آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

برای این‌که دیگران را متقاعد کنید، بخوانید!

هیچ وقت هم فکر نکنید که خیلی زود موفق به متقاعد کردن دیگران خواهید شد

 

فکرش را بکنید نیرویی داشتید که می‌توانستید هر کسی را که می‌خواستید متقاعد به انجام کارهای دلخواه‌تان می‌کردید. غیرممکن به نظر می‌آید؟ باید بگویم آن‌قدرها که فکر می‌کنید سخت نیست.
افراد زیادی مثل رهبران یا فروشندگان با همین نیرو امورات‌شان را می‌گذرانند. متدهای‌شان بسیار سر راست است. وقتی قدرت این را ندارید که به دیگران حکم کنید و دستور بدهید، می‌توانید برای انجام این کار از راه‌های روان‌شناختی زیرکانه‌ای استفاده کنید. البته نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و کمی سیاست دارید. در این مقاله می‌خواهیم راه‌هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نظر دیگران را تغییر دهید.  ادامه مطلب ...

آیا با پول می توان خوشبختی خرید؟

خوشبختی را با پول نمی توان خرید‎

 

اگر فکر می‌کنید یک شاهزاده ثروتمند می‌تواند کلید خوشبختی را به‌شما هدیه کند، سخت در اشتباه اید!

نمی‌خواهیم با حرف‌های کلیشه‌ای شما را از خواندن این مطلب منصرف کنیم. ما هم مثل شما خوب می‌دانیم که گاهی به‌دلیل پول نداشتن می‌توانید توی دردسر بیفتید و بی‌پولی حتی گاهی می‌تواند جان‌تان را هم به خطر بیندازد. اما نمی‌توانیم بپذیریم که پول تنها چیزی است که می‌تواند میانه شما و همسرتان را شکر‌آب کند و اگر جیب‌های‌تان همیشه پر باشد، دیگر دلیلی برای دل‌گرفتگی‌های بعد از ازدواج باقی نمی‌ماند.
  ادامه مطلب ...

10 عادت اشتباه در اولین ملاقات

اولین قرار ملاقات می تواند تعیین کننده ترین جلسه باشد

 

شما وارد رستورانی لوکس می شوید و منتظر می مانید تا میز خود را رزرو کنید اما میزبان توجهی به شما نمی کند و همانطور که پشت اش به شما است، با موبایل خود بازی می کند. او با پیراهن چروکی که به تن دارد آدامس می جود و حتی به صدای زنگ تلفن هم توجهی نشان نمی دهد.
اگر برای اولین بار است که به این رستوران آمده اید، عکس العمل شما نسبت به این رفتارها چیست؟ مطمئنا تاثیری که این مکان بر شما گذاشته است، منفی است، حتی پیش از آن که کلامی میان شما و صاحب رستوران و گارسن ها رد و بدل شود.  ادامه مطلب ...

من هیچ وقت به درد هیچ کاری نمیخورم

چنانچه در صدد بهبود روابط هستید، باید کمی مسئولیت‌پذیر باشید‎

 

چنانچه در صدد بهبود روابط هستید، باید کمی مسئولیت‌پذیر باشید و تحقیقات نشان می‌دهد که، باورها، کلید مسئولیت‌پذیری هستند!
در هر رابطه، زمان‌هایی وجود دارد که کار درست را انجام نمی‌دهید. به‌طرز بی‌ادبانه‌ایی به یک همکار طعنه می‌زنید. به یک شریک عشقی حمله می‌کنید. کارهای خودپسندانه انجام می‌دهید. چنانچه در صدد بهبود روابط هستید، باید کمی مسئولیت‌پذیر باشید. بدین ترتیب، می‌توان برای تغییر خودتان، به ‌منظور بهبود روابط آینده، قدمی بردارید.  ادامه مطلب ...

تنهایی و ترس از تنها شدن

تنهایی را نباید با ترس از تنها شدن برابر دانست‎

 

تنهایی را نباید با ترس از تنها شدن برابر دانست. همه آدمها گاهی بخاطر شرایط تنها می‌شوند یا خیلی‌وقت‌ها هم تصمیم می‌گیرند که تنها باشند. تنها بودن اگر تحت کنترل خود فرد باشد، می‌تواند تجربه‌ای مثبت، لذت‌بخش و از نظر احساسی روحیه‌بخش باشد. انزوا یعنی تنها و دور از آدمها بودن و معمولاً نشانه تصمیمی آگاهانه برای تنهایی است. اما تنهایی معمولاً انزوایی ناخواسته است.
  ادامه مطلب ...

مراقب حریم نوجوانان باشیم

ورود به حریم خصوصی فرزندان، مانع از بیراهه رفتن فرزندان نمی شود

 

برخی از والدین، اطلاع از همه ریز و درشت حریم خصوصی فرزندشان را حق خود می دانند و مدام در تلاش هستند تا از تمامی کارهای فرزندشان باخبر شوند، آن هم نه از راه درست، بلکه با کارآگاه بازی.

 

برخی از والدین، اطلاع از همه ریز و درشت حریم خصوصی فرزندشان را حق خود می دانند و مدام در تلاش هستند تا از تمامی کارهای فرزندشان باخبر شوند، آن هم نه از راه درست، بلکه با کارآگاه بازی. به اتاق فرزندشان سرک می کشند، زیر تخت، کیف، کمد و حتی برگه های موجود در اتاق فرزندشان را وارسی می کنند، تنها به این دلیل که اگر مدرکی دال بر اشتباه فرزندشان پیدا کردند، سریعتر بتوانند جلوی پیشروی آن را بگیرند. نگرانی والدین، بیشتر بر کنترل رفت و آمدهای نوجوانانشان و ترس از کشیده شدن آنها به بیراه است. اما آیا ورود به حریم خصوصی فرزندان، مانع از بیراهه رفتن فرزندان می شود؟   ادامه مطلب ...

بدقول‌ها معمولا آدم‌هایی بی‌اعتبارند

بدقول‌ها معمولا آدم‌هایی بی‌اعتبارند که به مرور زمان دیگر کسی روی حرفشان حساب نمی‌کند

 

ممکن است او خود ما باشیم یا حتی آدم کنار دست‌مان، همسایه دیوار به دیوار یا حتی دوست قدیمی‌‌مان. بدقول‌ها معمولا آدم‌هایی بی‌اعتبارند که به مرور زمان دیگر کسی روی حرفشان حساب نمی‌کند.

 

همه ما آدم های بدقول زیادی را در زندگی مان دیده ایم، بعضی از ما خودمان آدم های بدقولی هستیم و بعضی هامان مجبوریم همیشه آدم های بدقول را تحمل کنیم. آدمی که وفای به عهد در قاموس اخلاقی اش نیست، کسی که هیچ گاه بر سر حرف و وعده اش نمی ایستد، آنی که به قول خودش، همیشه دیگران را سر کار می گذارد و پس از بدقولی، نشانه ای از پشیمانی در چهره اش دیده نمی شود. ممکن است هر آدمی با هر طبقه اجتماعی باشد، اما او هر که باشد اهمیت زیادی ندارد، چون مهم، خصلت آزاردهنده اش درپایبند نبودن به وعده هایش است.


کسی که بدقولی می کند، معمولا با مرور زمان، اعتبارش را در میان اطرافیان از دست می دهد و دیگر کسی برای حرف ها و قول هایش ارزشی قائل نیست. چنین فردی اگر از قضاوت دیگران نسبت به خودش ناراحت و رنجیده نشود، تصمیمی برای اصلاح رفتارش نمی گیرد و از وضعیتش نیز گلایه نمی کند، اما کسانی که مجبورند با چنین فردی زندگی کنند و کارهای روزمره شان به نوعی با او گره خورده است، بویژه اگر خودشان پایبند به وعده هایشان باشند، آزرده می شوند. 

ادامه مطلب ...