آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

اس ام اس

اینو من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری    

 که... نمی شه دوست نداشت! 

 *********************************************

دوست دارم: فارسی   

انگلیسی: iloveyou   

احبک : عربی   

 

ترکی: senis evar youroum   

 

آلمان: ichie bed   

پدات: افغانی   

 

بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه  

********************************************* 

آنقدر دل اتم پر بود که با شکافتنش دنیایی لرزید ،     

 دل من نیز پر بود ، وقتی شکست ، سکوتی کرد که به دنیایی می ارزید .  

*********************************************  

 یه هیزم شکن وقتی خسته میشه که تبرش کُند بشه!  

نه این که هیزمش زیاد باشه . تبر ما انسانها باورهامونه نه آرزوهامون... 

*********************************************  

و درپایان لطفا نظر یادتون نره واگر مایل بودید پیامک های قشنگ خود را

 چه از طریق ایمیل یا از طریق نظرات برای ما بفرسیتد.

با تشکر محمد جانبلاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد