آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

فقط چند لحظه

به نام خدا

فقط چند لحظه 

( افسرده )

خدایا منو ببخش ببخش ...

دیگه خسته شدم هر شب با گریه می خابم دیگه هیچ لذتی تو دنیا برام نمونده.

من واقعا از ته قلبم دوست دارم اما نمی دونم چرا دیگه هیچ احساسی به هیچ کس و هیچ چیزی ندارم

دیگه از این دنیا و طرز زندگی کردنم متنفرم دیگه هیچی نمی خام

فقط تنها خواسته ای که دارم اینکه زودتر این زندگیم تموم بشه و برم فقط همین ...

من آدم ناامیدی نیستم اما دیگه هیچ انگیزه ای برام نمونده تا باهاش بتونم زندگی کنم .

خدایا من دیگه این روح و جسمه گناهکارمو نمی خام ، تو همیشه بهم کمک کردی ولی دیگه نمی تونم زندگی کنم تنها آرزوم مرگه .

خدایا همیشه دستو گرفتی و کمکم کردی ولی دیگه کافیه ، تو منو خوب میشناسی پس منو ببر تا بیشتر به گناه آلوده نشدم و ازت دور نشدم .

دیگه هیچ آرزویی برام نمونده فقط رسیدن به تو .

خدایا من همیشه می خاستم بهت نزدیک بشم اما حالا که نگاه می کنم می بینم چقدر ازت دور شدم .

خدایا من همیشه تا جایی که تونستم به بنده هات کمک کردم و دستشونو گرفتم .

خدایا خودت شاهد بودی که من آدم خوبی بودم اما از بنده هات اونقدر نامردی و نارفیقی دیدم که از هرچی مرد و مردونگیشه حالم بهم می خوره .

پس منو ببخش ای خدا .

کمکم کن تا بتونم از این باتلاقه زندگیم بیام بیرون و سربلند باشم .

ای کاش این دنیا زودتر تموم می شد یا من زودتر از این دنیا می رفتم .

نوشته شده در 19/3/90 ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد