آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

راهنمای جامع برای خرید مفتول گالوانیزه

سیم گالوانیزه:

مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید که در لاتین به مفتول گالوانیزه نیز معروف است یکی از شاخه های اصلی تولید مفتول می باشد این محصول مادر ماده اولیه بسیاری از محصولات این صنعت بوده و به دلیل خواص استثنایی که دارد دور از ذهن نیست که بگوییم محبوب ترین و محبوب ترین محصول صنعت سیم است.


قیمت مفتول گالوانیزه بسیار مقرون به صرفه و به راحتی در دسترس همگان است که باعث استفاده از آن در بسیاری از مناطق شده است. اگر بخواهیم به تعداد محدودی اشاره کنیم می توان به کاربرد آن در بافت توری حصاری، توری گابیونی، توری مرغی، توری جوشی، توری مشبکی، توری پرس، سیم خاردار و ... اشاره کرد. در خانواده صنعت سیم


همانطور که در بالا ذکر شد، این محصول پرکاربرد در صنایع دیگر نیز مورد تقاضا است و زمینه های مختلف استفاده از این محصول را می توان در نظر گرفت، مانند: کابل های تعلیق، بسته بندی پنبه ای، قفس حیوانات، غربالگری، انرژی، خطوط انتقال انرژی، تقویت ، نرده، گل فروشی، تولید وسایل تزیینی (لوستر و آباژور، مرغداری، باغات، کشاورزی، قرنیز و ...)


maftool-galvanizeh-02


انواع مفتول گالوانیزه از نظر نرمی:

سیم گالوانیزه در واقع همان سیم مشکی است که در طی فرآیند گالوانیزه با فلز روی پوشانده می شود. در واقع نرمی و سختی آن به سیم مشکی رنگی که استفاده می شود بستگی دارد. در واقع مفتول گالوانیزه از دو نوع سیم مشکی ساخته می شود.


سیم سیاه کربن بالا (جامد)

سیم سیاه کم کربن (نرم)

سیم گالوانیزه با کربن بالا دارای استحکام بالایی است که می تواند اجسام سنگین را بدون آسیب بارگیری کند خرید مفتول گالوانیزه با قیمت مناسب  و همچنین دارای مقاومت در برابر خوردگی بالا و عمر طولانی است. سیم گالوانیزه کم کربن نیز نرم و برای چیزهایی که نیاز به خم شدن و پیچش دارند مناسب است.


ویژگی های سیم گالوانیزه:

ظرفیت بار بالا برای حمل اجسام سنگین

مقاومت عالی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، محیط های اسیدی و قلیایی

انعطاف پذیری و نرمی بالا

استحکام کششی بالا

سطح صاف و صیقلی

تنوع در انواع و اندازه های مختلف

زیست محیطی

زندگی طولانی

پلاستیسیته بالا

مقرون به صرفه و در دسترس است

همانطور که متوجه شدید خواص منحصر به فرد این محصول نسبت به قیمت آن بسیار چشمگیر است اما موردی که از همه آنها رنگارنگتر است و مورد توجه صنعتگران قرار گرفته مقاومت آن است که به دلیل روکش گالوانیزه آن حائز اهمیت است. . به طور خلاصه، گالوانیزه فرآیندی است که در آن سیم سیاه با روی پوشش داده می شود که به دو صورت (گالوانیزه گرم {غوطه ور شدن در روی مذاب} و گالوانیزه سرد {پوشش الکترولیتی}) انجام می شود. می توان در مقالات جداگانه به طور کامل و مفصل در مورد آنها صحبت کرد.


فلز روی چگونه از فولاد در برابر خوردگی و زنگ محافظت می کند؟


اجازه دهید توضیح دهیم که حفاظت روی فولاد در دو زمینه انجام می شود:


محافظت در برابر عوامل خورنده موجود در هوا (یا جو) مانند اگزوز خودروها، کامیون ها و گازهای گلخانه ای و همچنین وجود عوامل خورنده محیطی در محیط های صنعتی و دریایی که دارای عناصر خورنده بسیار مضر مانند کلریدها و سولفیدها هستند. . در این مرحله، فلز روی مورد استفاده در فرآیند گالوانیزه، لایه ای غیر قابل نفوذ در برابر عوامل محیطی خورنده ایجاد می کند و از حمله رطوبت، کلریدها و سولفیدهای خورنده به آهن جلوگیری می کند.

حفاظت کاتدی فلز روی نسبت به آهن: فلز روی در مقایسه با آهن خاصیت آندی دارد، یعنی زودتر فرسوده می شود. بنابراین تا زمانی که کاملاً مصرف و از بین نرود این حالت را حفظ می کند.

مشخصات فنی سیم گالوانیزه:

جنس: فولاد کربن بالا، سیم فولادی ملایم

انواع: گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد

قطر سیم: 9-0.2 میلی متر

گالوانیزه: 10-25 گرم در متر مربع

استحکام کششی: 40-85 کیلوگرم بر میلی متر مربع

استاندارد: ISO 7989-2، ASTM B 498، A411-08

این محصول بسیار پرطرفدار در دو نوع سیم گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد در بسته بندی کلاف و شاخه تولید می شود. برای دریافت اطلاعات تخصصی تر، مقالات مربوط به هر یک را مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد