آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

فقط مردان از حشیش استفاده دمی کنند

بر اساس تحقیقات جدید دانشمندان، میزان در حال افزایش ابتلا به سرطان بیضه در مردان در بریتانیا و کشورهای غربی با افزایش محبوبیت استعمال حشیش مرتبط است.
به گزارش خبرگزاری فارس، میزان ابتلا به سرطان بیضه در 30 سال گذشته در بریتانیا2 برابر شده است و این در حالی است که میزان افزایش آن مطابق میزان افزایش استعمال حشیش در مردان به عنوان محبوبترین ماده مخدر در بریتانیاست.

 

محققان آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که مردانی که به طور متناوب حشیش استعمال می‌کنند 70 درصد بیشتر به سرطان بیضه مبتلا می شوند. خطر ابتلا در افرادی که از این ماده دست‌کم هفته‌ای یک بار استفاده می‌کنندیا سابقه استفاده طولانی مدت از آن را دارند در میان مردان بیشترین میزان و حدود 2 برابر افرادی است که هیچگاه از حشیش استفاده نکرده‌اند.
این تحقیقات بر روی 369 فرد مبتلا به سرطان بیضه در مورد سابقه استفاده آنها از حشیش انجام شده و نتایج آن با 979 نفری که مبتلا به این سرطان نیستند مقایسه شده است و این نتیجه به دست آمده که استعمال حشیش به طور مستقل و جدای از سیگار و مشروب و سوابق خانوادگی در ابتلا به سرطان بیضه مؤثر است.
کارشناسان تحقیقات سرطان بریتانیا اعلام کرده‌اند این اولین باری است که رابطه این سرطان با حشیش بیان شده است و نتایج دقیق‌تر نیازمند انجام تحقیقات بیشتر است.
به نوشته روزنامه ایندپندنت در نتایج این تحقیق که در مجله سرطان منتشر شده است استعمال حشیش مرتبط با نوعی سرطان بیضه با نام nonseminoma عنوان شده است که سرطانی پیش رونده بوده و مردان جوانتر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و40 درصد کل سرطان‌های بیضه را تشکیل می‌دهد.
اوج سنی مبتلایان به این سرطان بین20 تا 40 سال است. اگرچه این سرطان در صورت شناسایی در مراحل اولیه قابل درمان است اما معمولاً تا زمان پیشرفته شدن آن توسط بیمار شناسایی نمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد