آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

تغییر نگرشها

*با سرزنش نکردن خود روابطم را با خویشتن بهبود می بخشم.
    
    *با رها کردن قضاوت درباره دیگران پیوستن به دیگران را به جای جدایی از آنان و خویش بر می گزینم.
    
    *کلیه تصاویری را که از دیگران ساخته ام در هم می شکنم
    
    *انتخاب می کنم که به یاد آورم میزان گفتار و کارهایم در روابطم مهم نیست بلکه عشقی که در گفتار و کردارم نهفته است در روابطم اهمیت فراوان دارد.
    
    *کلماتی که در روابطم بر می گزینم تعیین می کند که خواهان جدایی هستم یا پیوستن
    
    *به یاری روابطم می توانم عشق بی قید و شرط را احساس کنم
    
    *امروز انتخاب می کنم که به یاد آورم شایسته شادی هستم
    
    *امروز انتخاب می کنم در روابطم خود را قربانی نبینم و مسوولیت زندگیم را بپذیرم.
    
    *هر گاه گرفتار گذشته یا آینده می شوم انتخاب می کنم به یاد آورم فقط در زمان حال می توان عشق احساس کرد.
    
    *می توانم در همه روابطم عشق را به جای ترس انتخاب کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد