آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

اعتماد کن و راه بیفت!

از انسان فوق‌العاده موفقی که تا زمانی مشخص بدبخت و شکست خورده بود و بعد ناگهان وضعش دگرگون شد و به یک مرد فوق ‏موفق تبدیل شد، دلیل تحول ناگهانی‌اش را پرسیدند. او با لبخند جواب داد: "از یک لحظه به بعد تصمیم گرفتم به زندگی و خالق زندگی‌ام اعتماد کنم. از آن لحظه، همه سنگینی‌هایی که به خاطر ترس از نشدن‌ها در دل و ذهنم تلنبار بود به او سپردم و بلند شدم و به راه افتادم. بقیه‌اش خودبه‌خود درست شد. در واقع از روزی که اعتماد کردم و راه افتادم همه چیز زندگی‌ام دگرگون شد و شانس و اقبالِ نیک به من روی آورد."
و این راز بزرگ موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی است. باید به عالی‌ترین موجود بی‌نهایت هستی اعتماد کنیم و با توکل صددرصد به او از جا بلند شویم و راه بیفتیم. در واقع هیچ چیزی به اندازه اعتماد به خالق کاینات نمی‌تواند ما را آرام سازد و امید به موفقیت حتمی در بدترین شرایط را در دلمان ایجاد کند.
پرنده وقتی از بلندی خودش را رها می‌کند و بال می‌گشاید، مطمئن است که هوا همیشه اطرافش هست و زیر بال‌هایش را می‌گیرد و نمی‌گذارد به زمین سقوط کند. او می‌داند که فقط باید بال‌هایش را درست باز کند و به وقت مناسب به اندازه لازم بال بزند. بقیه کارها را خود هوا و پرهای بدنش انجام می‌دهند.
ماهی وقتی در آب شنا می‌کند می‌داند که آب او را تنها نمی‌گذارد و هوایش را دارد. کودک وقتی با آرامش می‌خوابد مطمئن است که پدر و مادری هست که مامور مواظبت از او هستند.

باید با تمام وجود درک کنیم که اگر خالق هستی هوایمان را نداشته باشد حتی یک ثانیه هم اجازه و فرصت زنده ماندن و سر پا ایستادن پیدا نخواهیم کرد. همین که زنده‌ایم و می‌توانیم تکان بخوریم، همین نشان می‌دهد که او هنوز هوای ما را دارد و می‌خواهد ما را در این دنیا نگه دارد و از ما حمایت می‌کند.
بنابراین باید با اعتماد و یقین کامل به این‌که حتما اوضاع درست خواهد شد و شرایط مسلما به نفع ما رقم خواهد خورد از جا برخیزیم و کاری بکنیم. چاره‌ای غیر از این نداریم و هیچ گزینه دیگری جز این مقابل ما قرار ندارد. در واقع آدم‌های موفق کسانی هستند که اعتماد می‌کنند و با آرامش ناشی از این اطمینان، دست به عمل می‌زنند و آدم‌های ناموفق همان‌هایی هستند که تردید تمام وجودشان را فرا گرفته است و دایم در ترس و اضطراب‌اند که نکند همین چیزی را که دارند از دست بدهند و وضعشان از این‌که هست بدتر شود. بی‌اعتمادها چوب تردیدشان را می‌خورند و اگر اوضاعشان هر روز بدتر از دیروز می‌شود دلیلش جز شک و تردیدی نیست که بر جان و دل خود جاری ساخته‌اند.
باید به خالق هستی اعتماد کرد تا به آرامش لازم برای عمل کردن رسید. این تنها راهی است که پیش پای همه موجودات عالم قرار داده شده است. آنها که این راه را انتخاب و به او تکیه می‌کنند و راه می‌افتند موفق می‌شوند و آنها که شک می‌کنند، باید بدانند که واژه "شکست" ابتدا با "شک" شروع می‌شود.
ما گزینه‌ای جز اعتماد برای انتخاب نداریم و به راستی وقتی فقط یک گزینه برای موفقیت وجود دارد چرا آن را انتخاب نکنیم؟ بیایید در آغاز سال جدید، هم‌پای همه موفق‌های عالم، ما هم به او که هرگز ما را تنها نمی‌گذارد، اعتماد کنیم و با ایمان و یقین قلبی به همراهی او راه بیفتیم. مطمئن باشید اگر چنین کنیم موفقیت حتما به سراغمان می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد