نسبت به همسرانشان بسیار ناچیز بود و دلیل آن را می توان پایبندی بیشتر زنان به اصول مذهبی و حضور کمتر آنها در اجتماع و پایین بودن سطح ارتباطات زن و مرد در جامعه دانست، ولی در دهه های اخیر با پیشرفت هایی که زنان در زمینه شغلی و تحصیلی داشته اند و افزایش ارتباطات بیرون از چارچوب خانواده ، به وجود آمدن فضاهای مجازی و دسترسی آسان به اینترنت ، همچنین اشاعه و گسترش فساد و فحشا و شکستن قبح خیانت در رسانه های خارجی (ماهواره ) همه و همه زمینه را جهت خیانت در روابط زناشویی آماده ساخته است. در منابع علمی موجود می توان خیانت را بر روی یک طیف در نظر گرفت طیفی  که یک سر آن بی وفایی های عاطفی قرار دارد و در سر دیگر آن خیانت های جنسی. 
ادامه مطلب ...

5 گام برای نفوذ در قلب کودکان

5 گام برای نفوذ در قلب کودکان

مراقبت از فرزند کاری سخت است و شامل این می شود که نیازهای او را متوجه شوید و بعد نگران این باشید که آیا تمام نیازهای او را فهمیده اید یا خیر، به هر حال شما دوست دارید تمام تلاش خود را بکنید. با اینکه رابطه ی بین شما و فرزندتان با گذشت زمان و جذب اعتماد و احترام شکل می گیرد، اگر می خواهید خیلی سریع قلب او را در تسخیر خود دربیاورید استراتژی هایی هست که می توانید از آنها بهره ببرید.

گام اول

با کودک خود زمان بگذرانید، هر چقدر بیشتر با او باشید استخوان بندی رابطه نیز مستحکم تر می شود. تصور نکنید که باید کل زمان خود و کودک را با فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده درگیر کنید. خیلی ساده می توانید رابطه ای قوی ایجاد کنید. کارهای معمول روزانه مانند تماشای تلوزیون یا رفتن به پیاده روی در پارک، تنها مهم است که مدتی با او وقت بگذرانید اینکه چه کاری می کنید مهم نیست.  ادامه مطلب ...

با احساسات منفی خود آشتی کنید

/با احساسات منفی خود آشتی کنید

شما منبع تمام احساسات خود هستید .در هر لحظه می توانید آنها را به وجود بیاورید یا تغییر دهید. پس چرا این کار را نمیکنید؟ برای اکثر ما داشتن احساس بد طبیعی است، در حالی که باید حتما دلیلی برای احساس خوب خود داشته باشیم.

اما برای اینکه احساس خوبی داشته باشیم هیج دلیلی لازم نیست. کافی است تصمیم بگیرید که همین حالا احساس خوبی داشته باشید.لازم نیست منتظر کسی یا چیزی باشید!  ادامه مطلب ...

این 10 جمله را هرگز به دو قلوها نگویید

این 10 جمله را هرگز به دو قلوها نگویید

۱. «کتک بخوری، خواهرت/برادرت هم دردش می آد!» این تصور غلط است. اگرچه دوقلوها ارتباطی بسیار قوی با هم دارند، اما دلیل نمی شود قانون عمل و عکس العمل نیوتن را با آنها مرتبط بدانیم.

۲. «من تو رو از اون یکی بیشتر دوست دارم!» به جای ارزش گذاری بر ماهیت وجودی یک قل، ویژگی های مثبت و دوست داشتنی هر قل را بیان کنید.

  ادامه مطلب ...

بایدها و نبایدهای پول توجیبی

بایدها و نبایدهای پول توجیبی


پول وسیله ى چرخش زندگى است، وسیله اى که در بـسیارى از موقعیـتهـاى زنـدگى هـر یـک از مـا نقـش تعیین کننده و انکارناپذیرى دارد. از اینرو چگونگى اسـتفاده از آن مـى توانـد در میـزان خـشنودى مـا از شـرایط زندگى مان تأثیر عمده اى داشته باشد. در دنیاى مدرن به دلیل پیچیدگى هـایى کـه در روابـط پـولى وجـود دارد، برنامه ریزى مالى امرى ضرورى محسوب مىشود.

لازم است که آموزش مهارت استفاده از پول مانند سایر مهارت هاى زندگى از سنین پایین تر آغـاز شـود. پـول توجیبى شروع خوبى براى یاد دادن این مهارت به کودکان و نوجوانان است .

پول توجیبى مقدار پـولى اسـت کـه والدین با هم توافق مى کنند که به بچه ها بدهند تا آنها بتوانند جواب نیازهاى خـود را بدهنـد. و نکتـه ى مـورد توجه این است که پول توجیبى نباید به دست آورده شود.  ادامه مطلب ...

نکته های صد در صد خواندنی و مؤثر برای پولدار شدن

من همیشه گفته ام برای پولدار شدن هیجگاه منتظر یک نسخه جادویی که شمارا یک شبه پولدار کند نباشید. پیدا کردن راه پولدار شدن آسان است اما رفتن این راه بسیار دشوار. ولی خوشبختانه نکته ها و روشهای هست که ما را در سریعتر پیمودن این راه یاری می کند و همچون چراغهای روشنایی بخش در یک شب تاریک و یک مسیر پرفرازو نشیب  است که اگر از آنها خوب استفاده کنیم احتمال موفقیت ما را به مراتب بیشتر می کند.

از میان تمام مقالات و یاد داشتهای موجود در اینترنت برای پولدارشدن که با عناوین خیلی درشت و وسوسه برانگیز هم نشر می شود مقاله کوتاه و ساده ای ذیل که در روزنامه همشهری و باشگاه خبرنگاران جوان نشر شده است بهترین مقاله ای کوتاه در زمینه روشهای پولدارشدن است که با کمی ویرایش خدمت شما تقدیم می شود. من خواهش می کنم مقاله را با دقت تا آخر بخوانید و در آن تأمل نمایید خیلی جامع و گویاست.صد در صد ارزش خواندن را دارد اگر اهل درک باشیم باهمین چند نکته راه مان را پیدا می کنیم به قول معروف اگر در خانه کس است یک حرف بس است!     طبق آمار، آرزوی 70درصد مردم این است که بعد از پولدارشدن، تنها خودنمایی کنند و آنچه مدت‌ها خواهانش بوده‌اند را بخرند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و هر شب قبل از خواب، خودتان را در اتومبیل آخرین سیستم‌تان تصور می‌کنید، در حالی که پالتویی گران‌قیمت به تن کرده‌اید، کیف پولتان پر از چک‌پول‌های طلایی است و دیگر هیچ غم و غصه‌ای بابت پرداخت بدهی و قسط و وام ندارید و... راه را اشتباه رفته‌‌اید چرا که تصور شما از داشتن پول فراوان، بسیار سطحی و بدون عمق است.
 

ادامه مطلب ...

پولدار شدن راز ندارد، راه دارد!

پولدار شدن راز ندارد، راه دارد!

هیچ انسانی را نمی‌یابید که آرزوهایی را در دل نداشته باشد و برای رسیدن به آن‌ها تلاش نکند.آ‌ن‌قدر هدف و آرزو در زندگی اهمیت دارد که اگر روزی آدمی را از رسیدن به آن‌ها منع یا ناامید کنند، شاید دیگر زنده نماند. در هیچ برهه‌‌ای از زمان هم، آرزوهای بشر تمامی ندارد. بعضی از ما در زمان‌هایی چنین تصور می‌کنیم که اگر به فلان خواسته‌مان برسیم، رضایت ما از زندگی دو چندان شده و هیچ خواستۀ دیگری نخواهیم داشت. اما بعد از تحققاین آرزو، متوجه عدمسیرابی خود شده و می‌فهمیم که در دل‌مان هزاران آرزوی نهفتۀ دیگری است، که ای‌کاش‌های فراوانی را برای آن‌ها سر داده‌ایم.

پولدار شدن راز ندارد، راه دارد!  ادامه مطلب ...

رازهایی که شما را تبدیل به انسان برتر می‌کند

راز اول

از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر. نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و نمی گذارد کار را درست انجام دهی. اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کن، مثل سگ همه جا به دنبالت خواهد بود.


راز دوم

سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی. نه به صرف این که ناچاری انجام دهی. باید به کارت ایمان داشته باشی. یک جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.  ادامه مطلب ...

5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند

5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند

می خواهید به جای شکست با موفقیت به استقبال سال جدید بروید اما همیشه بهانه هایی هستند که سد راهتان می شوند. شاید هم مشکلی برایتان پیش نیامده که جای تبریک دارد. اما از هر گروهی که باشید باید حواستان به این پنج بهانه باشد.

زمان کافی نیست

5 بهانه که اهدافتان را تخریب می‌کند

ما برای چیزهایی که برایمان مهم هستند زمان میسازیم. اگر برای اهدافی که خود را برای رسیدن به آنها آماده کرده اید وقت نگذارید، مشخص می شود آنچنان هم برایتان با ارزش نیستند. باید اهدافی داشته باشیم که برایمان قابل توجه باشند.  ادامه مطلب ...

شوهرتان را فقط به خاطر خودش دوست داشته باشید!

/شوهرتان را فقط به خاطر خودش دوست داشته باشید!


تا به حال چند بار از گفته‌ها یا نگفته‌ها، رفتارها و حرف‌های مرد زندگی خود دلخور شده‌اید؟ احتمالا دست آخر به این نتیجه رسیده‌اید که مساله، از مرد بودن او ناشی شده است.

/شوهرتان را فقط به خاطر خودش دوست داشته باشید!

وقتی زن‌ها در باره مشکلاتی که با مردانشان دارند سخن می‌گویند، به احتمال زیاد از عبارات اینچنینی استفاده می‌کنند: «می‌دونی که، مردها این جوری هستن دیگه» یا این که «آخه اون یه مرده، تقصیری نداره». زنان دیگر هم با شنیدن این درددل‌ها سرتکان داده، می‌خندند و پشت سر هم تائید می‌کنند. اما در واقع از این روش به عنوان سرپوشی بر پریشانی و ناامیدی‌شان از برقراری ارتباط‌ صمیمی با همسر خود استفاده می‌کنند.  ادامه مطلب ...