آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

ســـفر

بار سفر روبسته ام دارم می رم به ناکجا

                                دارم میرم به یک سفر به جادهای بی انتها

توجاده ای که یک سرش منم با ارزوی تو

                                 تو جاده ای بی انتها منم به جستجوی تو

تو جاده ای که یک سرش تو هستی و نگاه تو

                                   تو جادههای ارزو دارم مرم به راه تو

پنجره های قلبم من واشده به روی تو

                                راهو به من نشون بده تا برسم به سوی تو

این سر جاده ها منم اون سر جاده ها تویی

                               نشو نیتو به من بده که مقصدم فقط تویی

 

لطفا توجه فرمایید(مخصوص عاشقان):کاربرانی که مایل به دریافت شعر های عاشقانه ورمانتیک و... هستند به کلبه شعر جانبلاغی به آدرس زیر وارد شوید.

نام سایت:**http://mohammad1.blogsky.com**

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد