آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

11 چیز که مردها می خواهند ولی نمی گویند

 

 

چیزهایی وجود دارد که مردها از شما می خواهند اما هیچ گاه در مورد آنها به شما چیزی نمی گویند. درک این موضوع که چرا نیازهای خود را به زبان نمی آورند کمی سخت به نظر می رسد، در صورتی که اگر در مورد آنها حرف بزنند هم برای شما و هم برای خودشان همه چیز خیلی ساده تر خواهد بود.

 

یکی از دلایلی که آنها در مورد این مسائل حرف نمی زنند این است که فکر می کنند نیازی به گفتن آنها نیست و ما خودمان باید این چیزها را بدانیم. در صورتی که خیلی وقت ها ما نمی دانیم که خواسته آنها چیست. خوب، حالا ببینیم این خواسته ها چه چیزهایی هستند.

1. احترام
یکی از مهمترین چیزهایی که آقایان در زندگی از خانم ها انتظار دارند احترام است.اگر شک دارید از همسرتان بپرسید و خواهید دید که چه جوابی به شما خواهد داد. این خواسته، با وجود اینکه شاید مهمترین خواسته یک مرد از زن زندگی اش باشد، از آن چیزهایی است که هیچ وقت در مورد آن حرفی به شما زده نمی شود. حالا این احترام چه چیزهایی را در بر می گیرد؟ خیلی ساده است، احترام به افکار، عقاید، رفتار و احساسات آنها. این که فکر کنید آنها مهم هستند و این موضوع را در رفتارتان نیز نشان دهید.

ادامه مطلب ...

وقتی تند تند عاشق می شوید!

  

 

 

در میان جماعت جوان امروز شاید حکایت یک روز عاشق و یک روز فارغ را زیاد دیده باشید. آنها مدام از فردی به فرد دیگر و از رابطه ای به رابطه دیگر می روند تا بتوانند عشق ابدی شان را پیدا کنند و با او پیوند ببندند.دنبال فرد مناسب گشتن اتفاق عجیبی نیست اما مدام عاشق و فارغ شدن و درگیر روابط متعدد بودن، یک اختلال جدی است.

 

تنوع طلبی ها
گاهی فرد از لحاظ شخصیتی دچار مشکل است و گاهی پای یک بیماری عمده روان‌پزشکی مثل اختلال دوقطبی درمیان است، اما در وهله اول بهتر است در مورد تیپ شخصیتی این افراد صحبت کنیم. اگر فرد در سن جوانی تعدد روابط عاشقانه داشته باشد یا مدام دلبسته شود و خیلی زود رابطه را قطع کند، باید مدل شخصیتی اش مورد بررسی قرار گیرد.
وقتی فرد نه‌فقط در عاشق شدن بلکه در تمام تصمیم‌های زندگی‌اش لحظه‌ای عمل می‌کند و بدون اینکه به عاقبت رفتارش فکر کند، هرچیزی که به ذهنش می‌آید عملی می‌کند، فردی است هیجانی و تکانشی.

ادامه مطلب ...

چه بکنیم تا اعتیاد به اینترنت دیوانه‌مان نکند؟!

 

  

بارها و بارها شنیده‌ایم اینترنت اعتیادآور است و شاید بارها مقابل این تفکر ایستاده‌ایم که ما هم معتاد شده‌ایم! اما حالا وقت آن است که به جای فرار از واقعیت آن را بپذیریم و به فکر راه‌هایی باشیم که این اعتیاد دیوانه‌مان نکند!

 

یک – با اینترنت از خواب بلند نشوید!

وقتی با صدای زنگ آلارم گوشی‌تان بیدار شدید تنها کاری که می‌کنید دکمه Dismiss را روی گوشی‌تان فشار دهید (البته اگر قصد Snooze کردن آن را ندارید!) سپس گوشی را به کناری گذاشته، بلافاصله از تخت‌خوابتان خارج شوید تا اسمارت‌فون پرزرق و برقتان شما را وسوسه نکند.

سپس آبی به سر و صورت خودتان بزنید، یک صبحانه مفصل بخورید و با خودتان برنامه‌ریزی کنید که آیا اصلاً با اینترنت کار مهمی دارید یا خیر؟ سپس اگر به این نتیجه رسیدید که واقعاً کارتان لنگ اینترنت است پس از آمادگی و برنامه‌ریزی به سراغش بروید.

ادامه مطلب ...

با زبان بدن همه را جذب خودتان کنید

 

 

یک مغز با نبوغ بالای گفتاری و یک قلم قدرتمند، برنده‌تر از تیغ شمشیر هستند. هوش‌گفتاری همان نبوغ کلام است و منظور از آن، توانایی شعبده‌بازی با حروف و واژگان است. بنابراین ضریب هوش‌گفتاری افراد با گستره دایره لغات ایشان اندازه‌گیری می‌شود.

 

بری مک‌کیگان از جمله مشت‌زنان جوان بود که در مدتی کوتاه نگاههای بسیاری را به خود جلب‌کرد. بسیاری از مردم، قدرت افسونگر مک‌کیگان در هوش‌گفتاری، را دلیل این توجه می‌دانند. او خود می‌گوید که در زمانی که به مشت‌زنی در داخل رینگ بوکس می‌پرداخته هرگز فکر نمی‌کرده که دانش بهره‌‌گیری از کلمات تا این اندازه مهم باشد، چرا  که چابکی جسم و ذهن در ورزش، برنده را مشخص می‌کند. اما مک‌کیگان پس از بازنشستگی از بوکس به حرفه گزارشگری رویدادهای مشت‌زنی علاقمند می‌شود و در قالب یک گزارشگر ورزشی به تلویزیون می‌پیوندد.

ادامه مطلب ...

علل چشم و همچشمی و راههای رهایی از چشم و همچشمی

 

 

 

پدیده ناهنجار چشم و همچشمی پدیده‌ای است که در میان بیشتر مردم جامعه ـ چه مرد، چه زن ـ وجود دارد به طوری که آنها را وادار می‌کند پیوسته خود و زندگی‌شان را با دیگران بویژه همسایه‌های خود مقایسه کنند.

 

مشکلات چشم و همچشمی
نداشتن رضایت و گرفتاردر دام افسردگی
نداشتن آرامش
بدهکاری و نرسیدن به اهداف
از بین بردن روابط خوب

ادامه مطلب ...

چگونه فرزند منظمی تربیت کنیم؟

 

 

کودک باید در حرف‌زدن، کار کردن، خوابیدن، غذا خوردن، لباس پوشیدن، رفت‌وآمد و حفظ وسایل خود نظم و انضباط را رعایت کند.

 

بعضى انضباط را مجموعه‌اى از قواعد رفتار، بعضى آن را عادات و تربیت انسان‌ها و برخى هم آن را فرمانبردارى مى‌نامند، گرچه تمام این تعریف‌ها به واقعیت نزدیک هستند، ولى هریک از ما به مفهوم دقیق‌ترى از انضباط نیاز داریم.

انضباط درواقع، نوعى فرآیند حیاتى براى فرد و جامعه است. به این معنا که زندگى فردى و اجتماعى محروم از انضباط، هرگز زندگى سالم و موفقى نخواهد بود. بر همین اساس، کودکان باید نظم را یک اصل مهم و منطقى بدانند.

کودک باید در حرف‌زدن، کار کردن، خوابیدن، غذا خوردن، لباس پوشیدن، رفت‌وآمد و حفظ وسایل خود نظم و انضباط را رعایت کند. اما چطور می‌توان کودکی یک‌ساله را از رفتن به‌سمت تلویزیون باز داشت؟ چطور با کج‌خلقی کودک در سنین پیش از مدرسه باید کنار آمد؟ چطور فرزند نوجوانمان را واداریم به قوانین احترام بگذارد؟

ادامه مطلب ...

با این تست روانشناسی متوجه شوید همسر خوبی هستید یا نه؟

 

 

با تست روانشناسی زیر مشخص کنید که در رابطه زناشویی تان یک همسر خوب هستید یا بد ؟

 

روابط بین همسران یک جریان پویاست و مدام تغییر می‌کند؛ به همین سبب حتی بهترین رابطه‌ها هم به مراقبت و پرستاری نیاز دارد و بهتر است هر چند وقت، مورد ارزیابی قرار بگیرند.

دکتر «جان» و دکتر «جولی گاتمن» که از پیشگامان علم مشاوره ازدواج در سطح جهانی هستند دریافته‌اند یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت بین زوج‌ها، کیفیت روابط دوستانه و میزان‌شناختی است که از یکدیگر دارند. از این رو، سوال مهمی که شما به عنوان یک شوهر باید از خودتان بپرسید این است که تا چه حد درباره همسرتان و روحیات درونی‌اش شناخت دارید؟ آیا او را آن‌قدر خوب می‌شناسید که بتوانید ادعا کنید حتی بهتر از خودش او را می‌شناسید؟ یا‌شناختی در کار نیست و مثل دو غریبه، فقط کنار هم زندگی می‌کنید؟


آزمون پیش رویتان به شما خواهد گفت که چقدر برای همسرتان، شوهر خوبی هستید.

به ۲۵ سوال آزمون با «بله» یا «خیر» جواب دهید

ادامه مطلب ...

اشتباهاتی که بدبخت تان می کند!

  

اگر به دنبال خوشبختی می‌گردید، باید بدانید که این اشتباهات خوشبختی شما را می‌کشند.

 

بزرگ‌ترین مانع خوشبختی شما چیست؟ شاید خودتان، تعجب کردید؟! در بسیاری از مواقع ما خوشبخت نیستیم زیرا راه‌های خوشبختی در دسترس‌مان را نمی‌شناسیم و به جای آنکه به استقبال خوشبختی برویم، راه ورود آن به زندگی‌مان را سد می‌کنیم. اگر به دنبال خوشبختی می‌گردید، باید بدانید که این اشتباهات خوشبختی شما را می‌کشند.
دکتر فیل مک‌گرا از مشهورترین روانشناسان جهان است که برنامه تلویزیونی هفتگی‌اش صدها میلیون تماشاگر دارد. در آستانه شروع سال 2013 او در مطلبی در شماره ویژه مجله اپرا وینفری، متذکر شد که خوشبختی چیزی دست‌نیافتنی نیست. به نظر دکتر فیل تنها با اجتناب از 10 اشتباه می‌توان خوشبختی پایدار را در زندگی به دست آورد.
- امروز مهم است یا فردا؟

ادامه مطلب ...

عاشقی چشم شما را هم کور کرده؟

 

 

می گویند آدمی که عاشق می شود، فقط خوبی ها را می بیند و بدی ها به چشمش نمی آید. در نتیجه کور است. آیا شما هم کور شده اید؟ اگر این نشانه ها را دارید باید قبل از بله گفتن فکری به حال چشمان بسته تان بکنید!

 

انتخاب همسر و ازدواج گاهی آنقدر با عشق و محبت گره می خورد که شما نمی توانید مرزی میان عشق تان و واقعیت قایل شوید. عشق با شور و هیجانی که به زندگی شما می آورد شما را معتاد او می کند. وابسته می شوید و همه چیز را خوب می بینید. اوضاع بد هم که باشد، باز فکر می کنید می توانید آن را تحمل کنید. اما همیشه وضع به یک شکل نمی ماند و هیجانات اولیه که فروکش کرد واقعیت ها بیشتر به چشم می آیند.

ادامه مطلب ...

آلودگی نوری ضدسلامت و عامل دیابت، چاقی، افسردگی ،سرطان سینه و اختلالات خواب

                                                             

  

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا و به نقل از ساینس، بدن انسان به گونه ای آفریده شده است که مناسب ترین حالت برای آن، چرخه طبیعی شبانه روز است. ساعت بیولوژیکی بدن با تمام سیستم های داخلی در تعامل است. تغییر میزان هورمون ها و حتی اصلاح کدهای ژنتیکی به عهده این ساعت بیولوژیکی است.

نور آبی LED لامپ ها و صفحه نمایش تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری، مهمترین عامل جلوگیری از ترشح ماده شیمیایی ملاتونین در بدن است. ملاتونین هورمونی است که از غروب تا اواخر شب در بدن ترشح می شود و مسئول خواب و ساعت طبیعی بدن است.

آلودگی نوری در شب احتمال بروز چاقی، دیابت، افسردگی، اختلالات خواب و سرطان سینه را افزایش می دهد.

از طرفی، نور کم نیز مشکلاتی را بوجود می آورد. یکی از مهمترین دلایل زمین خوردگی و شکستن لگن در سالمندان، نبود نور کافی است. نور کم در شب برای افراد، به ویژه برای افرادی که به پیرچشمی مبتلا هستند، بسیار خطرناک است.

عدم وجود نور در خیابان ها نیز دید رانندگان را کاهش می دهد و می تواند سبب برخورد با عابران پیاده شود.

برای تامین نور مورد نیاز و جلوگیری از تولید آلودگی نوری، باید از لامپ های استانداردی استفاده شود که منجر به افزایش دمای محیط نشوند و نور آن مناسب چشم باشد.

متخصصان توصیه می کنند که فضای اتاق هنگام خواب، کاملا تاریک و خنک باشد.

13تا 19 آوریل هفته جهانی آسمان تاریک نام گرفته است. هدف از برگزاری این مناسبت، افزایش آگاهی در مورد اثرات منفی آلودگی نوری و تشویق افراد برای اقدام در این رابطه است.