آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

دوبیتی های زیبا

***

چون شیشه عالمی همه گردن کشیده اند

تا از شراب عشق که را سرخ رو کنند

صائب

***

مکش ای طور با افسرده دلان گردن دعوی

که در خاکستر ما هم شراری می شود پیدا

طور: آتش طور

حزین لاهیجی

***

خـمـوشـیـش نـه ز اعـراض بـود دی که نداد

بـه لـب مـجـال سـخـن غـمـزه سـخـنـگـویش

محتشم کاشانی

***

بستم آن دل که بدان یار کمان ابرو، دل

سینه ی خود سپر تیر ملامت کردم

فرصت شیرازی

***

باز آید آب رفته ی هستی به جوی ما

روزی که خاک تربت ما را سبو کنند

صائب تبریزی

***

سر تو باد سلامت من اگر کشته شوم

بِکُش ای تُرک! که من تَرک سلامت کردم

فرصت شیرازی

***

نامحرم است بال مَلَک در حریم دل

این خانه را به آه مگر می توان رُفت و رو کنند

صائب

***

سرت گردم دل آزرده ی ما را چه می کاوی

در این گنجینه داغ بی شماری می شود پیدا

حزین

***

روزشان بادا سیه چون شام زلفت، گر کسان

نسبت روی ترا با مهر خاور می کنند

فرصت شیرازی

***

هر گلی دارید یاران بر سرم اکنون زنید

ورنه بر خاک مزارم بوته های خار هست

سها

***

پیاله بر کفنم بند تا سحرگه حشر

به می ز دل ببرم هول روز رستاخیز

حافظ

***

خود را بمن چنانکه نبودی نموده ای

افسوس آنچنانکه نمودی ، نبوده ای

خواجه حسین بخارایی

***

خلد آشیان نوشتن بروی سنگ قبر

پروانه ی ورود بباغ بهشت نیست

؟

***

در دل شکسته بود هزار آرزو به بزم

زان ساغری که بر سر ساقی شکسته بود

علی نقی کمره ای

***

شوریده شد از ناخن عشق این دل صد چاک

این زلف پریشان شده ی شانه ی عشق است

عرفی

***

بعد مردن بتو معلوم شود رنج حیات

رهرو آن لحظه بنالد که به منزل برسد

دقیقی مروزی

***

ای میر حاج کعبه روان را ز من بگوی

کان خانه ای که یار بود جای دیگر است

قراری گیلانی

***

کنید داخل اجزای نوشداروی ما

هرآن گیاه که برگش به نیشتر ماند

طالب آملی

***

پیش از تو آفرید قضا روزی ترا

تا چرخ فکر دانه نکرد آسیا نساخت

فارغ اصفهانی

***

به هوس می نگرم بر افق موی سپید

ذوق خواب است مرا در شب مهتابی خویش

عزیزالله کاسب

***

بیم طوفان زچه ما را که ز سر آب گذشت

گو بترس آی که ترا سیل فنا تا کمر است

؟

***

چرا ای مرگ ننمایی شتابی ؟

مگر یک عمر هم جان می توان کند ؟

فروغ شیرازی

***

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:07 http://hm33.blogfa.com

من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش، سفری می باید سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی محض
سازکم با من گفت:
هرکجا لرزیدی، ازسفرترسیدی
تو بگو از ته دل
من خدا را دارم
من و سازم چندیست که فقط با اوییم!!!!!!!!!!

مرسی الهام عزیز

شبای افتابی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:48 http://mahshad1997.blogfa.com

سلام دوست عزیز...
چشم حتماسرمیزنم...
ممنونم که بهم سرزدی

مرسی

azin چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:56

خیلی زیباست

علی محمد محمدی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 http://ermes-3.blogsky.com

سلام
وبلاگ فاخر و پر محتوایی دارید
دست گلتون درد نکنه

خواهش می کنم..

مرسی از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد