آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

جــدایی

بهترین مطالب ازدواج و زناشویی

علل سردی در روابط عاشقانه – .:: مکتب زندگی ::.

اسرار عشق پایدار – .:: مکتب زندگی ::.

اعتیاد عاطفی – .:: مکتب زندگی ::.

احتیاج عصبی به عشق – .:: مکتب زندگی ::.

چرا افراد به رابطه ای فرازناشویی روی می آورند؟ – .:: مکتب زندگی ::.

چهار میم مهم برای ازدواج – .:: مکتب زندگی ::.



مطالب مهم تربیت فرزند

عکس العمل نسبت به کارنامه فرزندم – .:: مکتب زندگی ::.

با کودکان داغدار چگونه رفتار کنیم؟ – .:: مکتب زندگی ::.

وقتی کودک اتفاقی چشمش به رابطه زناشویی والدینش می‌افتد – .:: مکتب زندگی ::.

روش های مقابله با لجبازی کودک و نوجوان – .:: مکتب زندگی ::.




تازه ترین مطالب دنیای کسب و کار و موفقیت

۸ کاری که سریعا خلاقیت شما را شکوفا میکنند – .:: مکتب زندگی ::.

قانون هایی که باید شکست! – .:: مکتب زندگی ::.

چرا از تغییر کردن میترسیم؟ – .:: مکتب زندگی ::.

۲۵ مانع موفقیت که خودتان برای خودتان ساختید – .:: مکتب زندگی ::.

فقط به خاطر این ۳ دلیل تاحالا موفق نشدید – .:: مکتب زندگی ::.



وکلی مطالب و موضوعات جالب دیگر هم اکنون در لینک زیر

.:: مکتب زندگی ::. – رواندرمانگر محمد جانبلاغی

فروش موفق

قیمت‌گذاری و اعلام قیمت به مشتری موضوع بسیار حساسی است. اگر در این زمینه حرفه‌ای تر شویم سودآوری کسب‌و کارمان افزایش می‌یابد.

در این مقاله به ارائه چند نکته می‌پردازیم که نتیجه تحقیقات بازاریابی عصبی است.

توجیه قیمت

وقتی به مشتری قیمتی را اعلام می‌کنیم باید بلافاصله آن را توجیه کنیم. اگر قیمت ما بیشتر از قیمت مرسوم است یا حتی کمتر است، توجیه قیمت باعث افزایش فروش می‌شود. توجیه قیمت حس خوبی در مشتری ایجاد می‌کند و همین حس می‌تواند احتمال خرید را افزایش دهد.

فرض کنید به یک عطر فروشی مراجعه می‌کنید و عطری را انتخاب می‌کنید، سپس فروشنده قیمتی را اعلام می‌کند که بیشتر از توقع شما است. او بلافاصله اضافه می‌کند: این عطر از اسانس خاصی گرفته شده که بسیار کمیاب است و مربوط به یک گیاه خاص است که سال‌ها به عنوان داروی گیاهی استفاده می‌شد و پادشاهان هزاران سال پیش برای داشتن حس آرامش از این گیاه استفاده می‌کردند.

با اینکه این توضیحات دلیل منطقی مستحکمی برای قیمت بالای عطر اراده نمی‌دهد، ولی احساس خوبی را ایجاد می‌کند که با خرید این عطر می‌توانیم خاص باشیم.

اگر محصولی که می‌فروشیم ارزان‌تر از قیمت‌های رایج باشد باز به توجیه قیمت نیاز داریم. اگر یک لپ‌تاپ مناسب را با قیمت ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشیم، همین قیمت پایین می‌تواند شک و تردید ایجاد کند و این ذهنیت را منتقل کند که مشکلی وجود دارد یا کیفیت آن پایین است. ولی اگر خریدار ببیند در حال تخلیه و بستن فروشگاه و تغییر شغل هستیم این قیمت پایین به نحوی قابل توجیه است.

شرکت دل گاهی لپ‌تاپ‌های خود را با قیمتی بسیار ارزان به فروش می‌رساند. هرگاه چنین فروش ویژه‌ای برگزار می‌شود دلیل آن اعلام می‌شود. مثلا گفته می‌شود که شرکت محصول جدیدی تولید کرده است و انبارها مملو از نمونه قبلی است و برای تخلیه سریع انبار و جایگزینی نمونه جدید، لپ‌تاپ قبلی با قیمت بسیار ارزان فروخته می‌شود.

تاثیر قیمت بر کیفیت ذهنی

در بیمارستانی کسانی که سردرد داشتند را به دو گروه تقسیم کردند و به هر دو گروه همان قرص مُسَکن مشابه را دادند. به گروه اول گفته شد که این مسکن بسیار جدید و گران‌قیمت است و قیمت هر ۲.۵ دلار است و تاکید کردند که اگر قرص روی زمین بیفتد دیگر نمی‌توانند قرص جایگزین به آن‌ها بدهند.

به گروه دوم گفته شد این قرص خیلی ارزان است و هر چند تا که بخواهند 

                                                                                                                     ادامه مطلب....

مهارت های نه گفتن

مهارت نه گفتن

بدون آن که به کسب و کار یا روابط خود صدمه بزنید، نه بگویید‎

 

تمام کارآفرینانی که می شناسم، حتی وقت کافی برای انجام کارهایی که می خواهند نیز ندارند، با این حال باز هم به درخواست های جدید پاسخ مثبت می دهند. شاید این به خاطر خوش بینی ذاتی شان باشد، یا شاید فقط از ناامید کردن دیگران متنفرند؛ اما با پاسخ های مثبت مکررشان به سلامتی، اعتبار و کارایی خود لطمه می زنند زیرا قادر نخواهد بود تمام وظایفی را که بر عهده می گیرند انجام دهند.

 

ادامه مطلب ...

افتخارات زودگذر!

غرور و تعصب

آدم‌های موفق در زندگی فرصتی برای حسرت‌خوردن و تماشای فخر و غرور دیگران ندارند

 

اگر امروز کسی با غرور و فخرفروشی به شما بگوید در خانه یا مغازه خود رادیویی دارد که با آن می‌تواند ایستگاه‌های رادیویی مختلفی را بگیرد و راس ساعت‌های مشخص اخبار گوش کند، آیا پزدادن او را جدی می‌گیرید و به او حق می‌دهید برای داشتن این رادیو احساس برتری و بزرگی کند؟ معلوم است که نه! چون در حال حاضر داشتن رادیو مزیتی برای هیچ‌کس محسوب نمی‌شود و تقریبا همه ماشین‌ها، حتی آن‌هایی که در رده پایین‌ترین مدل‌ها قرار می‌گیرند، هم یک رادیو دارند و بیشتر گوشی‌های موبایل هم می‌توانند دست‌کم با اتصال هدفون به‌راحتی ایستگاه‌های رادیو را بگیرند؛ بنابراین چیزی که این‌قدر دست‌یافتنی و همگانی است، جایی برای فخر و مباهات ندارد.  ولی آیا می‌دانید حدود پنجاه‌شصت سال پیش داشتن همین رادیو در منزل جزو افتخارات بزرگ محسوب می‌شد و بسیاری از افراد به‌خاطر نداشتن آن احساس سرشکستگی و کمبود می‌کردند؟ 

ادامه مطلب ...

رابطه جنسی لذت بخش

رابطه جنسی

بهتر است از رابطه جنسی خود لذت ببرید و به چیز دیگری فکر نکنید

 

در مورد خانم ها این احتمال وجود دارد که هنگام رابطه جنسی به موارد خاصی فکر کنند. اما بهتر است از رابطه جنسی خود لذت ببرید.


خانمها در حین رابطه جنسی به چه چیزهایی فکر می کنند؟
حتی اگر رابطه جنسی فعالیتی مناسب باشد، تقریبا غیرممکن است حین رابطه جنسی مغزتان را خاموش کنید. بسیاری از زن و شوهرها هنگام رابطه جنسی ممکن است به کل اتفاقهایی که در طول روز برایشان افتاده فکر کنند یا حتی این کار را برای رهایی از استرسی که سرکار داشته اند انجام دهند. اما خوشبختانه ترفندهای مفیدی مانند تمرکز بر رابطه و صحبت با یکدیگر میتواند سرتان را گرم کند، اما در مورد خانم ها این احتمال هم وجود دارد که هنگام رابطه جنسی به موارد خاصی فکر کنند. 

ادامه مطلب ...

رابطه جنسی چقدر کالری می سوزاند؟

رابطه جنسی

از تمام فعالیت هایی که عرقتان را در می آورد شاید رابطه جنسی دلپذیرترین نوع آن باشد

 

در بین تمام فعالیت هایی که عرقتان را در می آورد شاید رابطه جنسی دلپذیرترین نوع آن باشد!اما آیا واقعا نزدیکی مقدار زیادی کالری می سوزاند؟ نه به آن صورت که فکر می کنید – اما خب روش های خاصی نیز برای بالا بردن میزان کالری سوزی وجود دارد.

  

ادامه مطلب ...

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان,راهای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

در علم روانشناسی، اعتماد به نفس به عنوان ارزشیابی هدف دار فرد از خود تعریف شده است

 

“من نمی تونم فوتبال بازی کنم. من قوی نیستم. من نمی تونم نمره های خوبی بگیرم. ”
اگر این جملات به نظرتان اشناست و احساس می کنید که کودک شما با گفتن این جملات اعتماد به نفس کافی ندارد، بدانید که تنها نیستید.
 

ادامه مطلب ...

محمد جانبلاغی مدرس CFT

درمان مبتنی بر شفقت

 به نام خدای بخشنده و مهربان 

  تعداد نمایش : 679

درمان مبتنی بر شفقت چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

شرم و سرزنش کردن خود مشکلاتی هستند که اغلب در تمام مشکلات و اختلال‌های روانی می‌توان آنها را مشاهده کرد. درمان مبتنی بر شفقت برای کسانی طراحی شده است که مشکلات سلامت روان آنها با سرزنش کردن و تحقیر کردن خویش ارتباط دارد.

ما انسان‌ها مغزهای حیله‌گری داریم، که البته قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند. اما این حیله‌ها هزینه‌های هیجانی بالایی دارد. اجازه بدهید تا برایتان توضیح بدهم. 

زرافه‌ی گوش به زنگ

تصور کنید یک زرافه در ساوانای آفریقا در حال علف خوردن است. به نظر می‌رسد که در این لحظه هیچ کاری برای ظرافه لذت بخش‌تر از خوردن علف نیست. اما هنگامی که صدای خش خش از بین علف‌ها بیاید، زرافه گوش به زنگ می‌شود و برای امنیت خودش پا به فرار می‌گذارد.

در هر ده مورد ۹ مرتبه صدای خش خش به خاطر وزش باد است یا اینکه یک حیوان کوچک لا به لای علف‌ها در حال حرکت است. اما ممکن است همان مرتبه‌ی دهم شیری در کمین زرافه باشد. بنابراین امنیت از تأسف بهتر است و ظرافه پا به فرار می‌گذارد.

زمانی که زرافه نقطه‌ی امن دیگری در ساوانا پیدا کند برمی‌گردد و به علف خوردن ادامه می‌دهد. در اینجا یک تفاوت بین زرافه و انسان وجود دارد: اگر مغز انسان را در سر زرافه قرار بدهیم، زرافه شروع به فکر کردن می‌کند: «اوه خدای من چقدر نزدیک بود. می‌تونی تصور کنی اگر اون شیر بود؟ اگه منو می‌خورد چی؟ چقدر وحشتناک می‌شد! زنده زنده خوردن شدن خیلی بده!».

نشخوار فکری در انسان

ادامه مطلب ...

اشتباهات زندگی زناشویی

روابط زناشویی

زندگی زناشویی زمانی حفظ می‌شود که زوج‌ها ارتباطی موثر با هم داشته باشند‎

 

آنهایی که با عشق ازدواج می‌کنند، با این امید که آینده‌ای شاد در انتظارشان باشد زندگی مشترک خود را شروع می‌کنند، اما با توجه به آمار روزافزون طلاق، معلوم می‌شود زوج‌های زیادی امیدشان برباد می‌رود.

 

زندگی زناشویی زمانی حفظ می‌شود که زوج‌ها ارتباطی موثر با هم داشته و هردو از انجام کارهایی که به رابطه‌شان آسیب می‌زند اجتناب کنند.  ادامه مطلب ...

افسردگی

درمان افسردگی

افسردگی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های دنیاست‎

 

افسردگی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های دنیاست. اما هنوز باورها و عقاید اشتباهی در مورد آن وجود دارد. افرادی که با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند معمولا به خاطر برچسب‌هایی که به اختلالات روحی و روانی می‌خورد، با پیش‌ داوری‌هایی روبرو هستند. برای مبارزه با این قضاوت‌های نادرست و باورهای اشتباه، مهم است که حقایق مرتبط با افسردگی را بدانیم.

   ادامه مطلب ...