آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

از افسردگی تا درمان



افسردگی (حس تنهایی)

فایل صوتی از افسردگی تا درمان توسط محمد جانبلاغی   مدت زمان برنامه: ۱۲ دقیقه   حجم فایل صوتی: ۱۰/۲ MB   دانلود با لینک مستقیم از مکتب زندگی...
ادامه مطلب












اگر شما هم زود خسته می شوید

علت زود خسته شدن برخی افراد چیست؟

 

یکی از پرسش‌هایی که بیشتر اوقات برای افراد مطرح می‌شود این است که چرا زود خسته می‌شوند و چگونه می‌توانند انرژی بیشتری کسب کنند. تنها پاسخی که کارشناسان سلامت برای این سوال دارند عادت‌های غلط و روزمره و انتخاب یک الگوی ناسالم است که به خستگی زودتر و بیشتر می‌انجامند.
برخی از رفتارها و عادت‌های روزانه که باعث می‌شوند زودتر خسته شویم و در طول روز کم‌انرژی باشیم عبارتند از:  ادامه مطلب ...

چگونه با شکست در کنکور روبه‌رو شویم !

شکست در کنکور، واقیتی تلخ
بخش عمده‌ای از جامعه ایرانی، تیر ماه هر سال با آزمونی سنتی اما نامأنوس درگیر هستند. تقریباً یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم با فرآیند کنکور مواجهند …
 بخش عمده‌ای از جامعه ایرانی، تیر ماه هر سال با آزمونی سنتی اما نامأنوس درگیر هستند.
تقریباً  یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم با فرآیند کنکور مواجهند. این در حالی است که خانواده این تعداد داوطلب نیز به طور غیرمستقیم با فرآیند کنکور درگیر می‌شوند. بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را از یک یا چند سال قبل از آزمون، آماده می‌کنند. در واقع به گفته‌ی بسیاری از خانواده‌ها هم‌اکنون رقابت برای قبولی در دانشگاه آن‌قدر زیاد شده که باید از سال اول دبیرستان دانش‌آموز را با شیوه‌های مطالعه برای آزمون و روش‌های تست‌زنی آشنا کرد. 
ادامه مطلب ...

زمانی که تند تند عاشق می شوید!

زمانی که تند تند عاشق می شوید!

زمانی که تند تند عاشق می شوید!,گاهی فرد از لحاظ شخصیتی دچار مشکل است و گاهی پای یک بیماری عمده روان‌پزشکی مثل اختلال دوقطبی درمیان است،

 

اما در وهله اول بهتر است در مورد تیپ شخصیتی این افراد صحبت کنیم. اگر فرد در سن جوانی تعدد روابط عاشقانه داشته باشد یا مدام دلبسته شود و خیلی زود رابطه را قطع کند، باید مدل شخصیتی اش مورد بررسی قرار گیرد.

  دنبال فرد مناسب گشتن اتفاق عجیبی نیست اما مدام عاشق و فارغ شدن و درگیر روابط متعدد بودن، یک اختلال جدی است.

 وقتی فرد نه‌فقط در عاشق شدن بلکه در تمام تصمیم‌های زندگی‌اش لحظه‌ای عمل می‌کند و بدون اینکه به عاقبت رفتارش فکر کند، هرچیزی که به ذهنش می‌آید عملی می‌کند، فردی است هیجانی و تکانشی.

 مثلا به ذهنش می‌آید که به کسی پیشنهاد دوستی بدهد یا اگر به خودش پیشنهاد دوستی داده شده، بدون فکر کردن به عاقبت قبول کردن این پیشنهاد، جواب مثبت بدهد یا بدون فکر وارد رابطه‌ای شود. 

این مشکلات در تمام زمینه‌ها با این افراد همراه است، مثلا در امتحان مواد مخدر مختلف، خیلی راحت باشند و بدون فکر هر نوع ماده‌ای که به دستشان رسید، امتحان کنند!

  

ادامه مطلب ...

فرق بین زنده بودن و زندگی کردن

چطور زندگی کردن

زندگی کردن یعنی هیچ لحظه‌ای را از دست ندهید

 

زنده بودن یعنی نفس کشیدن. یعنی اکسیژن را داخل ریه‌ها بکشید و دی‌اکسیدکربن را بیرون کنید. یعنی هوای تازه را داخل ریه‌ها آورده و هوای مسموم را بیرون بفرستید. شاید این آسان‌ترین کار به نظرتان برسد. آنقدر ساده که خیلی از ما فقط به همین کار تا آخر عمرمان بسنده می‌کنیم، یعنی فقط نفس می‌کشیم. 
رسیدن به جایگاهی که والدین‌تان آرزو دارند، نفس کشیدن. پیدا کردن کار، نفس کشیدن. قدم زدن از خانه تا محل‌کار، نفس کشیدن…  ادامه مطلب ...

چطور زندگی که دوست دارم را داشته باشم درحالیکه خیلی ها در عذابند؟

تغییر دادن اعتقادات منفی در زندگی

تنها راهی که می‌توانید واقعاً به دیگران کمک کنید این است که اول خودتان را قوی کنید

 

مشاور عزیز،من یک عقیده‌ای دارم: «برای نشر محبت و کمک به مردم، باید با سختی‌های آنها من هم عذاب بکشم.»
من فکر می‌کنم که با این عذاب کشیدن می‌توانم حس آنها را تجربه کرده و درنتیجه با آنها ارتباط برقرار کنم. اگر من سالم و ثروتمند باشم و خوشبخت زندگی کنم نمی‌توانم با انسان‌هایی که در سختی و عذابند ارتباط برقرار کرده و آنها از من متنفر خواهند شد.
چطور می‌شود در شادی، رفاه و لذت زندگی کرد و درعین حال برای آنها که زندگی سختی دارند، قلبی گشاده داشت؟

 جواب:  ادامه مطلب ...