آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

این خوراکی باعث صفات زنانه در مردان می شود!

این خوراکی باعث صفات زنانه در مردان می شود!

یک متخصص فیزیولوژی ورزش گفت: بیش از 25 درصد مکمل‌های بدنسازی آلوده به مواد نیروزا هستند که مصرف این مواد باعث عقیمی و ایجاد صفات زنانه در مردان می‌شود.
مسعود حاجی رسولی  اظهار داشت: بین 20 تا 25 درصد کل مکمل‌های غذایی مانند پروتئین‌ها و آمینواسیدها که در دنیا در باشگاه‌های بدنسازی استفاده می‌شود آلوده به مواد نیرو زاست که این میزان در کشورمان به علت عدم کنترل صحیح بیش از این میزان است.

وی گفت: مکمل‌ها، هورمون‌ها، مواد نیروزا و افزایش‌ دهنده‌های حجم تحت عنوان دوپینگ شناخته می‌شوند که بیشتر در مسابقات قهرمانی مصرف دارند اما اگر فردی نخواهد در مسابقات قهرمانی شرکت کند باید توجه داشته باشد که این داروها عوارض خاصی دارند.

وی با بیان اینکه داروهای شایع که مصرف می‌شوند بیشتر برای افزایش حجم عضله مورد استفاده قرار می‌گیرند اضافه کرد: این داروها با نام آنابولیک تروئیدها خوانده می‌شوند که عوارض آن کاملاً شناخته شده است و در طولانی مدت در مردان طاسی سر، ایجاد جوش‌های چرکی و ماندگار در بدن، آتروپی بیضه و در نهایت عقیمی غیر قابل برگشت و ایجاد صفات زنانه مانند تغییر صدا می‌شود.
 
حاجی‌ رسولی تأکید کرد: این داروها در کوتاه مدت باعث افزایش میل جنسی، افزایش حجم عضله و صفاتی مانند پرخاشگری و شجاعت می‌شود ولی در ادامه عوارض مذکور را در پی دارد و مدت زمانی که عوارض خود را نشان می‌دهد بستگی به دوز مصرفی آن و تحمل فرد دارد.
 
وی ادامه داد: دسته دیگری از داروها داروهای محرک هستند که باعث افزایش هوشیاری و کاهش خستگی می‌شوند و برای ورزشکارانی که وزن کم می‌کنند متأسفانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و این داروها مانند آمفتامین‌ها هستند و نکته جالب این است که ماده تشکیل‌دهنده پایه‌ای ماده مخدر شیشه متاآمفتامین است که متأسفانه یک داروی شایع در دوپینگ است.

این متخصص فیزیولوژی ورزش خاطرنشان کرد: دسته دیگری از موادی که توسط ورزشکاران استفاده می‌شود هورمون‌های رشد و انسولین هستند که باعث رشد بی‌رویه استخوان‌ها می‌شوند به طوری که طول و عرض استخوان‌ها پس از مصرف طولانی دیگر تناسب لازم را نخواهند داشت و این افراد معمولاً دارای چانه‌هایی با قواره ناهنجار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مکمل‌هایی که اصولاً در ایران و دنیاست بر اساس تحقیقی که در کشور آمریکا در سال 2004 روی 2 هزار مکمل مانند پروتئین‌ها و آمینواسیدها انجام شد مشخص شد که بیش از هزار و 800 نوع آن آلوده به مواد نیروزا هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد