آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش
آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی |  تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

آموزش حرفه ای فروش و بازاریابی | تکنیک های فروش

شعر ( ۱ )

به نام خدا

خونه بی تو ، من و میکشه

داری تو ذهنم قدم می زنی

تو داری هوام و بهم میزنی

بذار تو هوای خودم باشم و

بدونم هنوزم تو مال منی

نگو هرچی بوده تمومه عزیز

مگه میشه عشقم به تو کم بشه

نذار زیر بار غریبی من و

نذار شونه هام زیر غم ، خم بشه

چرا دوس داری با دلم بد باشی

شاید دیگه واست غریبه شدم

چقدر سخته بی تو واسم ، این روزا

خودم موندم و روزای بیخودم

لبام خش شده واسه نوشیدنس

دلم لک زده واسه پوشیدنت

بیا خونه بی تو من و میکشه

خرابم نکن وقتی حالت خوشه

زمین داره میلرزه حالم بده

چرا بین مون زلزله اومده

بیا جات و تو خونه خالی نذار

بیابیشتر از این تکونم نده

بیا خونه بی تو من میکشه

خرابم نکن وقتی حالت خوشه .

نوشته شده در تاریخ90/4/۳۱ ، توسط حامد جلیلی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد