آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

گروه بندی داوطلبین کنکور برای کارشناسی ارشد و چگونگی شروع؟!

داوطلبین کارشناسی ارشد را به چند دسته تقسیم بندی می شوند :

  الف- دانشجویان در حال فارغ التحصیلی

    این دانشجویان امسال ترم 7 یا 8 و یا 9 می باشند و ترم آخری است که مشغول به تحصیل هستند به این دانشجویان توصیه می شود تمام سعی خود را به خرج دهند تا منابع دانشگاهی ترم حاضر خود را به اتمام برسانند و سعی بر آن داشته باشند که معدل خود را به بیشترین حالت ممکن برسانند ، حتما میدانید که معدل در کنکور برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدکارشناسی ارشد اثرگذار است. تمرکز برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدبر افزایش معدل هم بر نتیجه گیری شما در کنکور برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیداثر طولی و هم اثر عرضی خواهد داشت .

ب-دانشجویانی که ترم بعد و یا دو ترم بعد فارغ التحصیل می شوند

به این دانشجویان توصیه میشود با تمام تلاش خود سعی بر افزایش معدل نمایند و  درس های ترم حاضر آن ها معمولا شامل دروسی است که در کنکور برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدضریب دارند سعی بر آن داشته باشید درس هایی را که در این ترم و یا ترم بعدی می آیند را اعلاوه بر مطالعه ی مراجع ، به مطالعه تست های تالیفی و نکات کنکوری نیز بپردازید چرا که این روش مطالعه برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیداثرگذارترین حالت در نتیجه گیری کنکور برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدمی باشد. پس به همراه هر کتاب مرجع  و تمرکز برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدبر حل تمرینات آن ها باید یک کتاب تست را نیز به این مراجع سنجاق نموده تا از الان برای کنکور برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدآماده شود .

 

پ-گروهی که تازه فارغ التحصیل شدند

این داوطلبان بهتر است ابتدا به سایت www.asredanesh.ac.ir منابع مطالعاتی رشته خود را از سایت برداشت نمایند ، دقت کنید ابتدا باید ویژگی های هر درس را خوب بشناسید ؛ ضرایب را بدانید و مراجع را نیز مورد بررسی قرار دهید و با انتخاب بهترین منابع در هر درس اقدام به شروع کنید ، نکته مهم این است که این گروه نباید فکر کنند چون زمان بیشتری دارند میتوانند نتیجه بهتری بگیرند ، گاهی این تفکر خود عامل شکست می شود.

ت-گروهی که سال های زیادی از فراغت تحصیل آنها میگذرد

این گروه حتما باید از الان شروع نمایند ، پس ابتدا مواردی را که به گروه پ توصیه شد انجام داده و بر دو درس تخصصی تر خود از اکنون تمرکز برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدکنید و با مشاوران ما جهت شروع مشورت نمایید. گوشزد می کنیم معمولا اینرسی این گروه از سایر گروه ها بیشتر است ، پس در انتخاب منابع باید بسیار دقت و در ادامه مسیر بسیار کوشا باشید. چرا که ممکن است در ابتدا با برخی از دروس ارتباط نگیرید باید تلاش کنیم از این نقیصه جلوگیری نماییم .

توجه کنید ، ببنید جزو کدام گروه می باشید با تمرکز برای مشاهده مطالب مرتبط کلیک کنیدبر مواردی که گفته شد راه را آغاز کنید مشاوران ما شما را در این مسیر یاری خواهند داد

ارائه شده توسط محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد