آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

احساس خوشبختی،احساس خوشبختی در زنان و مردان چه تفاوتی دارد


احساس خوشبختی و احساس خوشبختی در زنان و مردان:
همه انسان‌ها خواهان خوشبختی هستند و خوشبختی نیز برای هر یک تعریف خاص خود را دارد که البته در حد کلی آرامش و رضایت از زندگی تعریف می‌شود.گفته می‌شود بسیاری افراد اهدافی را برای خود درنظر می‌گیرند و با رسیدن به آنها احساس خوشبختی می‌کنند.اما این موضوع در زنان و مردان تفاوت‌هایی دارد.

احساس خوشبختی در مردان بیشتر وابسته به دستاوردها و موفقیت‌هایی است که در زندگی به دست آورده‌اند و درنتیجه این احساس با دوام‌تر و طولانی‌تر است.به عبارت دیگر، خوشبختی مردان تابع حصول به مواردی ملموس و عینی در زندگی است.

 

احساس خوشبختی و احساس خوشبختی در زنان و مردان

اما احساس خوشبختی در زنان به موارد زیادی بستگی دارد و بسیاری از مواقع هم تابع پیش‌شرط‌هایی است. برای مثال، زنان می‌گویند: من خوشبخت خواهم بود اگر ... که در بیشتر موارد این اگر‌ها وابسته به افراد و موقعیت‌های دیگر است.

 

به عبارت دیگر، روابط و چگونگی ارتباط میان زنان و اطرافیان بشدت در مورد نگرش آنها به زندگی و احساس رضایت و خوشبختی‌شان موثر است.به همین دلیل، ممکن است روزی برای یک زن توام با احساس خوشبختی باشد و درست فردای همان روز به دلیل مشکلات زیاد در رابطه با همسر یا اطرافیان احساس بدبختی کند.

 

در برخی شرایط، مشکل زنان از این هم بیشتر می‌شود زیرا آنها احساس خوشبختی خود را تابع خوشحالی و رضایت اطرافیان و بویژه فرزندان‌شان می‌دانند که همین امر موجب بروز نوعی احساس قربانی بودن و فدا شدن در آنها می‌شود. چنین افرادی بندرت احساس خوشبختی و لذت از زندگی می‌کنند.

به همین دلیل این گونه احساسات عموما کوتاه‌مدت هستند و قابل ترمیم. اما اگر زنان از نظر شخصیتی وابسته‌تر باشند، احساسات منفی بیشتری را تجربه میکنند و احساس رضایت و خوشبختی را کمتر تجربه می‌کنند و اطرافیان نیز به راحتی بر احساسات آنها تاثیر گذارند.

 

پس بهتر است هیچ کدام ما زندگی و خوشبختی خود را در درجه دوم اهمیت قرار ندهیم و به جای این‌که منتظر باشیم دیگران ما را خوشبخت کنند، برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های به حق‌مان تلاش کنیم.

 

شما خانم‌ها هم از این‌که زمانی را به خود اختصاص دهید یا به کارهای مورد علاقه خود بپردازید احساس گناه نکنید. در عوض، علاوه بر رسیدگی به کارهای روزانه خانواده و همسر و فرزندان، زمانی را فقط و فقط به آنچه خودتان نیاز دارید یا دوست دارید، مثل مطالعه،‌ پیاده‌روی، ورزش و حضور در جمع‌های دوستانه اختصاص دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد