آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

مهارت های درس خواندن

روانشناسی یادگیری

اکثر دانش آموزان نیازی به بیشتر درس خواندن ندارند؛کافی است هوشمندانه تر درس بخوانند

 

آیا کسب یک نمره خوب به معنای آن است که فرد موضوع مورد بحث را به خوبی یاد گرفته است؟ آیا کسب یک نمره بد نیز به معنای آن است که فرد باید صرفاً بیشتر مطالعه کند؟
  ادامه مطلب ...

زندگی بدونه عشق

مهارتهای زندگی زناشویی

زندگی زناشویی که با عشق شروع می شود ممکن است در طول زندگی بدون عشق شود‎

 

زندگی زناشویی که با عشق شروع می شود ممکن است در طول زندگی بدون عشق شود. دانستن نشانه‌های یک رابطه بدون عشق به شما کمک می‌کند بهتر برای آینده زندگی مشترکتان تصمیم بگیرید.

 

افزایش توقعات و خیالبافی برخی دختران و پسران درباره همسر و داشتن تصور اشتباه برای ساخت خانه و خانواده رویایی، تشکیل یا حتی حفظ زندگی را با سختی روبه‌رو کرده است. این همه در حالی است که با آموزش اولیه و مشورت با روان‌شناسان می‌توان بسادگی برای تشکیل یا حفظ زندگی عاشقانه اقدام کرد، به گونه‌ای که میان همگان زبانزد و نمونه باشد.  ادامه مطلب ...

حقایق مهم درباره افسردگی

افسردگی شدید

باورهای غلط و اشتباهی در مورد بیماری افسردگی در میان اکثریت جامعه رایج است

 

طبق گزارش انجمن ملی سلامت روان (National Institute of Mental Health) آمریکا، سالانه ۶ / ۷ درصد جمعیت بزرگ‌سال آمریکایی حالات افسردگی شدید را تجربه می‌کنند. این آمار در همه کشورهای دنیا وجود دارد و بدیهی است که در کشور ما هم هر سال تعدادی از افراد بزرگ‌سال حالات افسردگی شدید را تجربه می‌کنند. برای کسانی که جزو این دسته از افراد نیستند، شاید درک این‌که چه اتفاقات روانی‌ای برای فرد افسرده می‌افتد، سخت و گاهی غیرممکن باشد.

   ادامه مطلب ...

یائسگی زودرس، تهدیدِ جدی برای دخترانِ امروز

عوارض یائسگی زودرس,علائم یائسگی زودرس

یائسگی زودرس ممکن است به دلیل کوچک شدن و از کار افتادن تخمدان‌ها باشد

 

 شاید تا چند سال پیش همه ما با شنیدن کلمه «یائسگی» یاد خانم‌هایی می‌افتادیم که سنی از آنها گذشته بود. اما در این چند سال اخیر بسیاری از دختران و حتی مادران در اوج جوانی به دلایل مختلفی یائسه می‌شوند. متاسفانه روند یائسگی زودرس در حال افزایش است در صورتی که به راحتی می‌توان با روش‌های ساده‌ای از بروز آن جلوگیری کرد. به همین دلیل ما در گفتگو با فاطمه ذکایی، کارشناس مامایی و طب سنتی، از او درباره این مشکل در حال افزایش زنان پرسیدیم. 

ادامه مطلب ...

زنان از مردان چه چیزی می خواهند

همسر داری

از آنچه در دنیای زنان می‌گذرد باخبر شوید تا بتوانید رابطه بهتری را با همسرتان بسازید

 

مردها می‌گویند دنیای زنان عجیب و غریب است. آنها به راحتی همسران‌شان را به بی‌فکری و غیرمنطقی بودن متهم می‌کنند و گاهی به حال این زن‌های همیشه حساس و همیشه مشکوک افسوس می‌خورند اما واقعیت این است که زنان نه از مردها کم‌هوش‌ترند و نه بی فکرتر.

 

آنها تنها دنیا را از دریچه دیگری می‌بینند و به موضوعات از بعد دیگری نگاه می‌کنند.بهتر است تا دیر نشده از آنچه در دنیای زنان می‌گذرد باخبر شوید تا بتوانید رابطه بهتری را با نامزد و همسر آینده تان بسازید. شاید تمام مشکلات به این دلیل اتفاق می‌افتد که شما هیچ چیز از زنی که قرار است شریک زندگی‌تان باشد نمی دانید. 

ادامه مطلب ...