آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

حرف های گفته نشده زنها به مردها

حرف های ناگفتنی زنان به مردان

برخی از زوجین جوان بالخص بانوان جوان، فکر می کنند بایستی همسرشان را در مورد هر موضوعی که در زندگی شان اتفاق افتاده یا می افتد، مطلع سازند و نباید هیچ رازی را داشته باشند. به این دسته از بانوان باید این چنین گفت که این طرز فکر شما عاقلانه و منطقی نیست. هیچ لزومی ندارد که شما، در زمان زندگی مشترک، همسرتان را از اتفاقاتی که، نه تنها به رابطه شما کمکی نمی کند بلکه حتی ممکن است آرامش فعلی تان را نیز بر هم زند، به زبان آورید. در زندگی مشترک، شرایط و موقعیت هایی وجود دارد که عقل سلیم حکم می کند با درایت عمل نمائید و برای حفظ ارکان خانواده بنیان شده خاموشی گزینید. به قول بزرگی، “چیزی را که همسرتان نمی داند وی را نخواهد رنجاند!”

ادامه مطلب ...

9 عملی که آقایان حتما میبایست اطلاع داشته باشند

9 کاری که مردها حتما باید بدانند

بهتر است که اولین روز آشنایی با همسرتان را فراموش نکنید. مشتاق به نگه داشتن رابطه با همسرتان باشید. شاید نیاز باشد هرازگاهی اولین روز آشنایی‌تان را با هم مرور کنید و یادی از گذشته‌ها کنید.

*مهارت داشتن در رابطه جنسیتنها
30 درصد از زنان از طریق مقاربت جنسی به اوج لذت جنسی می‌رسند. اگر می‌خواهید زندگی زناشویی موفقی داشته باشید بهتر است بدانید از چه راهی می‌توانید اوج لذت جنسی را در همسرتان افزایش دهید و رابطه موفقی داشته باشید. داشتن رابطه‌ای خوب و موفق تاثیر بسزایی در زندگی زناشویی دارید.

* نحوه دست دادن شما

ادامه مطلب ...

حد و مرزهای یک رابطه زناشویی چیست

یک رابطه خوب زناشویی نیازمند چه مرزهایی است

بسیاری از مشکلات زناشویی ناشی از عدم وجود مرزهای بین فردی است. همه ما مرزهایی برای خانه خود داریم اما برای خود و روابطمان مرزی نداریم.

بسیاری از زوج ها به دلیل نبود مرزهای لازم به حقوق هم تجاوز می کنند، به یکدیگر لطمه های روحی می زنند تا بر یکدیگر تسلط و چیرگی پیدا کنند.

بسیاری از مشکلات زمانی به وجود می آید که یکی از زوجین می خواهد بر طرف مقابل تسلط پیدا کند و او را تحت سلطه خود قرار دهد، چرا که گاهی فکر می کند که حق دارد و یا کار درست را تنها او می داند.

گاهی دلیل تسلط، پیروی از الگوهای قدیمی بین زوج ها مانند مرد سالاری و یا زن سالاری است.

گاهی به دلیل مشکلات روانشناختی و شخصیتی است.

ادامه مطلب ...

غذاهای که باعث کم شدن میل جنسی می شود

 چه غذاهای برای کاهش دادن هورمون تستوسترون و تحریک جنسی مناسب است

1.لیسوریس: این گیاه شیرین در صنعت شیرینی‌پزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه چون سطح تستوسترون را کاهش می‌دهد کاهنده میل جنسی هم در زنان و هم در مردان است.

 

2.سویا: سویا یکی از مواد غذایی طبیعی غنی از ریزمغذی‌ها است. این دانه گیاهی منبع خوب پروتئین، قند، چربی، ویتامین‌های A، B، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، زینک و آهن است و به شکل‌های گوناگونی از جمله شیر سویا در بازار موجود است. با وجود تمامی فواید مصرف بالای آن می‌تواند میزان هورمون تستوسترون را در بدن کاهش دهد.

 

ادامه مطلب ...

خوش بینی در زندگی کلسترول خون را کاهش می‌دهد

بر این اساس افراد میانسالی که خوش بین هستند سطح کلسترول خوب خونشان بالاست که تأثیرات مثبتی را بر قلب داشته و به مهار کلسترول بد کمک می کند.

محققان مدرسه بهداشت عمومی هاروارد اعلام کرده‌اند همچنین میزان تری گلیسیرید و مولکول‌های چرب عروق این افراد پایین تر است.

محققان می گویند بخشی از علت می تواند تمایل بیشتر افراد خوش بین به داشتن وزن مناسب و بدنی سالمتر در کنار رژیم غذایی مناسب تر باشد.

این تحقیقات بر روی افراد میانسالی انجام شده که در آمریکا زندگی می کنند. تحقیقات از طریق تلفنی و از طریق آزمایشگاه ها بر روی 990 نفر افرد بین 40 تا 70 سال انجام شده است.

بر اساس گفتگوها میزان خوش بینی افراد بین 6 تا 30 بر اساس پاسخ آنها به سئوالاتی خاص درجه بندی شد سئوالاتی مانند اینکه در مواقعی غیرمعمول چقدر انتظار بهترین نتیجه را دارید.

هرچه افراد خوش بین تر بودند میزان لیپوپروتئین (HDL) خون آنها که نوع خوب کلسترول است و بدن را در برابر بیماری های قلبی مقاوم می کند بالاتر بود.

در ازای هر 5 امتیاز در خوش بینی میزان HDL خون تا یک میلی گرم در دسی لیتر افزایش یافته است که این میزان افزایش می تواند به معنای کاهش 3 درصدی خطر بیماری های قلبی باشد.

به این ترتیب محققان می گویند که این نتایج نشان دهنده تأثیرات مثبت سلامت روان بر سلامت جسمانی است.

بدترین صبحانه‌ها

خیلی از ما صبح که از خواب بیدار می‌شویم یا اصلاً لب به صبحانه نمی‌زنیم یا اینکه اصلاً متوجه نمی‌شویم چه می‌خوریم.

اما باید بدانید که صبحانه بعد از یک شب نخوردن از اهمیت بالایی برخوردار است و برای شروع یک روز خوب و موفق حتماً باید صبحانه بخورید آن هم نه هر چیزی. توجه داشته باشید هر چیزی که برای صبحانه میل می‌کنید به طور مستقیم روی خلق و خویتان تأثیر می‌گذارد.

 از این گذشته خوردن یک صبحانه سالم و مغذی شما را از گزند بیماری‌های مختلفی مانند دیابت و سرطان حفظ می‌کند. در این بین، بعضی‌ها صبحانه می‌خورند اما از مواد غذایی ناسالم استفاده می‌کنند. متأسفانه این مواد غذایی ناسالم صبحانه سالمی‌ محسوب نمی‌شوند و مصرف آن‌ها نه تنها خیری به بدن نمی‌رساند بلکه احتمال آسیب را نیز بالا می‌برد. برای آشنایی با این صبحانه‌های ناسالم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

برخورد با نوجوانان

والدین اغلب به‌گونه‌ای خاص درباره ی رفتار و روحیاتی که نوجوانان دارند، احساس نگرانی می‌کنند. ابتدااطلاعاتی را در زمینه ی شیوه‌های موثر در مدیریت رفتارها در اختیار شما قرار می‌دهیم. این شیوه‌ها به شما کمک خواهد کرد تا برخوردی مناسب با فرزندتان داشته باشید. چطور می‌توانید کاری کنید که فرزندتان با شما همکاری کند؟ برای این‌که فرزندتان اتاق خود را تمیز کند و به موقع به خانه بیاید چه باید بکنید؟ چگونه می‌توانید بی‌توجهی او را برطرف سازید و یا کاری کنید که خواهر یا برادر خود را آزار ندهد؟

ادامه مطلب ...

انگار یک رویا...

می­نشینم

پاهام را دراز می­کنم

این پام را می­اندازم روی آن یکی

فایده ندارد

لم می­دهم

خمیازه می­کشم

فایده ندارد

می­خوابم

چشم­هام را می­بندم

وانمود می­کنم که خوابیده­ام

فایده ندارد

خستگی­ام را در نمی­کنند

نه این کاناپه

نه این تخت خواب

هیچ­کدام­شان

من از روزگار خسته­ام

و تا تو نخواهی

تا تو نباشی که من سرم را روی پاهات بگذارم

تا تو نباشی که چای دارچین دم کنی

خستگی­ام در نمی­شود

نگاه

من بی تو

انگار کوه کنده­ام

انگار یک رویا شده­ای

در عصرهای زمستان

یک رویای بی پایان

یک رویای بی باران

 

منبع

خوب ها

بهترین خواب کدومه...؟؟؟!!!!

سه تا از بهترین خوابیدن های دنیا: . . . . ....... . .

1. خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای

2. خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی

3. خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده!!
تو کدومش رو بیشتر دوست داری....؟؟؟ تو نظرات ،نظرت رو حتما برام بگو