آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آنچه راجع به عشق می‌دانم

عشق یک موضوع بسیار مهم است. شغل نیز به نحو سرنوشت‌ساز با‌اهمیت می‌باشد. بدیهی است که این دو جنبه از زندگی به ارزش‌های کاملاً متفاوتی نیاز دارند. ما گمان می‌کنیم راه دستیابی به عشق و شغل کاملاً متفاوت از هم هستند.
مطالعات نشان می‌دهد که ما بیشتر وقت خود را در محل کار صرف می‌کنیم، به‌طوری که گویی از منزل فراری هستیم. اوضاع در اغلب خانه‌ها آشفته و به‌هم ریخته است.
بدون شک آمارهای طلاق، نشان می‌دهد که ما در منزل‌های‌مان در شرایط جنگ داخلی به سر می‌بریم. پنجاه درصد ازدواج‌ها با طلاق پایان می‌پذیرد و بقیه نیز رضایت‌بخش نیست. امروزه اغلب زندگی‌ها، کیفیت خود را از دست داده‌ است.
زندگی در دفاتر کاری نیز به سرعت رو به افزایش است.
بسیاری از مردان و زنان بر این باورند که می‌توانند در خانه راه بروند و تنش‌های خود را تخلیه کنند در حالی‌که دچار بدترین وضعیت بی‌احترامی نسبت به خودشان می‌شوند. آنها زشت‌ترین لباس‌های خود را می‌پوشند و نگرش آنها کاملاً حالت خودمحورانه دارد. در مقابل تلویزیون می‌نشینند و برنامه‌های سرگرم‌کننده را تماشا می‌کنند و از جای خود تکان نمی‌خورند، مگر آنکه نیروی نشاط‌آوری در خود بیابند و یا نیازی زیستی باعث شود آنها از جای‌شان حرکت کنند.

برای انجام امور منزل مشاجره رخ می‌دهد و مذاکرات به دعوا ختم می‌شود در حالی‌که در دفاتر کار، چنین مشکلی پیش نمی‌آید.
چند نکته که لازم است آنها را جهت تقویت قوای ذهنی از محل کار به خانه بیاوریم عبارتند از:
ـ تغییر در اغلب اوقات، ضرورت دارد به‌طوری که ما را سر حال نگه می‌دارد.
ـ قبل از آنکه چیزی بگویید فکر کنید و اثر کلماتی را که به کار می‌برید، مد نظر قرار دهید.
ـ برقراری ارتباط مهم است. شما نباید از همکاران‌تان، رئیس و یا کارکنان‌تان انتظار داشته باشید که فکر شما را بخوانند و پس از آن ناراحت شوید که چرا انتظارات شما را برآورده نکرده‌اند؟ در عوض، آنها از شما انتظار دارند نیازهای‌تان را به زبان آورید.
ـ نحوه برقراری ارتباط مهم است. شما می‌توانید دیگران را تهدید کنید تا از آنچه مورد نظر شماست، تبعیت کنند اما آنها را شبیه به خود نخواهید کرد و این مهم است که دیگران را مثل خود کنید، زیرا شما برای مدت‌های مدید در تعامل با هم هستید. خوش برخورد بودن با دیگران، باعث می‌شود که آنها نسبت به شما مهربان باشند.
ـ قوانین به یکدیگر مرتبط هستند. راهی که باعث می‌شود شما به ایده‌آل‌ها و اهداف خود برسید، این است که به دیگران کمک کنید تا به اهداف خود برسید تا به اهداف و نیازهای خود جامه عمل بپوشانند، در این صورت هر شخصی از جو رضایت‌بخش حاکم بهره می‌جوید.
ـ تحسین و تمجید کردن مهم است، وقت گذاشتن برای توجه به دیگران و احترام به آنان، برای ایجاد جوی حاکی از همکاری و انگیزه برای انجام کارها به بهترین وجه به منزله برداشتن گامی بلند است.
همکاری و مشارکت در کارها، نتیجه‌بخش است و راهکار این است که مشارکت دیگران را جلب نمایید و دورنمایی از نیازهای آنها را در نظر داشته باشد.
ـ گوش دادن به حرف‌های دیگران همیشه از ضروریات است. شما نمی‌توانید به موفقیت دست یابید یا مشکلات دیگران را حل نمایید، مگر آنکه به دقت به صحبت‌های آنها گوش دهید و نیازهای آنها را درک کنید.
ـ به هر شخصی احترام بگذارید. هر شخصی کاری را انجام می‌دهد که نیاز به انجام آن دارد. اگر شما با آنها احترام‌آمیز رفتار نکنید. زندگی شما غم‌انگیز بود یا اینکه حداقل آزرده‌خاطر می‌باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد