آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

لطفا هیچ وقت به همسرتان این حرفها را نزنید!


عشق، عشق هدیه می کند                

 عشق، زندگی هدیه می کندعشق، درد به همراه می آورد              
عشق، نگرانی می دهد
نگرانی، جرات می بخشد                   
جرات، اعتقاد می آورد
اعتقاد، امید می دهد                       
امید، زندگی می بخش
د
زندگی، عشق هدیه می کند!            
عشق، عشق هدیه می کند!

آیین همسرداری و حرف زدن با همسر

 

آقای عزیز! لطفا از گفتن این کلمات به همسرتان به شدت پرهیز کنید چون این کلمات چاقویی هستند که شخصیت لطیف او را پاره پاره می کند:


خرفتی هم حدی داره! واقعا فکر میکنی خیلی جذابی؟ برو شوهرداری را از زن فلانی یاد بگیر! تو تقصیر نداری همه زنها یک دنده شان کم است! مسخره است! همه اینها را قبلا به من گفتی! چرا تو این همه مسئله داری؟ راه بازه و جاده دراز، بفرمایید... تو باید یا من را انتخاب کنی یا خانواده ات را! جای تاسفه که چنین پدر و مادری داری! از قدیم گفتن: عقل زن کمتر از مردِ! دست پخت تو مرا یاد دوران سربازی ام می اندازه! چند بار باید در این باره حرف بزنیم؟ تو اگر خرج خانه را می دادی چی می شد؟ همه زن دارن ما هم زن داریم!
یک آزمون! خُب آقای محترم بد نیست خودتان را تست کنید:- از مجموع پانزده مورد فوق اگر بیش از هفت مورد را انجام داده اید باید بگوییم: سریعا به اولین دریاچه رفته و خود را در آن پرتاب کنید!- اگر پنج مورد را به همسرتان گفته اید، ناامید نشوید، دنبال دریاچه هم نباشید، کمی فکر کنید متوجه می شوید که می توانید بهتر از اینها باشید!- اگر دو مورد را به همسرتان گفته اید، ما هم چشممان را هم می گذاریم و به شما تبریک می گوییم!

خُب، بریم سراغ خانم ها! خانم محترم لطفا از گفتن این سخنان به همسرتان که اعتماد به نفس او را لِه می کند به شدت پرهیز کنید:
خیلی بد رانندگی می کنی! هنوز آدرس را یاد نگرفتی؟ این چه طرزِ غذا خوردنِ؟ جورابت را عوض کن خیلی بو می ده! چرا جلوی مهمانان این جوری حرف زدی؟ مگه بچه ای که با دیدن مسابقه فوتبال فریاد می کشی؟ اقلا" قبل از غذا خوردن دستهایت را بشور! این چه طرز لباس پوشیدنِ؟ اصلا نمیشه بچه را دست تو سپرد! خرید کردنت افتضاحه! خوب بودن زن داری را از شوهر فلانی یاد می گرفتی! یک کار را نمی توانی درست انجام دهی!تو که هِی میگی پول ندارم! یک نگاه تو آینه بنداز، فکر می کنی خیلی خوش تیپی؟ یادت باشه: ماشین مال منه! من پولش را دادم! تو فکر میکنی زندگی فقط خوردن و خوابیدن و ...؟ بابام هرچی گفت تو حق نداری حرف بزنی!

• این قدر مامانت را دوست داری چرا ازدواج کردی؟
غیر از غُر غُر کردن تو به درد چی می خوردی؟

خُب، خانم محترم بد نیست خودتان را تست کنید:
-اگر از مجموع بیست مورد بیش از ده مورد را به همسرتان گفته اید، سریعا خود را به تیمارستان، نه! به راون پزشک معرفی کنید!- اگر پنج مورد را به همسرتان گفته اید، زودتر یک فکری برای خودتان بکنید تا کار به جای باریک نکشیده!-اگر فقط دو مورد را به همسرتان گفته اید، باید بگوییم که لکه سیاه روی پارچه سفید خود را بهتر نشان می دهد حیف شما نیست که با این همه ویژگی های پسندیده عبارات ناشایستی را بر زبان آورید! به هر حال باز هم به شما تبریک می گویم البته با تخفیف!
حاصل کلام درباره تست:

خوبانم!
خطا کردن یک کار انسانی است!
ولی تکرار آن یک کار حیوانی است!


اکنون که اگاه شدید لطفا تکرار نکنید! متشکرم!

به یاد بسپارید:
بهترین راه برای نابودی یک انسان، گرفتن و یا لِه کردن و نابود کردن اعتماد به نفس اوست!

لطفا همسر خوبی باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد